РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 38 (14 жовтня 2011) 

  • Життя за точним часом

    У кожного свій шлях на залізницю. Хто - пішов слідами батьків, навіть й дідів, щоб поповнити династію. Хто здійснив свою дитячу мрію… Деякі потрапили у нашу галузь за волею випадку.

    Василь БІЛИК відноситься до останньої категорії.

    Вже далекого 1986 р., нещодавно звільнившись із військової служби, він їхав поїздом із рідного Старокостянтинова до Хмельницького. У вагоні до нього підійшла провідниця і, примітивши у хлопцеві «вчорашнього» солдата, запитала:

    - Напевне, їдеш шукати роботу?

    - Так, робота мені потрібна, - погодився Василь.

    - Тоді направляйся до нас у вагонну дільницю. Її розташовано навпроти залізничного вокзалу, за коліями…

    Наступного дня Василь Білик уже був у відділі кадрів ВЧ-3. Там, ознайомившись із його документами, запропонували працювати провідником. Щоправда, не одразу. Спочатку була теоретична підготовка, іспити, місячне стажування. І от перший самостійний виїзд. Маршрут пролягав до Сімферополя. Південна спека викликала у хлопця спогади. Два роки тому, він, новобранець, разом із земляками-подолянами, також їхав на південь, але не до Криму. Поїзд прямував до Середньої Азії, до туркменського міста Мари. Півроку виснажливих тренувань у пустелі і - нова подорож. Правда, вже літаком до афганського міста Баграм, де дислокувались військові частини Радянської Армії.

    Призначення рядовий Білик отримав до окремого автомобільного батальйону, який займався підвозом продовольства та боєприпасів. Зазначу, саме ці вантажі найбільше цікавили воюючу опозицію тодішнього режиму в Афганістані. А доставляти їх доводилось із містечка Пулі-Хумрі, що неподалік від кордону із колишнім Союзом, до Баграму. Більш ніж п’ятисоткілометровий маршрут - це гірська дорога, що, звиваючись серпантином над глибочезними ущелинами, пролягала через перевал Саланг із трикілометровим тунелем на висоті чотири тисячі метрів над рівнем моря. Згодом спускалась у долину, де за кущами влаштовували засідки «душмани»… Понад сотню разів Василь водив довірену йому вантажівку цим маршрутом, десятки з них потрапляв під обстріли, та доля була прихильною до нього. Кулі пролітали мимо, фугаси вибухали не під його машиною…

    Все це було вже в минулому. А на рідній землі на молодого залізничника чекали нові маршрути. Вони пролягали до Москви, Санкт-Петербурга та й у різні кінці України.

    Скільки було поїздок за 25 років роботи провідником, а з 2002-го р. і начальником поїзда, Василь Володимирович не може і підрахувати. Одне він добре пам’ятає, і це підтверджують документи, - за весь час роботи він не отримав жодного стягнення, оскільки не допускав порушень. А от заохочень від керівництва вагонної дільниці у нього чимало. Нещодавно, напередодні 20-ї річниці Незалежності України, Василь Білик отримав як винагороду за плідну працю іменний годинник від генерального директора Укрзалізниці. Залізничник із гордістю носить цей цінний подарунок. Тож хай він відраховує не лише години, а й роки подальшої роботи на залізниці, на яку він потрапив за волею випадку. Але на ній він - не випадкова людина.

    Никифор ЛИСИЦЯ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05