РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 9 (16 березня 2012) 

  • Є в депо сучасний центр

    Вчаться діти, вчаться дорослі. Усе життя так - в аудиторії, у читальні бібліотеки, навчання поряд із колегою за принципом: «Роби, як я». А хтось самотужки розбирає двигун заморського автомобіля, аби збагнути, де під капотом помістилося стільки кінських сил - цілий табун?

    А ще є низка професій, де навчання обов’язково необхідне. Машиністи, наприклад. Двічі на місяць локомотивні бригади мають сідати за парти, слухати, записувати, вчити схеми і складати заліки. Здається, як у школі. Тільки ж екзаменатор у них найвимогливіший - залізниця. Залізниця, яка не пробачає помилок, не робить поступок на забудькуватість і любить професіоналів найвищого ґатунку.

    У локомотивному депо Конотоп до навчання завжди ставилися серйозно. Як один із результатів такого ставлення - перемоги на конкурсах професійної майстерності. Наприклад, у минулому році машиніст Володимир КИРЕЄВ і помічник машиніста Юрій БИКОВЕЦЬ зайняли друге місце, а депо - третє командне. І немає нічого несподіваного в тому, що в депо з’явився сучасний навчальний центр.

    Ще стіни пахнуть фарбою, ще машиністам-інструкторам Вікторові Пушку і Сергію Сазонову не набридло розповідати зацікавленим, хто і що робив. На першому поверсі - два класи для занять електровозних і тепловозних бригад. Як і належить, є столи, стільці, електросхеми, стенди, тренажер. В. Пушко говорить, що до облаштування центру причетна велика кількість людей. Так машиніст Олександр Шкурко розробив удома на комп’ютері вісімнадцять схем-панелей управління електровозом. Не шкодували вільного часу для оформлення класів машиністи Андрій ТКАЧ, Володимир Киреєв, помічник машиніста Юрій Биковець. Багато допомагали машиністи-інструктори, керівники колон…

    На другий поверх ведуть круті сходи. Раніше доводилося бувати в цьому приміщенні, та навіть на думку не спадало, що так оптимально можна використати всю площу, точніше весь об’єм. Перепланували, перебудували - й одержали цілу залу, де знайшлося місце для комп’ютерного класу і класу для вивчення гальм локомотива.

    - А що в комп’ютерах? - запитую Віктора Олеговича.

    - Тести, екзаменаційна програма. Всі комп’ютери об’єднані в локальну мережу.

    Й розповідає далі про навчальні відеофільми, які є в центрі, про обладнання, що дозволяє навчити машиніста та перевірити засвоєні ним знання.

    - А теми занять звідки? Самотужки розробляєте? - запитую, бо мені чомусь здавалося, що бригади обмежуються вузьким колом питань - тільки залізо, тільки машина.

    Віктор Олегович дивується подібній «наївності» з боку журналіста, тому ґрунтовно пояснює, як розробляється навчальний план. Дійсно, локомотиви - це невичерпна тема, накази, відомчі телеграми, та більше часу відводиться на аналіз прикрих помилок, що трапляються на залізницях.

    - Саме наше життя підказує теми. Техніка старіє - і часто-густо робота машиністів складається майже із нестандартних ситуацій. Тому необхідно підготувати їх до будь-яких несподіванок у дорозі…

    Навчальний центр у конотопських машиністів є. Не скажу за масштаб залізниці, а на вузлі подібного не знайдеш. А далі що? Далі, як пояснювали в депо, необхідно удосконалювати методику навчання, більше застосовувати комп’ютерні технології, робити навчання сучасним та ефективним.


    Микола ПАЦАК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05