РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 3 (3 лютого 2012) 

  • Олександр КОВАЛЬЧУК: «Бути у всеозброєнні!»

    Його важко застати на робочому місці. Головний технолог локомотивного депо ст. Дарниця Олександр КОВАЛЬЧУК, який нещодавно разом з іншими представниками локомотивного господарства проходив фахову підготовку у навчальному центрі машинобудівної корпорації Hyundaі Rotem (Республіка Південна Корея), готується до головного.

    Незабаром на українські магістралі почнуть надходити швидкісні залізничні електропоїзди. Одна справа - на власні очі ознайомитись із конструктивними особливостями корейської техніки. Зовсім інша - підготувати відповідну технологічну інфраструктуру для поточного огляду електропоїздів, організувати технічні навчання для майбутнього технічного та сервіс-персоналу. Саме цим і займається сьогодні 27-річний інженер.

    - Олександре Миколайовичу, ознайомившись із змістом сертифіката, що виданий Вам президентом корпорації Hyundaі Rotem паном Мін Хо Лі, зрозумів, тепер Вам по силах розбиратися не лише у технологіях ремонту вантажних електровозів та маневрових тепловозів, що експлуатуються у депо Дарниця. Попереду - налагодження ремонтного процесу корейської техніки. Справитесь?

    - Обов’язково.

    - Які вузли та механізми є найбільш складними з точки зору поточного утримання?

    - У першу чергу це пневматична система автогальм та автозчепні пристрої, а також електронний блок, що регулює роботу тягових двигунів змінного струму. Під час теоретичної підготовки саме справі роз’яснення конструкційних особливостей цих вузлів та машин корейські педагоги та інженери приділяли найбільше уваги.

    - Що найбільше запам’яталося під час лекційного курсу?

    - Методика вивчення усіх секретів, які є у електропоїзді, передбачає використання 3D-технології під час наочного навчання. Уявіть трирівневі креслення кожного вузла, тобто, як називають інженери, деталювання машини, механізму тощо відбувається на екрані монітора комп’ютера. Іншими словами, на екрані можна досконально роздивитися всі конструкційні секрети нової техніки.

    - Крім Вашої основної діяльності як інженера-технолога з ремонту рухомого складу потрібно буде працювати над організацією технічних навчань безпосередньо робітничого персоналу. Із чого розпочнете?

    - Зрозуміло, маючи багаж знань, які отримав у корпорації Hyundaі Rotem, вже найближчим часом ділитимуся власними навичками із стюардами та ремонтним персоналом. Адже незабаром нова техніка прибуде до Одеського порту. Звідти - залізницею до столиці. Тож маємо підготуватися не лише до зустрічі. Потрібно бути у всеозброєнні.

    Коли номер готувався до друку прес-служба Мінінфраструктури України повідомила, що перший швидкісний поїзд Hyundai прибуде до України вже за 40-45 днів, а з травня українці та гості нашої держави зможуть їздити на нових швидкісних поїздах. Про це 31 січня повідомив Віце-прем’єр-міністр України - Міністр інфраструктури Борис КолеснІков.

    Бронювання квитків на поїзди Hyundai розпочнеться вже із середини травня. До цього часу поїзди проходитимуть технічне випробування та обкатку на вітчизняній залізниці.

    Квитки на швидкісні поїзди Hyundai можна буде бронювати через Інтернет, а відтак вони будуть доступними і для туристів, які планують відвідати Україну. «15 травня почнеться продаж квитків через Інтернет для всіх бажаючих», - запевнив Борис Колесніков.

    Віктор ЗАДВОРНОВ, Фото Віталія НОСАЧА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05