РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 3 (3 лютого 2012) 

  • За єдиною технологією

    Під час ремонту в Конотопському депо вагони підфарбовують у вагоноскладальному цеху. Умови далеко не ідеальні, адже фарбування вимагає, наприклад, певної температури сушіння й відсутності пилу. Та коли поряд працюють слюсарі і зварювальники, коли відчиняються ворота, щоб ставити на ремонт черговий вагон, про температурний режим і чистоту повітря можна не згадувати. Але вже скоро цю проблему тут знімуть - У ДЕПО РОЗПОЧАТО РЕКОНСТРУКЦІЮ ВАГОНОСКЛАДАЛЬНОГО ЦЕХУ. І родзинкою оновлення буде відкриття фарбувально-сушильної дільниці. Тоді процес наведення краси відбуватиметься за єдиною прогресивною технологією.

    Територію депо затиснуто коліями станції. Вільного місця практично немає. Тож вирішили до цеху прибудувати приміщення, де й готуватимуть вагони до фарбування та працюватиме сушильна камера. У 2011 р. будівельники БМЕУ-5 заклали фундамент під нову дільницю. На черзі - стіни. Правда, у січні п.р. ще не було остаточно визначено, які саме - сандвічеві чи традиційні цегляні. Обидва варіанти мають свої плюси та мінуси. У депо, як мені здалося, прихильників другого варіанту більше. Бо довговічніші. Той же вагоноскладальний цех - ровесник цього структурного підрозділу залізниці - майже 80 років. Але його цегляні стіни послужать ще не одне десятиліття.

    Також реконструкція торкнеться підлоги цеху. Частина його була укладена металевими плитами ще в довоєнний час. Планується зробити всю підлогу бетонною.

    Тільки підлогою не вичерпується цьогорічний план оновлення. Депо - підрозділ динамічний, прагне йти у ногу з часом. Тому є необхідність придбати і встановити ковальський прес для штампування деталей вагонів, мийну машину для обмивки корпусів букс. І навіть облаштувати конференц-зал.

    ВІД РЕДАКЦІЇ

    Якісне фарбування пасажирського рухомого складу - умова єдиного корпоративного стандарту, дотримуватися якого закликає керівництво Південно-Західної залізниці. Відомо, що на магістралі велику увагу фахівці приділяють якості ремонту вагонів, локомотивів та моторвагонного складу. Зрозуміло, успішна робота двигуна і чітке функціонування всіх механізмів - один із основних критеріїв діяльності будь-якого депо. Але наскільки приємніше для машиністів і пасажирів, коли рухомий склад сяє чистотою, блищить від нової фарби. А для цього, врешті-решт, і потрібна єдина прогресивна технологія.

    Микола ПАЦАК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05