РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 1 (20 січня 2012) 

  • За законами безпечного водіння поїздів

    Перебуваючи у кабіні електровоза, давно помітив, як мобілізуються перед рейсом локомотивні бригади. Чіткі команди, точні відповіді, дублювання сигналів, нагадування про ліміт швидкостей на тому чи іншому перегоні, станції тощо. Скажете, одне і теж, у залежності від маршруту?! Аж ніяк.


    Володимир ПОВИСШИЙ дозволив сфотографувати себе у тренажерному класі депо.

    Під час експериментальної поїздки із Києва до Львова і у зворотному напрямку, яка відбулась в один із останніх грудневих днів минулого року, мав змогу спостерігати за роботою непересічних особистостей. Річ у тім, що за їхньою службовою кар’єрою за критеріями транспортної журналістики вдається слідкувати не один рік. Для когось вони - керівники середньої ланки знаменитого славними традиціями депо Київ-Пасажирський. Для мене - цікаві та доступні співбесідники. І будь-яка зустріч із ними залишає добрі спогади. Така вже це робітнича когорта - машиністи, які стали у голові локомотивних колон.

    ОТЖЕ, ЛОКОМОТИВНА БРИГАДА, про яку веду розмову, складалася із двох машиністів-інструкторів локомотивного депо ст. Київ-Пасажирський. Ясна річ, відволікати Володимира ПОВИСШЕГО та В’ячеслава ГОРДІЙЧУКА під час п’ятигодинного «марш-кидка» коліями Південно-Західної та Львівської залізниць через Коростень - Новоград-Волинський - Шепетівку - Здолбунів - Красне до столиці Галицького краю не збирались.


    Сніг локомотивній бригаді - не завада. Володимир ПОВИСШИЙ та В’ячеслав ГОРДІЙЧУК під час зупинки на ст. Львів.

    Та сьогодні поведу мову не про «кабінні» враження. Про чітку і злагоджену роботу локомотивної бригади після того, як на вихідному світлофорі ст. Київ-Пасажирський загорівся зелений, можна було сформувати думку із купе пасажирського вагона. Плавна хода експреса і швидкість свідчили - робоча поїзна обстановка виявилась як найкраще. Підвищену швидкість локомотива гарантували капітально відновлений колійний шлях та мережа СЦБ. Інфраструктура електропостачання також працювала на експеримент з підвищення швидкості.

    Тяговим плечем, яким має їхати машиніст та помічник у 350-400 кілометрів, уже нікого не здивуєш. Відношення до нього не є однозначним. Хоча більшість машиністів - за подовжені плечі. Це і добрі заробітки, і покращення організації праці. Саме задля того, щоб було легше освоювати подовжені плечі на терені пасажирських залізничних коридорів механікам та їхнім помічникам з локомотивного депо Київ-Пасажирський, і працюють як першопрохідці В. Повисший та В. Гордійчук. Накопичивши величезний життєвий досвід у сфері гарантування безпеки руху, вони готові ділитися ним із молодим поколінням.

    З ПОЯВОЮ НОВОЇ ЛОКОМОТИВНОЇ ТЕХНІКИ, про яку вже не перший місяць стверджують в Укрзалізниці, у сфері керування експресами технологія зробить відчутний крок. Проте дисципліна, відповідальність і майстерність залишаються серед пріоритетів колег В. Повисшего та В. Гордійчука.

    … Як не намагався фотокореспондент сфотографувати Володимира Миколайовича та В’ячеслава Степановича у кабіні під час рейсу - не вдалося.

    - Вважайте це забобоном, - так прокоментував поведінку локомотивної бригади перший заступник начальника галузевої локомотивної служби Микола АНДРІЯШ. - Однак серед спеціалістів це звичайне положення у справі водіння поїздів. Діяти за галузевими інструкціями - своєрідними беззаперечними законами - вимога для кожного залізничника. Час довів, що фах машиніста локомотива на транспорті є першою ланкою у когорті всіх служб, які беруть участь у процесі руху поїздів. Машиніст здатний віднайти будь-яку помилку, допущену іншими службами. А похибку машиніста не виправить ніхто.

    Віктор ЗАДВОРНОВ, Фото з архіву «Рабочего слова» та Віталія НОСАЧА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05