РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 44 (9 листопада 2007) 

  • На поліських перегонах і переправах

    Колійники без кордонів

    З Чернігова до Овруча залізницею найкоротший шлях - через станції Іолчу і Янів. Від фарватеру Дніпра до 106 км - це територія Республіки Білорусь. Відтинок - 20 км. Південно-Західна залізниця орендує цю частину залізничної колії у північних сусідів і робить усе можливе, аби пасажирам було добре і зручно їхати з кінця в кінець маршруту.



    начальник Чернігівської дистанції колії Сергій ЯКОВЧУК

    Звичайна справа

    - Поточне утримання двадцятикілометрової дільниці і смуги відводу «Бєларускай чигункі» (БЧ), - розповідає начальник Чернігівської дистанції колії Сергій Яковчук, - стало для нас звичайною справою. Хоча комусь може здатися інакше. Наприклад, коли мотовозом групи колійників зі станції Неданчичі виїздять до Іолчі або до Янова - вони проходять обов`язковий прикордонний контроль. У них перевіряють документи, оглядають техніку. Особливо прискіпливі наші стражі кордону. Білоруські ж виходять лише до електропоїздів, що їдуть до станції Іолча. До нас їм нема діла. Бо бачать: не на торги їдемо і не на відпочинок, а на працю. Нелегку працю.

    Колись, розповідають ветерани, у період розвалу Союзу, коли у Білорусії в грошовому обігу були пресловуті «зайці», а в Україні - купони, в дистанції працювали мешканці Брагінського району республіки-сусідки. І зарплатню, звісно, отримували в наших тодішніх грошових одиницях. Тепер залучення працівників із-за межі не практикується. Але насправді прикордонним колійникам більше властивий космополітизм, ніж навіть певним політикам. Адже колію не поріжеш на частини і не загородиш парканом. Вона єднає території. А ще - справжніх професіоналів, котрі роблять одну звичну для себе справу.


    Мостам - стояти, а нам - працювати

    Однією з особливостей Чернігівської дистанції колії є наявність мостів - через Дніпро, Десну і Прип`ять. Всі належать до категорії позакласних, довжина кожного з них - понад 500 м.

    - Ці мости, - розповідає заступник начальника дистанції зі штучних споруд Володимир Трухін, - ми старанно доглядаємо і підтримуємо у належному стані. Наприклад, у поточному році вже пофарбували 500 тонн металоконструкцій, уклали 110 м безбаластного мостового полотна, 270 м мостових дерев`яних брусів.

    Але ж рік ще не закінчився. Значить, буде можливість покращити дані показники. Над розв`язанням цих питань і працюють бригади під керівництвом мостових майстрів Сергія Гуза і Олексія Лемешка. Фахівці займаються поточним утриманням споруд: розшивкою швів устоїв, ремонтом підферменних майданчиків і т.і.

    ...Ці мости-красені збудовано ще в 20-х роках минулого століття. Та виглядають міцними, надійними. При гарному догляді, переконані чернігівські колійники, майстри справ мостових, - вони стоятимуть не одне сторіччя. «Спорудам - стояти, а нам - працювати», - кажуть вони. А всього місцеві колійники доглядають за стадесятьма штучними спорудами.


    монтер колії Валерій ОЗЕРЯНИК


    І вічний бій, спокій лиш сниться…

    Разом із начальником дистанції Сергієм Яковчуком та його заступником Юрієм Щитовим ми побували на дільницях, де працювали колійні бригади: на парній горловині станції Чернігів група під керівництвом майстра Ігоря Яковчука усувала провисання у стрілочних дерев`яних брусах. На 66-му кілометрі траси, на перегоні Голубичі - Грибова Рудня інша група монтерів на чолі з Миколою Коржевським та Сергієм Примаченком займалася виправкою колії за рівнем, готуючись до проходження вагона-шляховимірювача.

    - Це є поточне утримання колії та усунення недоліків згідно з актом осіннього комісійного огляду, - пояснили нам керівники підприємства.

    Склалося позитивне враження від праці чернігівських колійників. Хоча нелегко їм доводиться. Нерідко до них звертаються за допомогою київські, новгород-сіверські колеги з питань комплексно-оздоровчого ремонту, вирізки вихлюпів, впорядкування баластної призми тощо. Двадцять осіб на той день були у відрядженнях. Якби не часті відрядження, то до зими можна було б підготуватися ще краще. А роботи вистачає. Особливо чернігівчани хвилюються за північний відрізок до Горностаївки. Поїзди тут допоки що не розвивають високих швидкостей, бо стан колії цього не дозволяє. Хоча лінія не надто завантажена, і, дякувати Богу, неприємностей тут не виникало.

    В дистанції працює багато досвідчених фахівців, є професійні династії. Одну з них продовжує і Сергій Яковчук. Його батько, мати стали у витоків родинної любові до професії. А Сергій Петрович, його дружина, брат і братова достойно продовжили сімейну традицію.


    Що ж, успіхів вам, поліські залізничники!


    майстер Сергій ПРИМАЧЕНКО і заступник начальника дистанції Юрій ЩИТОВ (праворуч) оцінюють зроблене колійниками на перегоні Голубичі - Грибова Рудня


    дружній колектив голубицького відділка
    Володимир ЦАСЮК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05