РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 6 (24 лютого 2012) 

  • Навіщо прописні істини?

    Сімнадцять транспортних подій допущено на терені Конотопської дирекції у 2011 р. Це майже вдвічі менше, ніж за попередній період. На зменшенні певним чином позначилися зміни в їх класифікації, та, як свідчать статистичні дані останнього десятиліття, дійсно спостерігається спад, і графікова крива після піку в 2009-му (34 транспортні події) схиляється вниз.

    Тенденція позитивна, але це зовсім не означає, що в дирекції вже розслабилися й заспокоїлися. На засіданні постійно діючої комісії з безпеки руху, яка відбулася тут наприкінці січня, йшла гостра розмова про недоліки та прорахунки в цій надважливій сфері діяльності залізничних підрозділів.

    Наприклад, зверталася увага, що частина начальників станцій - невелика частина, мушу відмітити, помічена в несвоєчасному проведенні днів безпеки руху та в запізненні із внесенням змін до техніко-розпорядчих актів. Дехто із них «забуває», що раптові перевірки є засобом ефективного контролю за роботою підлеглих. Також мова йшла про якість технавчання і на окремих станціях низьку якість щомісячних комісійних оглядів.

    Це все традиційні зауваження ревізорів безпеки руху. Без них не обходилося жодне подібне засідання. Обов’язково комусь із начальників станцій дорікнуть за такі службові недоліки. Але є нові і тривожніші - стан під’їзних колій. Їх власники не ремонтують або ремонтують недобросовісно. І минулого року зійшли вагони на під’їзних коліях конотопських товариств «Завод «Буддеталь» і «Конотопський м’ясокомбінат». Тому, підкреслювалося на засіданні комісії, начальникам станцій необхідно ретельніше перевіряти, в якому стані утримуються колії підприємств.

    Якість контролю спливла ще в одному випадку. 25 грудня минулого року машиністи поїзда №1202 П. Заворухін та О. Чемикос зупинилися на перегоні Черемушки - Бахмач-Київський і виявили злам рейки. Як пізніше з’ясувалося, пліть було укладено ще у травні 1988 р. Останній капітально-оздоровчий ремонт - три року тому. Причиною зламу визнали ослаблене кріплення пліті та наявність у головці рейки поперечного дефекту висотою понад 15 мм і шириною до 20 мм. Цей перегін 16 грудня перевірявся комп’ютерним дефектоскопом РДМ-22 і 20 грудня вагоном-дефектоскопом, але дефект зафіксовано не було. В результаті зламу пліті допущені затримки двох поїздів.

    Із цього прикрого факту, який, на щастя, не призвів до більш сумних наслідків, зроблено висновок, що на дільницях із простроченим терміном модернізації колії необхідно збільшити періодичність перевірки рейок дефектоскопними візками, а операторам бути максимально ретельними й уважними під час контролю. А ще краще, звичайно, своєчасно міняти старі рейки. У минулому році в зоні Конотопської дистанції не було модернізовано жодного метра колії. На жаль. Прийшлося застосовувати в газетному матеріалі прописні істини.

    Микола ПАЦАК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05