РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 2 (27 січня 2012) 

  • Сплав найвищої проби

    У Федора Йосиповича - цікаве залізничне життя. У далеких вже 1950-х йому, хлопцеві з покоління, яке знало про підступні роки фашистської окупації та нелегкі дні післявоєнної розрухи, не прийшлося довго обирати майбутній життєвий шлях. Країні були потрібні залізничні кадри. Такі кувалися у
    Дніпропетровському інституті залізничного транспорту. Туди й надав власні документи Федір ВОЗНЕНКО.



    «Ваш внесок у розвиток Південно-Західної магістралі є чималим. Спасибі за невтомну працю, Федоре Йосиповичу!
    Здоров’я, наснаги у творчості, довгих років!» - із такими словами звернувся до Ф.Й. ВОЗНЕНКА
    начальник Південно-Західної залізниці О.М. КРИВОПІШИН, вручаючи почесний знак «За сприяння в розвитку Південно-Західної залізниці».

    Студентські роки промайнули дуже швидко, збагативши майбутнього заступника начальника Південно-Західної залізниці не лише багажем науково-практичних знань. Талант оповідача, чудова пам’ять стануть у нагоді Федорові Йосиповичу у зрілі роки. Саме тоді, коли візьметься за написання автобіографічної повісті.

    Проте спочатку була Сверд-ловська магістраль. Бригадир колії Ф. Возненко не боявся фізичної праці. Остання, як відомо, загартовує характер, а головне дозволяє вчорашньому випускникові вищого навчального закладу визначитися із майбутньою кар’єрою. Досвід колійника прислужиться йому на Південно-Західній. Колійний майстер, заступник начальника Коростенської дистанції колії, начальник відділу колії Коростенського відділка залізниці - такі впевнені кроки кар’єрними сходинками вже у перші роки становлення Возненка-інженера.

    Були часи, коли про творчий підхід до дорученої справи з боку Федора Йосиповича заговорили не лише у службі колії Південно-Західної. Новаторські методи організації ремонтних робіт на сталевих нитках керівника тоді вже Фастівської дистанції колії вивчалися на теренах колишнього Союзу. 1970 - 1980-ті рр. за основними напрямками розвитку залізничного транспорту базувались на концепції розвитку, крім основного ходу між Ясинуватою і Чопом (Миронівка - Фастів - Козятин - Здолбунів - Львів) прокладено ще три транспортних вектори. Північний хід (між Лозовою - Гребінкою - Дарницею - Коростенем і Шепетівкою). Для цього потрібно було укладати другі колії на багатьох перегонах. Працювати пліч-о-пліч зі зв’язківцями та електрифікаторами. Не менш відповідальними були напрямки між Овручем - Коростенем - Шепетівкою і Здолбуновом. Розвиток сортувальних станцій Дарниця і Жмеринка. Прокладення крупної лінії між Києвом і Миронівкою через Трипілля - п’ятого виходу з Київського залізничного вузла у напрямку Донбаса, Придніпров’я, Криму і Кавказу. Це не лише транспортна географія. За багатьма кілометрами прокладених і оновлених колій - талант Федора Возненка - інженера. Тут доречно наголосити на тому, що знаменну роль під час величезних перетворень відігравало не лише впровадження нових ліній і других колій. Оновлювалася конструкція колійного полотна. І в першу чергу це стосувалося нових типів і маси рейок, стрілочних переводів, залізобетонних шпал, скріплень тощо. Всі ці удосконалення - від збирання колійної решітки до її вкладання у тіло колійної призми, баластування та виправлення сталевих ниток проходило вже під контролем з боку заступника начальника Південно-Західної залізниці Федора Возненка. Його зусилля, як стверджують сучасники, були спрямовані на підвищення престижу професії колійника, турботу про трудівників галузі.

    Головний ревізор з безпеки руху поїздів - заступник начальника столичної магістралі - чергова сходинка Ф. Возненка.

    Зі здобуттям Україною незалежності талант Федора Йосиповича знадобився у головному управлінні колійного господарства Укрзалізниці. Багато корисного для колег зробив він, очолюючи Дорпрофсож. «Залізничникам - гідні умови життя» - то принцип очільника дорожньої профспілки та його однодумців. А ще він має багато послідовників у залізничній науці. Отже, зв’язок з багатьма поколіннями залізничників не переривається і до сьогодні.

    Понад чверть віку - період викладання у Київському філіалі Харківського інституту інженерів залізничного транспорту (тепер ДЕТУТ). Як результат - понад 100 дипломованих інженерів. Це їм надалі нести по життю прекрасні починання Вчителя.

    Час летить стрілою, відгукується дзвінко на переїздах літ подіями, показує дорогу сигналами світлофорів. Немає такої станції на Південно-Західній, де б не побував Федір Возненко. Немає такої сторінки у щойно виданій автобіографічній повісті «Залізниця - моя доля», автором якої є герой нашого матеріалу, де б не згадувались колеги Федора Возненка, які допомагали йому здобувати життєвий досвід. Останній, помножений на майстерність, створив сплав найвищої проби. Сплав трудової доблесті залізничника. Протягом року народжувалася книжка, яка, за словами начальника Південно-Західної магістралі Олексія Мефодійовича КРИВОПІШИНА, присвячена історії становлення столичної магістралі. Впевнений, праця займе достойне місце у серії видань про розвиток залізниці.

    Талант живить творчість. Слухаючи коротку оповідь про свій 57-річний шлях на Південно-Західній, з якою Федір Йосипович днями звернувся до керівників служб столичної магістралі, зловив себе на думці. Попри поважний вік, не рветься нитка, що єднає Федора Возненка із залізницею. Він плідно співпрацює із Радою ветеранів залізниці. Плекає нові творчі плани Так було, так і буде!

    Іван СОТНИКОВ, Фото Віталія НОСАЧА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05