РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 35 (23 вересня 2011) 

  • Пора навчань і відкриттів

    Як і кожна інновація на українських залізницях, впровадження нової технології електронного документообороту, або АС «Клієнт УЗ», вимагає постійного удосконалення. На Південно-Західній магістралі, за оцінкою фахівців галузевої служби комерційної роботи та маркетингу, цей процес набуває певного рівня зростання.

    Інтернет став об’єднуючою ланкою між транспортниками і вантажовідправниками. І це за умов, коли, як стверджують економісти, йде збільшення перевезень промислової продукції та сировини залізницею.

    Зважаючи на те, що починаючи із 30 червня п.р. столична магістраль спільно із клієнтами перейшла на систему оформлення перевізних документів у електронному режимі, варто у вересневі дні підбити деякі підсумки у сфері впровадження нової автоматизованої системи. Адже на початку поточного місяця закінчився перехідний період у царині обов’язкового переходу на безпаперову технологію.

    На сьогодні майже дві тисячі клієнтів - партнерів столичної магістралі - користуються системою «Клієнт УЗ». Ними отримано понад 1220 «ключів» для здійснення електронного цифрового підпису (або ЕЦП). Накладання ЕЦП на перевізний документ (термін, який застосовують залізничні комерсанти), і вимагає застосування спеціального цифрового ключа. Впродовж перехідного періоду (липень - вересень п.р) оформлено майже 66 тисяч перевізних документів. Це свідчить про те, що клієнти довіряють залізничним комерсантам і фахівцям з інформаційних технологій, які впроваджують інновації. Не обійшлось і без «наріжних» каменів. Налагодження надійних електронних зв’язків між системою «АС Клієнт УЗ» та внутрішньою «павутиною» великих промислових підприємств вимагали, як кажуть, ювелірної роботи. Налагодити інформаційні «містки» - задача із задач.

    - Безпаперова технологія роботи з вантажовідправниками, - вважає головний інженер галузевої служби комерційної роботи та маркетингу В’ячеслав МИРОЛЮБОВ, - своєрідний поштовх у величезному господарстві залізниці. Відмова від паперових рулонів, що супроводжують кожний вантажний поїзд, а головне - від облікових «гросбухів» - то лише півсправи. Мета - не лише пришвидшити оборот вантажного рухомого складу. Варто удосконалити роботу комерційних агентів. А для цього великому загалу залізничних комерсантів потрібно сідати за парти у Центрі професійного розвитку персоналу залізниці. Зараз для останніх - пора навчань і відкриттів. Останні заходи здійснюються для того, щоб завдяки професійному підходу з боку залізничників гарантувати якість обслуговування перевізників. Ідуть в історію посади товарного касира та прийомоздавальника вантажів. До функціональних обов’язків комерційних агентів належать оформлення перевізних документів та здійснення розрахунків за перевезення промислової продукції, організація роботи з виконання вантажних і комерційних операцій. Ясна річ, означені робітники мають надавати відповідну довідкову інформацію щодо умов транспортування і залізничних тарифів. А допомагатиме їм у цьому знову ж електроніка.

    Зазначені позитивні зрушення врешті-решт призведуть до чіткої роботи за схемою «залізниця - клієнт - залізниця», вважають експерти.

    Віктор ЗАДВОРНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05