РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 6 (24 лютого 2012) 

  • Майстри «оксамитової» колії

    Європейські вболівальники вже закуповують квитки на ЄВРО-2012, готуючись до подорожі в Україну. Європейці - народ прискіпливий, у них на все свої «стандарти життя». Тож залізничникам треба поквапитися, аби до знаменної події встигнути устелити колії «оксамитом». А майстри колійного «оксамиту» (це відомо всім) прописані саме в Київському рейкозварювальному поїзді (КРЗП).


    Зварник Микола БАРАНОВСЬКИЙ та його учень Андрій ГРОМЕНКО.

    З розмови з начальником цього підрозділу Валентином КРИВЕНКОМ дізнаємося, що у минулому році турбот для колективу було особливо багато. Зварено майже 1479 км колії при плані 1108. Звичайно, роботи зі зварювання нових та старопридатних рейок у безстикову колію, відновлення її цілісності пересувними рейкозварювальними машинами (ПРЗМ) - основне завдання колективу. Виготовлення перехідних та клеєболтових ізолюючих стиків, наплавлення хрестовин, рамних рейок та вістряків - «другий фронт», не менш відповідальний.

    У структурі КРЗМ три цехи: стаціонарного зварювання, пересувних рейкозварювальних машин. Окремим цехом є Козятинська філія КРЗП.

    У стаціонарному цеху діють дві рейкозварювальні лінії, на яких за допомогою апаратів контактного зварювання К-1000 з окремих рейок (нових або старопридатних) зварюються 800-метрові пліті. Вони укладаються на спеціальні залізничні платформи й цим составом транспортуються на лінію. Апарати К-1000 повністю комп’ютеризовані, електроніка контролює весь технологічний процес зварювання і видає необхідну інформацію.

    Під час нашого візиту на цих апаратах працював зварник Микола Барановський. Микола Іванович старожил рейкозварювального поїзда, працює тут 40 років.

    - Машини К-1000 встановлено у нас кілька років тому. Це - справжні розумниці, - каже він.

    - Чи не важко було освоювати нову техніку? - запитуємо у нього.

    - Звичайно, за устроєм ця машина складніша, ніж її попередниця, і щоби оволодіти секретами, потрібен був деякий час. Проте особливих труднощів не виникало, - відповідає Микола Іванович. - Зате можу запевнити: працювати на ній значно зручніше, та й якість зварювання вища.

    Досвідчений і шанований у колективі спеціаліст є й сумлінним і турботливим наставником молоді. Не одного зварника підготував він за довгий час. На жаль, не всі залишились у колективі. Ось і сьогодні науку від старшого майстра контактного зварювання переймає Андрій Громенко. Андрію трохи за 20, все життя, як кажуть, попереду. Дуже хочеться сподіватися, що з нього вийде гарний фахівець, який послужить на користь залізниці.

    P.S. Факти з історії. У середині 1980 рр. у цехах та підрозділах РЗП-5 - таку назву мав тоді нинішній київський рейкозварювальний поїзд - обслуговував не лише Південно-Західну, але й частково Московську, Молдавську та Октябрську залізниці. За технологією обробки рейок тут застосовували напівавтомати.

    Обрізання, свердлування та грубе шліфування рейок, а згодом зварювання та доводка, контроль дефектоскопом вимагало 20 - 40 секунд. А до 1980-х рейкорізальний переносний верстат «гриз» залізо протягом 20 хвилин. Тепер, як розповідалося вище, обладнання більш досконале.

    Анатолій РОМАНОВ, Фото Віталія НОСАЧА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05