РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 38 (14 жовтня 2011) 

  • Залізний аргумент проти дерев’яного вокзалу

    Комісійний об’їзд начальника Конотопської дирекції традиційно розпочинався із дільниці Крути - Бахмач. Тут найближчі до Києва станції, головний хід, інтенсивний рух. Тому й увага необхідна першорядна. Та нинішньої осені традицію було порушено, і Крути - Бахмач завершували перевірку підготовки до роботи у зимову пору. Як і завжди, успішної підготовки, бо факт, що вони найпівнічніші на залізниці, конотопчани сприймають серйозно, завчасно дбаючи, аби у вокзалах було тепло, аби в осінню негоду ніде не протікала покрівля, аби працювали снігоочисні машини. Тобто готують все і по-господарськи.

    ТЕПЕР ПРО ПРОБЛЕМИ З ТЕПЛОПОСТАЧАННЯМ. Станційні приміщення у дирекції з електроопаленням - значить, що з ремонтом котлів та підвозом вугілля проблем немає. Особливо, з вугіллям. Воно останнім часом у споживачів викликає нарікання - не горить і все, хоч соляркою поливай.

    Колія теж у належному стані. Наскільки мені відомо, на цій дільниці діє єдине обмеження швидкості до 70 кілометрів на годину, але й те після заміни «хворої» пліті буде днями зняте.

    Заглядаю до журналістського блокнота. Крути - станція відома. Поблизу неї діє меморіальний комплекс-шана київським студентам, які у вісімнадцятому році минулого століття намагалися зупинити наступ військ більшовика Муравйова на столицю. Але й про інших героїв тут не забуто. Якраз біля першої пасажирської платформи у Крутах - до-глянута братська могила зі скромним пам’ятником. У ній поховані воїни 143-ї Конотопської дивізії, які визволяли населені пункти Бахмаччини і Борзнянщини від фашистських загарбників, та партизан В.М. Фесенко. У дирекції таких поховань-могил на станційних територіях кілька. І дуже добре, що залізничники за ними доглядають.

    Крути цього дня була першою станцією у графіку комісійного об’їзду дільниці. А як діло, кажуть, почнеться, так і завершиться. Особливих зауважень ні в заступника начальника дирекції В’ячеслава КИРИЛЕНКА, ні у виконуючого обов’язки головного ревізора безпеки руху дирекції Олега СКИДАНА, помічаю, до крутян немає. Але тут уже назрів ремонт фасаду вокзалу. Тільки це питання ставилося Віктору СІРЕНКУ, заступнику начальника Конотопського будівельно-монтажного управління. Погодився Віктор Борисович: «Треба».

    Квиткову касу Крут у січні п.р. було приєднано до мережі «Експрес-УЗ», і результат не забарився. Як доповідала голові комісії начальник станції Надія ШЕШЕНЯ, відчутно зросла виручка від продажу квитків. Наприклад, порівняно із минулорічним серпнем у 3,7 раза. Пасажири, в основному, їдуть до Києва комфортними електричками. Пасажирські поїзди тут не зупиняються.

    Якщо у Крутах стрибок виручки, то у Плисках вона падає. Це найближча станція до Борзни, райцентру Чернігівщини, і до Києва переважна більшість борзнян діставалася залізницею. Але, за словами начальника станції Олександра БАЙБАРАКА, пасажирів стали перехоплювати автоперевізники. Квиток у маршрутному автобусі до Києва коштує 40 гривень. Залізницею дешевше, та, щоб устигнути на електричку в Плисках, жителеві Борзни треба піднятися о першій годині ночі, доїхати до станції, а там ще й квитків може не бути. Тож автобусом простіше. Приміське сполучення не приваблює пасажирів, які їдуть до Києва, тим, що в Ніжині треба робити пересадку.

    У Плисках, як і в Крутах, знову зайшла мова про фасад вокзалу. На дільниці він єдиний дерев’яний. Та фарба облущується, ще одну зиму простоїть. Украй потрібен ремонт. Аргумент, як кажуть, залізний. Віктор Сіренко занотовує, хоч у БМЕУ прекрасно знають ситуацію, і, якби було фінансування, давно б відремонтували. Як і ще одну тутешню будівельну пам’ятку, на яку звертає увагу комісія, споруду 1943 р., до якої й королі пішки ходять. Здалеку вона вигляд ще має, а ось всередині… Словом, краще не заходити. Сумно й бридко водночас.

    Приміські пасажирські перевезення - одна з найактуальніших тем сьогоднішнього життя залізниці. На станції Черемушки, яка у графіку комісії була наступною за Плисками, квиткова каса не працює. Виявилося, що виручка за місяць тут була мізерною. Тому посаду квиткового касира скоротили.

    І дня буде мало, аби перевірити усі три станції - Бахмач-Пасажирський, Бахмач-Гомельський та Бахмач-Київський. Але по тому, як спокійно й упевнено зустрічає комісію головний інженер станції Олександр ПИРОГОВ, можна здогадуватися, що залізничне господарство до зими готове, що станція, як і завжди, працює в чіткому робочому ритмі. Якби тільки вокзал Бахмача-Пасажирського не псував враження. Всередині він в ідеальному стані. Із зовні ж за десять літ після ремонту дощі, сонце, вітри й морози зробили свою справу - тріщина на тріщині, фарба полущилася. От вам і сучасні матеріали з новітніми технологіями. Мені відразу згадався вокзал у Конотопі. Як добрих кілька тижнів будівельники оббивали «шубу» на фасаді. Іскри летіли, а вона не піддавалася, хоч і зроблена була півстоліття тому. Та і ще стільки простояла б. Проте сучасність вимагає нового дизайну, нових кольорових гам…

    Цього дня комісія звертала багато уваги на так званий естетичний вигляд дільниці. Бур’янів і трави на станціях немає. А на перегонах ще потрібні коси та руки. Як відомо, закріплені вони за окремими структурними підрозділами - за дистанцією сигналізації та зв’язку, за дистанцією колії і колійною машинною станцією, але… Але їм, дай Боже, з основною роботою справитися.

    Та й сумніви з’являються. Чи доцільно, наприклад, посилати косити траву електромеханіка вищого розряду? А такі випадки відомі. Занадто дорого виходить. Бахмацька дистанція захисних лісонасаджень успішно даватиме лад смузі відведення, аби лиш техніка була - кущорізи, спеціальні трактори. Та не підводила. А то, за словами начальника дистанції Петра КулЯжка, механізми день працюють, два - в ремонті.

    Бахмачем фактично завершився осінній комісійний об’їзд начальника дирекції. Фактично, бо залишалася ще одна дільниця - від Алтинівки до Коропа. Не з основних, м’яко кажучи. Тож загальну картину підготовки, щоб б там не було, вже не зіпсує.

    Микола ПАЦАК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05