РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 9 (16 березня 2012) 

  • «Перші ластівки» залізничної весни

    Птаство ще не натрудило крильця, аби сповістити про весну, а на просторах нашої залізниці вже з’явилися «перші ластівки». Провісниками нового сезону поквапилися стати колійники, які свої ремонтні клопоти розпочали раніше звичного. І це зрозуміло: попереду - чемпіонат ЄВРО-2012. Треба вчасно підготувати колійне господарство на ключових напрямках.

    У галузевій служби колії нам повідомили, що такою «гарячою точкою» наразі є перегін Бородянка - Спартак. Аби бути свідками напруженого виробничого процесу, ми «десантувалися» з електропоїзда на посадочній платформі Хутір Гай.

    Метрів за триста від неї в бік Бородянки працівники Київських дистанції колії та рейкозварювального поїзда поралися над зварюванням довгомірних плітей.

    Начальник Тетерівської дільниці Київської дистанції колії Олексій САМЧЕНКО розповів, що запланованим завданням передбачено заміну довгомірних плітей на дільниці протяжністю 12 км на непарній колії перегону. «Фронт робіт» їм готують працівники двох колійних машинних станцій: Жмеринської КМС-79 і Козятинської КМС-120. Вони за допомоги колієукладальних кранів замінюють старі пліті, які на цій дільниці слугували з середини 1980-х рр., на нові. Звичайно, заміна довгомірів займає менше часу, ніж їх зварювання між собою, тим паче, якщо нею зайняті водночас два підрозділи. Тому не дивно, що КМСи вирвалися далеко вперед, і на час цього репортажу вже виходили на «фінішну пряму».

    А нашою увагою заволоділа бригада пересувної рейкозварювальної машини (ПРЗМ) КСМ-005 №10 на комбінованому ходу. Зварник Олександр ОМЕЛЬЧУК, машиніст Олександр Бештень і шліфувальник Петро ПІВЕНЬ охоче поділилися своїми виробничими секретами. Вони запевнили, що успіх їхньої справи залежить від злагодженої співпраці і взаєморозуміння бригади рейкозварювальної машини з монтерами колії. І надали нам можливість на власні очі переконатися, що залізнична співдружність - дійсно, велика сила. Любо було дивитися на дружні та вправні дії працівників обох підрозділів. Відчувалося, що разом вони не один десяток кілометрів довгомірів зварили у безстикову колію. Не без гордості повідали наші співрозмовники, що їхня машина до останнього часу була унікальною на залізниці. Адже її змонтовано на базі автомобіля МАЗ, і вона може стати на рейки з будь-якого переїзду. Лише недавно в арсеналі Київського рейкозварювального поїзда з’явилася друга подібна машина.

    - До нинішньої комплексної бригади з десяти монтерів колії, наладчика і сигналіста залучено працівників із різних бригад Тетерівської дільниці, - просвітлює нас Олексій Самченко. - Решта колійників продовжують пильнувати за утриманням колії.

    З подальшої оповіді Олексія Васильовича дізнаємося, що його дільниця налічує три околодки і дев’ять бригад, обслуговує колію від 46-го по 85-й кілометр від ст. Клавдієве до ст. Тетерів. Під її опікою - 80 км розгорнутої довжини головного ходу.

    Для двох київських підрозділів щоденні «вікна» з 8.45 до 16.45 продовжаться до середини березня. А їхні колеги з Козятина та Жмеринки зі своїм завданням мають впоратися значно раніше.

    Нам було цікаво спостерігати за процесом зварювання плітей. Він, дійсно, вимагає вправних і злагоджених дій. Перед зварюванням кожного стику колійники роблять так звану петлю, для чого розслаблюють пружинні кріплення і ломами утворюють боковий звив пліті, відтягуючи її на кілька десятків сантиметрів від місця кріплення, аби надати пружності. При цьому на місці стику між рейками має створитися кілька зайвих сантиметрів пліті. Це зайвий шматочок відрізається сучасною бензинорізальною машиною, що є обов’язком наладчика Геннадія ОЛЕКСІЄНКА. Рейки в місці стику тісно прилягають одна до одної, під час зварювання петля випрямляється і напружена рейка лягає на своє місце. Потім вона знову кріпиться пружинними кріпленнями до шпал. Така в загальних словах технологія робіт по заміні і зварюванню безстикової колії. Сама по собі не проста, вона ускладнювалася безперервним інтенсивним рухом поїздів по сусідній колії. Тому за безпекою своїх товаришів невсипно пильнував сигналіст Сергій Бондаренко.

    Треба зазначити, що роботи зі зварювання плітей проводились при низькій температурі, це фіксується в колійному журналі, й навесні ці пліті мають бути розслаблені.

    Ось так ми познайомилися з «першими ластівками» залізничної весни. Щиро бажаємо їм міцних крил і високого польоту впродовж всього напруженого сезону!


    На фото: машиніст Олександр БЕШТЕНЬ, зварник Олександр ОМЕЛЬЧУК і шліфувальник Петро ПІВЕНЬ готують машину КСМ-005 до роботи; Олексій САМЧЕНКО керує роботою колійників.

    Фото Сергія ГУКА

    Анатолій РОМАНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05