РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 48 (14 грудня 2007) 

  • Підсумки. Висновки

    За підсумками 11 місяців 2007 р. колектив Південно-Західної залізниці покращив роботу майже з усіх кількісних та якісних показників.

    План з вантажообігу перевиконано на 9% та на 13,6% перевищено цей показник за аналогічний період 2006 р. Загалом же, залізницею понад план за вказаний період перевезено 3,2 млрд. тонно-кілометрів вантажів, а відносно рівня минулого року - більше на 6 млрд. тонно-кілометрів.

    Так само успішно колективи залізниці працювали й щодо навантаження та відправлення вантажів, виконавши план на 106,8%, а в порівнянні з минулим роком - на 113,5%. Таким чином колективами станцій навантажено й відправлено понад план 1,9 млн. т, у порівнянні з цим же періодом минулого року цей показник більше на 3,7 млн. т.

    Згідно з наданою статистикою Південно-Західна магістраль з вантажообігу, навантаження й відправлення свій трудовий рік завершила 9 грудня 2007 р., з чим «Рабочее слово» вітає всіх залізничників магістралі.

    При відчутному дефіциті рухомого складу протягом всього року велике значення для залізниці має такий показник, як вивантаження вагонів. Завдяки злагодженій роботі всіх станцій з вантажоотримувачами, вивантаження збільшилось на 15,7% порівняно з цим же періодом 2006 р., або на 220 вагонів більше в середньому за добу. Це давало можливість задіяти вивільнений рухомий склад під додаткове навантаження й сприяло перевиконанню (на 0,7%) планових завдань.

    Усі дирекції залізничних перевезень змогли не лише підвищити пропускну спроможність магістралі попри зростаючі обсяги доставки вантажів, але й відчутно збільшили тоннокілометрову роботу у порівнянні з минулим роком (Київська дирекція - на 15,1%, Козятинська - на 3,4%, Жмеринська - на 21,9%, Коростенська - на 32,6%, Конотопська - на 24,5%).

    Із плановими завданнями з навантаження справились колективи всіх дирекцій, однак Київська і Конотопська знизили обсяг навантажень у порівнянні з минулим роком відповідно на 8,6% та 3,9%, допустивши відставання на 239,5 та 115 тис. т.

    Київська дирекція, робота якої є найбільш вагомою в масштабі залізниці з вивантаження вантажів, не справилась із плановими завданнями, допустивши недовивантаження однієї тисячі вагонів, що склало три вагони в середньому за добу.

    Позитивних результатів за обсягами перевезень вдалося досягти, головним чином, за рахунок поліпшення якості роботи з рухомим складом. Чітка й злагоджена робота диспетчерського апарату з пропуску вагонопотоків на дільницях, вдосконалення технології роботи станцій щодо скорочення часу знаходження транзитних вагонів на технічних станціях сприяло успішному виконанню цього показника. Так, середньо-статистичний вагон знаходився на технічній станції 5,87 години, що на 1,84% години менше до планового завдання та на 1,58 години менше до рівня цього ж періоду минулого року. А найвагоміші у перевізному процесі станції Козятин, Жмеринка, Конотоп, Дарниця простій транзитних вагонів без переробки скоротили у порівнянні з минулим роком від 0,5 до 0,8 год., а Миронівка, Коростень, Шепетівка - більше ніж на 1,3 год.

    Це - хороший показник, однак з поставленим завданням - затримувати на цих станціях транзитні поїзди на 1,5 години - у звітному періоді справився лише колектив ст. Шепетівка.

    Разом з тим, завдяки значному скороченню часу обробки транзитних вагонів з переробкою на всіх сортувальних станціях усі дирекції скоротили загальний час їхнього простою на одній технічній станції і прискорили обіг вагона до планових завдань в цілому по залізниці на 0,42 доби, а відповідно до показників минулого року на 0,37 доби або більше ніж на 10 год.

    Працюючи в складних умовах, пов`язаних з виконанням значних обсягів капітальних робіт, Південно-Західна не лише не допустила зниження швидкості руху поїздів, але й досягла збільшення дільничної швидкості на 0,1 км/год і технічної швидкості - на 0,4 км/год.

    Більш ефективно, ніж у минулому році, використовувався локомотивний парк господарства перевезень та локомотивне господарство. За рахунок збільшення на вісім км планових завдань та на 12 км за 2006 р. середньодобового пробігу локомотива підвищилась продуктивність локомотива на 1,6% до плану та на 2,7% - до рівня минулого року.

    В результаті більш якісної «підв`язки» локомотивів та збільшення довжини плечей обслуговування залізниця вивільнювала із робочого парку до трьох електровозів на добу.

    Отже досягнуті показники зобов`язують колективи всіх дирекцій залізничних перевезень не збавляти виробничих темпів на завершальному етапі року.

    Ганна БОГОВІС
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05