РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 45 (25 листопада 2011) 

  • Складові швидкості

    Майже рік напруженої праці, десятки кілометрів відремонтованої та модернізованої колії, прокладення контактної мережі і ще багато-багато різних робіт виконали залізничники для того, щоб впровадити швидкісний рух по залізницях України. Бо на такому рівні, як сьогодні, модернізації колії ще не було. Це пов'язано з подією, яку очікує наша країна - чемпіонат з футболу Євро-2012. І комплекс проведених перетворень вже дає свої результати.


    Машиніст першого класу локомотивного депо Київ-Пасажирський, почесний залізничник Віктор ТКАЧУК
    впродовж свого творчого життя здолав не одну тисячу кілометрів залізницями України.

    Днями група журналістів мала змогу проїхати оновленою модернізованою колією у напрямку Київ - Полтава зі швидкістю понад 160 км/год. А привід для такої подорожі був знаменний: ми завітали на станцію Полтава-Південна, аби привітати працівників з Південної залізниці з трудовою перемогою - закінченням електрифікації дільниці Полтава - Кременчук. Під час поїздки зав’язалась розмова про роботи, які виконані на Південно-Західній залізниці.

    - Зверніть увагу, - розпочав свою розповідь, заступник начальника адміністративної служби залізниці Георгій ЕЙТУТІС. - Зараз ми їдемо із швидкістю понад 170 км/год. Це говорить про те, що відповідні роботи виконані якісно, а відтак - це гарантія безпеки руху пасажирів. Що ще гарантовано пасажирові при такій швидкості? В першу чергу, заощаджений на подорожі час і швидкий приїзд до місця призначення. Але для того, щоб пасажири мали змогу їхати з такою швидкістю, залізничники столичної магістралі, і не лише вони, «підтягнули» до високого рівня транспортну інфраструктуру.

    Довжина модернізації колії сполученням Донецьк - Львів, яка готується до Євро-2012, складає 1307 км, в т. ч. на цій дільниці Південно-Західною залізницею - 528 км. Тобто більше 40% робіт припало саме на столичну магістраль. Основні роботи провели спеціалісти колійного господарства. Різними видами ремонту оновлено 142 км колії. Замінено 92 комплекти стрілочних переводів. На сучасне перетворення у сфері сигналізації і зв’язку на цю дільницю було спрямовано також чималі кошти з бюджету магістралі. Тому проведено модернізацію системи автоблокування дільниці довжиною 95 км та 23 переїздів. Модернізовано електричну централізацію на ст. Дарниця з включенням ЕЦ з додатковими 17 стрілками. Це дозволило збільшити пропускну спроможність дільниці. Майже все готове для курсування пришвидшених експресів. Варто зазначити, що вантажні перевезення з цієї дільниці будуть відхилені по інших напрямках: на Миронівку і на Коростень.

    Важливим є те, що рухомий склад має відповідати вимогам швидкості. Не можна експлуатувати інфраструктуру, яка забезпечує швидкість, приміром, 200 км/год, а рухомий склад реалізує тільки 160 км/год. Тому зараз Укрзалізниця закуповує новий рухомий склад і буде робити акцент на впровадження руху денних поїздів, які, за словами фахівців залізниці, економічно виправдані та зручні. Тож вкладання коштів та ресурсів в інфраструктуру дозволять наступного року скоротити час перебування в дорозі між Києвом, Донецьком, Львовом і Харковом. Можна привести приклад, на скільки скоротиться час подорожі у межах столичної магістралі: від столиці до Здолбунова було 5.20 годин, а тепер - лише три. Між Києвом та Гребінкою було 1.40 годин. Сьогодні - одна година десять хвилин.

    Впровадження швидкісного руху передбачається здійснити в три етапи. Перший - із Донецька через Київ - на Львів. Наступний - це Крим, Одеса. Третій - Київ з’єднають із іншими обласними центрами. Але все це потребує капітальних витрат і, ясна річ, часу.

    Те, що це тільки початок великих перетворень, говорить і той факт, що після впровадження в експлуатацію електрифікованої дільниці Полтава - Кременчук - Бурти Південної залізниці в Україні з’явився найкоротший транзитний хід між Сходом і причорноморськими портами. Відтак вантажовідправники з Росії, Казахстану та інших країн Азії отримали привабливий за собівартістю перевезень вихід до українських причорноморських портів.

    До того ж Укрзалізниця затвердила програму електрифікації залізниць України на 2011 - 2016 рр. Остання передбачає електрифікацію 1562 км експлуатаційної довжини залізничної колії, що входять у відповідні напрямки розмежування руху пасажирських і вантажних поїздів та на дільницях впровадження швидкісного руху у межах п’яти залізниць.

    Георгій Ейтутіс у розмові торкнувся й інших напрямів роботи. А саме - електрифікації дільниць і ліній, реконструкції пасажирських станцій, оновлення пристроїв автоматики і телемеханіки, впровадження інноваційних технологій перевізної діяльності, створення транспортно-логістичних систем. Також він наголосив на тому, що на даний час залізничний транспорт є конкурентоспроможним і зауважив, що на Південно-Західній залізниці найбільша дільнична і технічна швидкість по Україні. Отже столична магістраль має достатню пропускну спроможність, яка дозволяє безперебійно курсувати вантажним поїздам.

    Після цієї поїздки склалася думка в більшості журналістів про те, що столична магістраль, послугами якої скористається переважна більшість гостей, і власне наших громадян, виконає свої складні і почесні обов’язки у період проведення чемпіонату. І найпершу скрипку у цьому злагодженому організмі залізниці відіграє впровадження швидкісного руху. Таким чином, Південно-Західна залізниця зробить вагомий крок до європейського стандарту.

    Ольга ЛИХАЧОВА, Фото Геннадія П’ЯТИГОРСЬКОГО та Віталія НОСАЧА, Колаж Іллі НАУМОВА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05