РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 46 (30 листопада 2007) 

  • Є така служба: капітальних вкладень

    Широкомасштабне будівництво

    Південно-Західною залізницею за десять місяців поточного року освоєно 1 млрд. 900 млн. грн. капіталовкладень. Це майже удвічі більше, ніж за цей самий період минулого року.

    Про найголовніші напрямки в діяльності служби капітальних вкладень кореспондентові газети «Рабочее слово» розповіла начальник цього підрозділу Галина СВИНАРЧУК.


    - Галино Яківно, на столичній магістралі ведеться широкомасштабне будівництво. У Києві - це залізнично-автомобільний мостовий перехід через Дніпро, Дарницький вокзальний комплекс. Говоримо про об`єкти тривалого будівництва, однак є роботи, які вимагають більш нагального розв`язання?

    - Дійсно, міст і вокзал зводитимуться ще кілька років. Проте в нинішньому році тут виконано дуже великі обсяги робіт, завершено певні етапи цього грандіозного будівництва. Це - введення в експлуатацію приміського вокзалу в Дарниці, а восени завершилося перекриття русла Дніпра на мостовому переході. Обсяги будівництва вимагали, та й тепер вимагають, величезних капітальних вкладень, бо спорудження цих об`єктів продовжується.

    Значні кошти було освоєно під час зведення й реконструкції тих об`єктів, котрі знаходяться в експлуатації та забезпечують безпеку руху поїздів. Це, перш за все, - електрифікація дільниці Коростень - Шепетівка. Одночасно з прокладанням контактної мережі тут здійснювалися й роботи з розвитку колійного господарства, модернізації інфраструктури. Капітально відремонтовано вокзал ст. Новоград-Волинський. На завершення робіт на дільниці Коростень - Шепетівка було прокладено десять бокових колій та встановлено пости секціонування.

    - Коростень - Шепетівка - це нове будівництво, але ж капітальних вкладень постійно потребують і всі діючі дільниці?

    - Дуже напруженою щодо вантажопотоків й пасажиропотоків є лінія Жмеринка - Підволочиськ. На станції Комарівці, в свій час, коли здавалася в експлуатацію ця електрифікована дільниця, було споруджено тимчасову підстанцію електропостачання. Нагальним є питання про заміну цієї тимчасової підстанції на стаціонарну. Вже придбано обладнання, ведуться проектні роботи щодо його встановлення з тим, щоб у наступному році лінію Жмеринка - Підволочиськ завершити повністю.

    - Продовжуючи розмову про безпеку руху поїздів, варто зупинитися й на роботах, котрі ведуться на мосту через Південний Буг в районі станції Гнівань?

    - Стан деяких конструкцій моста почав наближатися до аварійного. Тому тут були введені обмеження щодо швидкості руху поїздів, що, у свою чергу, збільшує витрати енергоресурсів. Тому в 2007 р. на здійснення реконструкції моста було закладено 10 млн. грн. Ми докладаємо зусиль, аби в цьому році завершити перший пусковий етап, щоб зняти обмеження по швидкості руху поїздів. А ті обсяги вкладень, котрі плануються на наступний рік, дозволять повністю завершити роботи на цьому мосту.

    Крім того, в поточному році чималі капітальні вкладення були зроблені в масштабні роботи з встановлення пристроїв для визначення нагріву букс вагонів на шляху прямування поїздів.

    - На яких об`єктах столичної магістралі здійснюються сьогодні капітальні ремонти?

    - Великих коштів вимагає реконструкція чотириповерхової споруди вагонної дільниці станції Київ-Пасажирський. Там уже багато зроблено, переобладнується пральний комплекс, в якому встановлено нове вентиляційне обладнання. Постало питання про введення в дію мийної машини для рухомого складу.

    Завершено роботи з капітального ремонту будівлі станції Київ-Товарний. Великі обсяги робіт ведуться на станції Біла Церква. Докладається чимало зусиль, аби вже до кінця цього року освоїти виділені кошти і ввести в експлуатацію вокзал, завершити реконструкцію колійного господарства й станційних приміщень. У наступному році залишиться спрямувати кошти лише на виконання робіт з перенесення поста ЕЦ.

    - Чи планується в подальшому розвиток, так би мовити, зарежимлення посадочних платформ з метою збільшення виручки від приміських пасажирських перевезень?

    - До закінчення поточного року планується встановлення турнікетів на станціях Київ-Волинський та Біла Церква.

    - В редакцію надходять листи з пропозицією встановити турнікети на посадочній платформі Видубичі.

    - На Видубичах дуже великий пасажиропотік: люди виходять із метро й, минаючи квиткові каси, здійснюють посадку в електропоїзди. Однак, на жаль, тут ми стикнулися з великою проблемою. Справа в тому, що в тунелі метро розмістилися торгівельні точки. Ведуться перемовини з представниками Київської міської влади про те, щоб хоч би частково звільнити територію і ми змогли би встановити турнікети.

    - Галино Яківно, ми говорили про найголовніші будівельні роботи, які ведуться на Південно-Західній. Але ж великі капіталовкладення спрямовуються й на виконання інших важливих програм.

    - У цьому році великі кошти витрачаються на закупівлю рухомого складу (вагонів, електровозів). Крім того, планується придбати три рейкових автобуси для Конотопської дирекції залізничних перевезень з тим, щоб відкрити менш витратний рух на дільниці Семенівка - Глухів. Залізниця несе великі витрати ще й у зв`язку з тим, що тепловози, які курсують у складі поїздів на цьому маршруті, технічний огляд проходять у Конотопі. А це великі непродуктивні пробіги. Тому вже сьогодні здійснюється реконструкція станції Терещенська. До кінця року маємо завершити будівництво двох оглядових канав. А в наступному році планується будівництво ангара із сучасним обладнанням для того, щоб тут можна було проводити у повному обсязі технічний огляд рейкових автобусів. Крім того, здійснення цих планів дозволить створити додаткові робочі місця для місцевих жителів.

    - На урочистостях, присвячених Дню залізничника, колишній генеральний директор Укрзалізниці Володимир Козак відзначав як досягнення столичної магістралі великі обсяги проведеної в цьому році модернізації колії.

    - Так, Південно-Західна може пишатися своїми досягненнями в освоєнні виділених у цьому році коштів на модернізацію колії. Із 464 млн. грн. уже освоєно 386 млн. грн. і модернізовано 301 км колії при планових завданнях 314 км. Такий показник досягнуто вперше за всю історію існування залізниці. Для порівняння - в минулому році модернізовано 124 кілометри при плані 120.

    - Проектно-кошторисна документація на об`єкти, в які вкладаються кошти, розробляється власними силами, чи до цієї роботи залучаються сторонні організації?

    - В основному документи виготовляються силами фахівців служби, але до деяких робіт залучаємо проектні організації. Важко говорити про цифри, коли немає розробленого проекту. Ще важче передбачити проблеми, які можуть виникнути в процесі роботи. Тому керівництво Укрзалізниці дуже суворо контролює використання інвестицій. Перш ніж виділити залізниці кошти на наступний рік в цілому, нам необхідно показати витрати на кожен об`єкт окремо. Колективом служби вже сформовано проект плану на наступний рік. Його вже розглядав начальник залізниці. Він зустрічався з начальниками служб, з метою, щоб кожен із них зміг захистити заявлені ним проекти планів щодо капітальних інвестицій.

    - А яким чином здійснюється контроль за використанням капітальних вкладень?

    - Нашими фахівцями у повному обсязі проводиться контроль не лише за якістю та обсягами будівельно-монтажних робіт, а й за освоєнням капітальних інвестицій по кожному окремому об`єкту та за відповідністю будівництва до проектної документації.

    Крім того, підрозділам служби доводиться освоювати дещо нові напрямки в діяльності залізниці. Сьогодні набирає широкого розвитку придбання рухомого складу, техніки й технічних засобів у лізинг. Здійснювати моніторинг, а також контроль за придбанням техніки в лізинг покладено на службу капітальних вкладень. Тому відчутно додалося роботи колективам планово-договірного відділу, технічного та ін.

    - Вже майже на порозі новий рік. На які перспективи розраховуєте?

    - В наступному році залізницею планується освоїти капіталовкладень значно більше, ніж їх витрачено нині. Якщо наш план знайде підтримку в Кабінеті Міністрів України, це буде визначний прорив у розв`язанні багатьох складних питань столичної магістралі. Це означатиме, що залізниця живе майбутнім, бо зможе більш успішно розв`язувати проблеми, які важко було зсунути з мертвої точки. Це, в першу чергу, більш інтенсивне придбання рухомого складу, технічних засобів, продовження більш швидкими темпами модернізації колії. Це - і будівництво споруд, і врешті-решт житла для залізничників.


    Інтерв`ю провела


    Ганна БОГОВІС
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05