РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 35 (23 вересня 2011) 

  • Старт швидкісного руху наближається

    Зроблено вже багато, але попереду ще достатньо роботи. Звичайно, в першу чергу, швидкість руху залежить від стану колії. Саме тому на всіх напрямках підготовки магістралі до швидкісного руху ведуться активні роботи. Перша половина осені - найбільш сприятлива пора для роботи колійників: температурний режим, погодні умови такі, ніби їх спеціально замовили. І цей фактор на столичній магістралі активно використовують.


    під час встановлення стрілочного переводу на ст. Святошин.


    Цього разу ми знов завітали до колективу Бахмацької колійної машинної станції. Відповідно до проекту підготовки ст. Святошин до пропуску поїздів на високих швидкостях колектив уміль-ців мав врізати в Борщагівській горловині новий стрілочний перевід №3 з парної на непарну колію. Керував роботами виконроб Володимир ПІХОТА.

    Спочатку звичайний колієукладальний кран зняв рельсошпальну решітку на дільниці, де буде встановлено стрілку. Робота для колійників звичайна, і ніяких проблем не виникає. Але несподіванки трапляються і тут - при підйомі звіна зіскочили кріплення однієї зі шпал. Довелось знову опускати решітку та встановлювати все на своє місце. Проте це не відчутно вплинуло на темпи робіт. За ним потужні бульдозери відгорнули старий щебінь і підготували майданчик для нової конструкції.

    І ось, нарешті, в горловину висувається спеціальний укладач стрілочних переводів. Один за другим елементи переводу укладаються на земляне полотно. Монтери швидко скріплюють їх між собою. Все - завдання виконано!

    Коментуючи роботу в цей день, начальник КМС ст. Бахмач Ярослав Сторубльов наголосив, що його колегам по силах своєчасно виконати всі поставлені перед ними завдання й забезпечити швидкісний рух поїздів до початку Євро-2012.

    ВІД РЕДАКЦІЇ. Який сезон у колійників найбільш напружений? Питання риторичне: планових і позапланових робіт вистачає завжди, без діла сидіти не приходиться - ні холодною зимою, ні в осінню негоду. Не випадково термін «обжинки» так же доречно застосовувати до колійних справ майстрів, як і до хліборобів.

    Здавалося, восени роботи поменшає. Аж ніяк. Нижче ми приводимо, на перший погляд, «мертву» статистику, яка непосвяченим мало про що розповість. Проте за буденними цифрами - історія підготовки столичної магістралі до впровадження європейських швидкостей для вітчизняних експресів. Старт швидкісного руху наближають колійних справ майстри. Тут неможливо виконати виробничі плани абияк. Лише на відмінно.

    В галузевій службі колії редакції надали довідку щодо обсягів робіт, які виконують колійники цими днями.

    Для підготовки інфра-структури колійного господарства до впровадження швидкісного руху пасажирських поїздів на напрямку Здолбунів - Шепетівка - Коростень - Київ заплановано та виконано ремонтно-колійних робіт:

    - з модернізації колії при плані 40,0 км виконано 31,6 км - 79%, в т.ч.:

    - на дільниці Київ - Коростень виконано в обсязі 25,9 км, роботи виконували КМС-122 Коростень, КМС-193 Шепетівка;

    - на дільниці Коростень - Шепетівка виконано в обсязі 5,7 км, роботи виконували КМС-193 Шепетівка. На сьогодні силами КМС-122 Коростень проводяться роботи з модернізації колії на перегоні Вершниця - Новоград-Волинський;

    - з посиленого капітального ремонту колії при плані 50 км виконано 34,9 км - 69,8%, в т.ч.:

    - на дільниці Київ - Коростень виконано в обсязі 33,1 км, роботи виконували всі колійні машинні станції залізниці. На сьогодні силами КМС-79 Жмеринка, КМС-122 Коростень на дільниці Київ - Коростень проводяться роботи з посиленого капітального ремонту колії по ст. Ірша, на перегоні Бородянка - Спартак;

    - на дільниці Коростень - Шепетівка виконано в обсязі 1,9 км, роботи виконували КМС-193 Шепетівка. На сьогодні силами КМС-193 проводяться роботи з посиленого капітального ремонту колії на ст. Пост Обвідний;

    - із середнього ремонту колії при плані 179,8 км виконано 147 км - 81,7%; в т.ч.:

    - на дільниці Київ - Коростень виконано в обсязі 49,5 км, роботи виконували ПЧ-3 Київ, ПЧ-13 Коростень;

    - на дільниці Коростень - Шепетівка виконано в обсязі 91,3 км, роботи виконували ПЧ-13 Коростень, ПЧ-15 Жмеринка;

    - на дільниці Шепетівка - Здолбунів виконано в обсязі 9,1 км, роботи виконували ПЧ-18. На сьогодні силами ПЧ-13 Київ, ПЧ-18 Шепетівка проводяться роботи з середнього ремонту колії на перегоні Поповичі - Малин та Кривин - Могиляни;

    - з укладання нових стрілочних переводів при плані 114 комплектів виконано 66 комплектів - 57,9%, в т.ч.:

    - на дільниці Київ - Коростень укладено нових 11 стрілочних переводів, роботи виконували КМС-285 Бахмач;

    - на дільниці Київ - Коростень укладено нових 55 стрілочних переводів, роботи виконували КМС-120 Козятин, КМС-122 Коростень, КМС-193 Шепетівка.

    Фото Віталія НОСАЧА

    Сергій ГУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05