РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 8 (9 березня 2012) 

  • Корпус стражів безпеки

    У структурних підрозділах Козятинської дирекції залізничних перевезень працює 351 громадський інспектор. Вони об'єднані у 27 рад. Останні здійснюють конкретне керівництво процесом унеможливлення виникнення надзвичайних ситуацій у будь-якому підрозділі, на перегоні, станції тощо. Основним завданням для кожного з небайдужих є сприяння керівникам структурних підрозділів залізниці у сфері зміцнення виробничої дисципліни і підвищенні рівня безпеки руху поїздів.

    Під час останньої наради під головуванням начальника Козятинської дирекції Василя БУЦЕРОГИ та голови місцевого теркому профспілки Анатолія ВІЛЬЧИНСЬКОГО, що пройшла днями, було обговорено низку питань, які стосуються подальшого розвитку діяльності цього суспільного осередку. Корпус стражів безпеки у справі зміцнення технологічної дисципліни у кожному цеху, на дільниці, околодку тощо робить корисну справу. Лише впродовж минулого року громадські інспектори виявили понад 860 порушень правил технічної експлуатації, службових інструкцій. Особливо турбує стражів безпеки статистика транспортних подій, що сталися у локомотивному та колійному господарствах. Із загальної кількості 34 транспортні події, шість із них допущено через технічні причини, а 18 - через так званий людський фактор.

    - Більшість з них можна було б уникнути, вважає головний інспектор з безпеки руху поїздів дирекції Олександр БРАЙОН. - Варто лише керівникам та фахівцям підрозділів дотримуватись технологічної дисципліни, належним чином виконувати посадові інструкції, контролювати технологічний процес.

    А якщо грубі порушення все ж таки виявлено? За невиконання інструкцій та правил, вимог відповідних нормативних документів з безпеки руху поїздів та автотранспорту по голові не гладять. Протягом минулого року звільнено із займаних посад дев’ятьох осіб. Крім того, було оголошено певну кількість доган та інших засобів активного впливу. Це, так би мовити, негативні явища, з якими на дирекції миритися не збираються. Вірніше, знають, як з ними боротися. А щоб кількість надзвичайних ситуацій не зростала, тут має бути підвищено ефективність професійного навчання.

    - Не залишатимуться осторонь проблем, що виникають, і місцеві профспілкові активісти, - так прокоментував ситуацію Анатолій Вільчинський. - Позитивні ж тенденції у сфері розвитку руху громадських інспекторів будуть підтримуватися належним чином.

    З боку керівництва Південно-Західної залізниці і Дорпрофсожа сумлінна праця та вагомий внесок громадських інспекторів у профілактичну роботу з гарантування безпеки руху поїздів та автотранспорту завжди заохочувались. Серед тих, кому від імені начальника залізниці О. М. КРИВОПІШИНА та голови Дорпрофсожу А. О. ФУРСИ під час наради було оголошено подяку - чергова по ст. Разіне Надія ГУРСЬКА, чергова по переїзду з Фастівської дистанції колії Оксана КНИГА, оператор дефектоскопного візка з Козятинської дистанції колії Анатолій ТКАЧУК, старший оглядач-ремонтник вагонного депо Козятин Андрій ЧЕРНЯК, машиніст електровоза з локомотивного депо ст. Шепетівка Ігор ЧЕРНИШОВ, машиніст тепловоза з Козятина Микола ЮРЧУК. Мотивація дій громадських інспекторів - справа не буденна. Грошові заохочення, які того дня отримали вище означені залізничники, - неабиякий додаток до сімейного бюджету.

    Цікавлюсь успіхами Надії Гурської. Досвід - неоціненний помічник Надії Олександрівни. Нею проведено 36 раптових перевірок, з них 12 - у нічний час. Значну кількість зауважень з боку громадського інспектора складають ті, що стосуються порушень у регламенті переговорів між черговими по станції, складачами поїздів та машиністами маневрових локомотивів. Не проходить Н. Гурська повз порушення технічних інструкцій з навантаження вагонів. Бентежна душа - спільній справі допомога.

    Понад 90 записів до Книги зауважень машиніста зробив машиніст із Шепетівки Ігор Чернишов. Тематика записів різноманітна. А саме: неналежне освітлення пасажирських платформ та переїздів, несправності у пристроях сигналізації, централізації та автоблокування, неправильність дій при огородженні місць обмеження швидкостей поїздів тощо. Хіба в когось може виникнути сумнів, що подібні дії з боку Ігоря Васильовича сприяли попередженню можливих транспортних подій? Оператор дефектоскопного візка Анатолій Ткачук виявив 28 гостродефектних рейок. А у 57 випадках помітив лише щойно «народжені» дефекти у сталевих нитках. Простих арифметичних дій достатньо, щоб уявити кількість надзвичайних ситуацій, виникнення яких попередив Анатолій Леонідович.

    Завдяки пильності з боку Оксани Книги, яка виявила горіння гальмівної колодки у вантажному вагоні на перегоні між ст. Кожанка - Попільня, вдалося запобігти величезної пожежі у складі поїзда. Подібну ситуацію виправив машиніст маневрового тепловоза Микола Юрчук, коли, чекаючи подальших команд від чергового по ст. Брівки, спостерігав з кабіни «власного» ЧМЕ3 за проходженням вантажного поїзда. Через іскріння у хвостовій частині великовагового «експреса» (обірвана гальмівна тяга торкалася сталевих рейок), зрозумів Микола Миколайович, може статися катастрофа. Діяв миттєво. Далі - попередження чергового по станції, зупинка поїзда, усунення несправності... Затримка поїзда на станції була незначною. Проте найважливішу справу було зроблено.

    Як наголошували у своїх виступах начальник Козятинської дирекції залізничних перевезень Василь Буцерога та голова місцевого теркому Анатолій Вільчинський, голови комітетів профспілки мають сприяти роботі рад громадських інспекторів у справі пропаганди їхнього досвіду роботи, представляти найбільш активних на нагородження. У тому числі і галузевими відзнаками. Серед таких кандидатів - оператор дефектоскопного візка з Шепетівки Василь МАЛАЦІОН, електромеханік Фастівської дистанції електропостачання (ЕЧ) Леонід ҐИРИН, старший електромеханік ремонтно-ревізійної дільниці з Козятинської ЕЧ Олег МІСЮРА та його колега по підрозділу - електромеханік Сергій СЕРГІЄНКО. Перелік можна продовжувати. Отже, заохочувати є кого. Про це - у наступних номерах газети залізничників.


    Фото надано Козятинським теркомом профспілки

    Віктор ЗАДВОРНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05