РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 6 (24 лютого 2012) 

  • Влучили точно в ціль

    (Закінчення. Початок у №5)

    ПРОБЛЕМА ПЕРША - НІЖИН. Там теж люблять їздити шосткинськими електричками. Та поки шосткинці думають, ніжинці завчасно розкуповують квитки. І тоді виходить, що із Шостки місця є тільки на половину дороги. «Так це ж несправедливо, - обурюються в місті хіміків. - Через Ніжин стільки поїздів іде, що доїхати можна завжди. А в нас лиш електрички». І не знають, як бути. Заборонити в Ніжині продаж на «їхні електропоїзди» - так не заборониш. Квоту якусь би запровадили для шосткинців, чи що?

    Друга, скоріш не проблема, а пропозиція. Один раз на тиждень із Шостки є електричка, яка відправляється о третій ночі. Зручно. До столиці вона прибуває перед початком робочого дня. І якби ця електричка ходила весь тиждень, пасажири, вважають, були б.

    У Шостці встигаю познайомитися і з локомотивною бригадою. Машиністи готуються в зворотну дорогу. Це - Олександр ТОКАР та його помічник Володимир ГОНЧАРУК. Їм теж не часто доводиться бувати на цьому маршруті - одна-дві поїздки на місяць. Але їздити сюди подобається. «Хороша дільниця, - говорить Олександр Іванович, - швидкісна. Обмежень швидкості немає. Їдеш - і їхати хочеться».

    СТОЯНКА У ШОСТЦІ ДОБІГАЄ КІНЦЯ. Пасажири займають місця у вагонах. Посадка йде нормально. Скоро рушимо. Тільки ось чимдуж до бригадира провідників поспішає старший квитковий касир вокзалу станції Лариса МОРОЗ. Навіть не одягнулася. Як була у формі в касі, так і вискочила. Лиш аркуш паперу, бачу, захопила. Виявилось, що стався збій у комп’ютерній мережі, тож кількох пасажирів довелося відправляти в «ручному режимі» - ручкою вписувати їхні прізвища до спеціального акта. Та нічого. Обійшлося. Усі сіли. Можна б уже їхати.

    Та в цей момент, за мить до відправки, шосткинська бабуся, яка проводжала онуків до столиці, згадує, що в них у дорогу немає води: «Ой, дітки, я зараз куплю». І побігла до найближчого кіоску. У тамбурі це всі помічають. Стали гадати, чи встигне. Встигла. Передала пляшку води якраз перед закриттям дверей. «І скільки їй років?» - запитує хтось, вражений побаченим. «Уже вісімдесят два», - відповідає онука. Ось так ще буває…

    ДО ШОСТКИ Я РОЗМОВЛЯВ ІЗ ПРОВІДНИКАМИ. Та хотілося почути і думку пасажирів. Треба відзначити, ніхто не відмовився поспілкуватися на тему залізничного сервісу. Геннадій Андрусенко (м. Київ): «До Шостки їжджу часто. І завжди швидкісною електричкою. Комфорт? Не скажу, що поліпшується. Ось дивіться: станеш відсувати фіранку - вона падає. Ось бильце крісла не фіксується. Воду в туалеті відключено. І треба, аби там було чистіше. До провідників претензій немає - не заважають. Так воно, мабуть, і має бути... Доводилося через провідників передавати в Шостку ліки. Проблем не виникало. Ось лише квиток на цю електричку брати важко. Якщо не взяв за тиждень, уже не виїдеш».

    Цього дня у Шостці в електричку сідала група дівчаток. У вагон до провідника Ольги КУДРИК (фото внизу). Знайомлюся й із ними, точніше, із тренером Любов’ю ФЕДОРЕНКО. Це - дитяча гандбольна команда столичної ДЮСШ №2. У Шостці дівчатка змагалися і вийшли до фіналу чемпіонату України. Любов Дмитрівна говорить, що їздити залізницею доводиться багато. І переважно електричками. Гандбол - спорт «бідних», тому економиться кожна копійка. Найкомфортніші електрички, на її погляд, ходять до Вінниці: є телевізор, затишніші вагони і, головне, там дітям можна бутерброди замовити.

    - А в Шостку як їхали?

    - Теж електричкою. Нормально, як бачите. Перемогли.

    Так само швидко спливає час і до Конотопа. Тут пасажирів прибуде. Конотопчанам теж зручно їздити цією електричкою. Тому ще раз згадалися слова Юрія Давиденка. Дійсно, влучили точно в ціль.

    Микола ПАЦАК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05