РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 7 (2 березня 2012) 

  • Олексій КРИВОПІШИН: «Майбутнє залізниці залежить від витримки, наполегливості, завзятості та працездатності кожного з нас»

    Звіт адміністрації Державного територіально-галузевого об’єднання «Південно-Західна залізниця» щодо виконання у 2011 р. зобов’язань колективного договору залізниці на 2001 - 2005 рр., пролонгованого на 2006 - 2015 рр.

    Працюючи в складних умовах затяжної фінансово-економічної кризи та в період активної підготовки до реформування галузі, лише завдяки злагодженій роботі колективів залізниця забезпечила в повному обсязі перевезення вантажів та пасажирів при дотримані вимог безпеки руху і виконала поставлені перед нею планові завдання з основних об’ємних та якісних показників роботи, а за деякими з них значно перевищила рівень 2010 р.

    ТРУДОВІ ВІДНОСИНИ

    За підсумками роботи підрозділів залізниці, які були спрямовані на забезпечення потреб держави у перевезеннях вантажів та пасажирів, слід відзначати наступне, вдаючись до цифр та статистики.

    Річний план загального обсягу відправлення вантажів за 2011 р. залізниця виконала на 116,6%.

    Навантаження за родами вантажів виконане на 109,2%, а перевантаження склало 2922 тис. тонн.

    Відправлення вантажів до рівня минулого року виконано на 119,2%, або більше ніж на 5,6 млн. тонн.

    Значно покращено у 2011 році по залізниці (на 22,8%) експлуатаційну роботу з вивантаження вагонів проти рівня 2010 р. У середньому за добу по залізниці вивантажувалось 1213 вагонів, що на 22% або на 225 вагонів більше минулого до звіту року.

    У минулому році перевезено 119834 тис. тонн вантажів при плані 112380 тис. тонн, або на 6,6% вище плану. До рівня минулого року відбулося зростання обсягів перевезень на 14,9 млн. тонн або на 14,2%.

    Вантажообіг залізницею виконано на 102,1% до плану та збільшено до рівня минулого року на 8,3%. Він склав 45946,4 млн. ткм.

    Пасажирообіг залізницею виконано на 102,2%. Перевезено пасажирів 152501 тис. чол., що вище плану на 0,9% та звіту минулого року на 0,3% або на 456,5 тис. чол.

    За 2011 рік по залізниці проведено 85222 вантажних поїздів, що більше минулого року на 9219 одиниць. Одночасно на залізниці проведено майже 42 тисячі важковагових поїздів, в яких перевезено 47,8 млн. тонн вантажу.

    Для виконання планових обсягів з перевезення вантажів і пасажирів керівництвом залізниці вживалися заходи щодо підвищення професійного рівня працівників залізниці.

    У 2011 році на залізниці створено 262 нових робочих місця.

    ОПЛАТА ПРАЦІ, РОБОЧИЙ ЧАС

    І ЧАС ВІДПОЧИНКУ

    Середньооблікова чисельність працівників залізниці за 2011 рік становить 64561 чол., що менше плану на 609 чол. та звіту 2010 року - на 48 чол. у зв’язку з приведенням протягом року чисельності до фактично виконуваних обсягів робіт.

    Середньомісячна заробітна плата працівників по залізниці при плані 3204 грн. склала 3312 грн., тобто більше плану на 108 грн. або на 3,4%.

    По відношенню до звіту 2010 року середньомісячна зарплата зросла на 452 грн. або майже на 16%.

    До того ж збільшився відсоток щомісячної премії, яка виплачувалась працівникам за виконання виробничих показників. Так в середньому по залізниці цей показник становить 15,7% або 274 грн.) проти 12% (185 грн.) у 2010 році.

    З червня 2011 року на залізниці впроваджено нове Положення про одноразове заохочення (преміювання) за виконання особливо важливих завдань та заохочення (преміювання), не пов’язане з виробничою діяльністю (до ювілейних дат та інше). Це дало змогу значно розширити можливості стимулювання працівників за сумлінну працю.

    Продуктивність праці по залізниці склала 1605 тис. приведених т-км на одного працівника, що вище запланованого рівня на 5,5%. До звіту 2010 р. продуктивність праці збільшено на 6,6% за рахунок зростання обсягу перевезень.

    Підсумовуючи зобов’язання адміністрації щодо стимулювання працюючих, відзначення окремих працівників, які досягли вагомих успіхів у роботі, слід наголосити, що у 2011 році за сумлінну працю на залізничному транспорті протягом року нагороджено державними, галузевими та дорожніми нагородами 995 працівників.

    ПОЛІПШЕННЯ УМОВ

    І ОХОРОНИ ПРАЦІ

    За 2011 рік відповідно до наказу №1-Н виконано 34 заходи плану впровадження нової техніки і прогресивних технологій на суму 6,35 млн. грн. Здійснення цих заходів дозволило отримати економічний ефект на суму 1,7 млн. грн., покращити перевізний процес, забезпечити безпеку руху поїздів, удосконалити технологію ремонту рухомого складу, підвищити надійність роботи приладів, поліпшити умови праці.

    З метою підготовки залізниці до проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу та впровадження прискореного руху пасажирських поїздів на напрямках Київ - Полтава - Донецьк, Київ - Коростень - Здолбунів - Львів закінчуються роботи з модернізації залізничної інфраструктури.

    У 2011 році виконано модернізацію колії на 197 км, посилений капітальний ремонт колії - на 72 км, капітальний ремонт колії - на 113 км, середній ремонт колії - на 314 км, комплексно-оздоровчий ремонт колії - на 151 км.

    Відкрито автомобільний рух по залізнично-автомобільному мостовому переходу з правого на лівий берег Дніпра.

    Електрифіковано дільницю Фастів - Житомир.

    Спільно з Київською міською державною адміністрацією відкрито рух міської електрички залізничним кільцем столиці.

    Призначено курсування електропоїзда підвищеного комфорту сполученням Київ - Житомир.

    Впроваджено новий потужний комплекс АС Клієнт УЗ, який забезпечує якісний та спрощений електронний документообіг між клієнтом і залізницею.

    Загалом, аналізуючи фінансовий бік зобов’язань адміністрації, слід зазначити, що при плані капітальних вкладень в 2011 році 3052 млн. грн. освоєно 3685 млн. грн., або 120,8%.

    Введено в експлуатацію з капітального будівництва основні фонди, у тому числі:

    - електрифікація дільниці Фастів - Житомир;

    - відновлення двоколійних вставок при розмежуванні вантажного та пасажирського ходу на дільниці Коростень - Шепетівка;

    - реконструкція вокзального комплексу на станції Жмеринка, де введено в експлуатацію дві пасажирські платформи, проведено благоустрій привокзальної площі з будівництвом пандусів та підпірних стін, оздоблено фасад, реконструйовано овальну залу «Імператор» та дві зали очікування;

    - реконструкція вокзального комплексу на станції Козятин, у результатів чого введено в експлуатацію три пасажирських платформ, проведено благоустрій привокзальної площі, оздоблено фасад, реконструйовано залу очікування;

    - капітальний ремонт 10 електропоїздів, які в жовтні почали курсувати в якості міської електрички по Північному кільцю столиці;

    - технологічний комплекс з обслуговування пасажирів ст. Фастів;

    - зарежимлення приміських платформ східного напрямку на станції Київ-Пасажирський;

    - введення в експлуатацію об’єктів інфраструктури до впровадження швидкісного руху.

    Крім того, придбано два рейкові автобуси та одна рейкозварювальна машина на комбінованому ходу. Модернізовано 64 одиниці рухомого складу.

    Придбано механізмів та обладнання, у т.ч. козлові крани, обладнання для колісних цехів, вантажні автомобілі, а також електро-, пневмоінструмент та інші засоби малої механізації.

    Аналізуючи результати роботи щодо забезпечення безпеки руху поїздів та автотранспорту, слід зазначити, що за 12 місяців 2011 року допущено 152 транспортні події, у тому числі 6 серйозних інцидентів, 94 інциденти, 52 порушення у поїзній і маневровій роботі.

    За цей же період у 2010 році було допущено 172 транспортні події: 3 серйозних інциденти, 99 інцидентів, 70 порушень.

    Планом комплексних заходів поліпшення умов праці, попередження виробничого травматизму на виробництві в 2011 році було заплановано освоїти 34,5 млн. грн., у цілому ж фактичні витрати на покращення стану охорони праці склали 53,9 млн. грн. (+56%).

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я І

    МЕДИЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

    Мережа медичних закладів для охорони здоров’я залізничників представлена 17 медичними закладами: 2 дорожні лікарні в м. Києві, 4 відділкові, 6 вузлових, 2 лінійні, 2 вузлові поліклініки, дорожня станція переливання крові. Загальний ліжковий фонд медичних закладів - 1800 ліжок.

    У 2011 році залізницею виділені кошти для дооснащення лікарсько-експертних комісій (ЛЕК), 14 закладів отримали необхідне сучасне обладнання на загальну суму 2,6 млн. грн. Додаткове оснащення апаратурою, підготовка медичних кадрів протягом 2011 року дала можливість відновити роботу лікарсько-експертних комісій у вузлових поліклініках станцій Житомир та Бахмач.

    У минулому році комісіями ЛЕК медичних закладів оглянуто 65733 працівники залізничного транспорту.

    РЕАЛІЗАЦІЯ СОЦІАЛЬНИХ

    ГАРАНТІЙ, ПІЛЬГ ТА КОМПЕНСАЦІЙ

    Як завжди, якщо підбивати підсумки виконання зобов’язань адміністрації щодо реалізації соціальних гарантій, слід розпочинати з основного, а саме з будівництва житла. У 2011 року введено в експлуатацію першу секцію будинку (45 квартир) для працівників Козятинського залізничного вузла й триває будівництво ще 45 квартир другої секції. Продовжується будівництво житлового будинку для залізничників у м. Коростень.

    Продовжувалася робота з реконструкції корпусів МЦРЗ «Хмільник», об’єктів ДОТ «Променистий» м. Євпаторія, пансіонату «Світязянка» м. Трускавець, ДФСК «Локомотив», інших оздоровчих комплексів.

    З червня 2011 на залізниці проводиться відшкодування 50% страхових внесків працівникам залізниці на добровільне медичне страхування (за програмами добровільного медичного страхування страхових компаній, з якими у залізниці є договірні відносини).

    Надавалась всебічна допомога сім’ям залізничників в організації ритуалу поховання та одноразова допомога в розмірі 3-х посадових окладів померлого, а також працівникам залізниці у розмірі двох мінімальних заробітних плат у разі смерті його рідних по крові та по шлюбу.

    Надавались соціальні пільги сім’ям із дітьми та працюючим жінкам при народженні дитини відповідно до чинного законодавства та додатково надавалась матеріальна допомога працівникам залізниці в розмірах трьох середньомісячних заробітків, при вступі у шлюб виплачувалася матеріальна допомога в розмірі посадового окладу.

    Для подальшого проведення заходів соціальної політики та підтримки досягнутого рівня соціальної захищеності працівників і членів їхніх сімей, ветеранів залізниці, наше завдання - надалі розвивати прогресивні технології в транспортуванні вантажів, нарощувати обсяги перевезень, вдосконалювати автоматизацію процесів вантажних і пасажирських перевезень, сприяти розвитку транзитного потенціалу нашої держави. Разом ми можемо поліпшувати економічні показники, якість обслуговування пасажирів та вантажовідправників, покращувати сервіс на вокзалах та у поїздах.

    Майбутнє залізниці залежить від витримки, наполегливості, завзятості та працездатності кожного з нас.

    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05