РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 2 (11 січня 2008) 

  • ...З поправкою на зиму

    Середа - День безпеки руху. Цю фразу у Вінницькій дистанції колії уже давно з категорії лозунгу втілено у практику дії. Щоправда, й в інші дні тут не забувають про контроль за справною роботою усього обладнання, яке забезпечує рух поїздів. Однак посеред тижня в дистанції жодного керівника не застанеш у кабінеті - усі на лінії.

    Начальник дистанції Антон КОЗУБОВСЬКИЙ направився на станцію Гнівань. Мета цілком зрозуміла. Перш за все тому, що поруч зі станцією вже завершуються роботи з монтажу нової секції для залізничного мосту через Південний Буг. А також проводиться спорудження тимчасових опор, за допомогою яких буде замінено стару секцію новою. Тож, Антон Антонович і приїхав сюди, щоб на власні очі усе побачити і, як кажуть, бути у курсі справи.

    Та головним об`єктом для перевірки була ст. Гнівань. Підрозділ є другим за величиною, після Вінниці, на цій дистанції, а за об`ємами відвантажень й перевершує сусідку в обласному центрі. Інтенсивна робота потребує й надійного забезпечення з боку колійного господарства. В першу чергу - стрілочних переводів. На них і зосередив увагу Антон Козубовський. А, зважаючи на зимовий період, то й перевірив роботу системи обдування стрілок.

    - У Гнівані обладнано компресорну станцію для подачі стиснутого повітря до стрілок, - пояснив у розмові з кореспондентом начальник дистанції колії. - У встановлені терміни тут було виконано усі підготовчі роботи, і спеціальна комісія усе перевірила. Однак не було зайвим ще раз провести опробування роботи системи обдування. Вона спрацювала добре.

    У подальшій розмові з А. Козубовським торкалися не менш актуальної теми. Про підготовку до зимових примх. Виявляється, на дистанції повністю виконано весь об`єм робіт, заготовлено необхідні матеріали, пальне та інструменти, включаючи лопати та мітли. Готова до використання й спеціальна техніка. Це два снігоочисники СДП, СДПР та машина СМ-2 для прибирання та вивезення снігу зі станцій. І хоч великого снігу на території дистанції ще не було, заметіль не повинна застати колектив зненацька.

    Заступник начальника Вінницької дистанції колії Валерій СлободЯн у День безпеки руху працював на дільниці Кордишівка - Голендри і візуально перевіряв стан колії. Але і він здійснював перевірку з поправкою на зиму.

    - Під час заметілі найбільш вразливими місцями на залізниці є стрілочні переводи та залізничні переїзди, - пояснив мій співрозмовник. - А на цій дільниці немає систем обдування стрілок. Їх потрібно очищати лопатами, спеціальними скребками та мітлами. Тому й поцікавився, чи усе є? Переконався: потрібним інвентарем для прибирання снігу наші працівники забезпечені.

    Для головного інженера Вінницької дистанції колії Миколи ПОДОЛЯНА День безпеки руху співпав із проведенням робіт з реконструкції колії поруч зі станцією Тюшки (неподалік від Вінниці). Тому він виконував двоєдину задачу. Забезпечував безперебійну роботу фахівцям колійної машинної станції і перевіряв стан безпеки руху на станції. Тюшки - транзитна станція на магістральній лінії, тому головним завданням її працівників є безперебійний пропуск пасажирських та вантажних поїздів. Тож, головні та станційні колії, стрілочні переводи постійно мають бути у робочому стані. Чи це дійсно так? Значних зауважень з боку Миколи Васильовича не було. Поцікавився він і наявністю інструментів для снігоборотьби. Усе потрібне тут є.

    Перевірка безпеки руху з поправкою на зиму, яку здійснили керівники Вінницької дистанції колії, не була зайвою. З першими випробуваннями зимою колійники впоралися успішно.

    Никифор ЛИСИЦЯ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05