РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 31 (26 серпня 2011) 

  • Аксіома в залізничній науці

    День - 22 серпня 2011 р. Час - 15. год. 36 хв. Саме тоді у свій перший рейс відправився електропоїзд підвищеного комфорту із Житомирського вокзалу до Києва.

    За 30 хвилин до відправлення. Незадовго до початку мітингу з нагоди впровадження руху першого електропоїзда на дільниці між Житомиром і Києвом довелося почути чимало цікавих думок щодо нової віхи у розвитку транспортної інфраструктури Житомирщини.

    Василь ШУБОВИЧ, голова Ради ветеранів Житомирського залізничного вузла:

    - За свій довгий вік роботи на залізниці встиг пережити декілька періодів перетворень у галузі залізничного транспорту у нашому регіоні. Я - людина паровозної епохи, проте свого часу дуже радів через те, що між Житомиром, Новоградом-Волинським, Шепетівкою, Бердичевом, Коростенем почали курсувати магістральні тепловози. Слава Богу, дожив і до сьогоднішнього дня. Не намилуюсь красенем-електропоїздом підвищеного комфорту. Із задоволенням скористаюсь нагодою, щоб взяти участь як пасажир у першому рейсі до Києва разом із залізничниками, які працювали на дільниці між Фастовом і Житомиром.

    Леонід АНДРУШКО, механік Житомирської дистанції сигналізації та зв’язку:

    - Приємно бути серед запрошених на урочистості з приводу курсування нового електропоїзда у першу чергу тому, що я безпосередньо брав участь у операціях зі збереження кабелів зв’язку під час колійних «вікон» упродовж проведення грандіозного комплексу робіт з електрифікації понад 100-кілометрової залізничної дільниці між Житомиром та Фастовом. Задоволений через те, що велику роботу, яку провели колійники, залізничні енергетики та фахівці СЦБ і зв’язку, успішно завершено.

    За 10 хвилин до відправлення. «Електрифікована дільниця Фастів - Житомир - подарунок житомирянам від залізничників» - величезний транспарант, що був вдало розміщений на вокзалі, яскраво свідчив про мету означеного заходу. Під час означених урочистостей на майдані перед красенем-вокзалом м. Житомира було велелюдно. Ясна річ, адже подія не з розряду звичайних.

    На початку зустрічі із залізничниками, які брали участь у проведенні електрифікації, мешканцями Житомира та гостями обласного центру начальник Південно-Західної залізниці Олексій КРИВОПІШИН подякував колегам за прекрасну якість роботи та професійний фах, який дозволив у найкоротші терміни зробити величезний комплекс колійних, електромонтажних, будівельних робіт тощо. Окрему подяку отримали фахівці із налагодження систем СЦБ та зв’язку столичної магістралі. Статистика свідчить, що задля впровадження даного проекту Південно-Західною залізницею було змонтовано контактну мережу довжиною 101 км, встановлено майже 2200 опор контактної мережі, розкатано 116 км несучого тросу та контактного дроту, а також встановлено пересувну тягову підстанцію «Житомир-тяга» на ст. Крошня. Обладнання працює як годинник. Комфортабельний електропоїзд, який обладнано інформаційними табло, системами протипожежної сигналізації та напівм’якими сидіннями, де застосовано люмінесцентне освітлення - до послуг краян. Чи може подібний комфорт запропонувати водій маршрутного таксі?!


    Тепер щодо економічних плюсів від впровадження електротяги на цій дільниці. Ясна річ, про доходи у скарбницю столичної магістралі мова не йде. Однак, для пасажирів є суттєвий зиск. Зважте на те, що маршрутка до Києва і у зворотному напрямку йде понад дві години. Та й ціна на проїзд між обласним центром та столицею, як кажуть, на боці залізниці. Вартість тарифу на даний електропоїзд - 24 грн. 82 коп., що майже вдвічі дешевше, аніж подібна поїздка у маршрутному таксі.

    На переконання першого заступника генерального директора Укрзалізниці Сергія БОЛОБОЛІНА, столична магістраль зробила справді приємний подарунок мешканцям регіону напередодні 20-ї річниці Незалежності України. Це яскравий доказ того, що попри попередні негаразди, від яких потерпала економіка України, саме залізничний транспорт молодої держави пройшов славний шлях. Навіть за кризових умов існуючу систему управління і функціонування всіх підрозділів залізничного комплексу збережено, доведено економічну стійкість, можливість відповідати потребам держави, економіки та суспільства. Приміром, з початку п.р. обсяги вантажних перевезень зросли на дев’ять відсотків у порівнянні з аналогічним періодом 2010 р.

    Як відомо, збільшення обсягів перевезень, а отже і доходів, досягається за рахунок впровадження у життя залізниці новітніх організаційно-технічних заходів, зокрема ефективного використання рухомого складу. Дільниця Фастів - Житомир є першим пусковим об’єктом нової програми електрифікації залізниць України на 2011-2016 рр. Електрифікація даної дільниці сприяє розмежуванню руху вантажних та пасажирських поїздів на дільниці Коростень - Новоград-Волинський - Здолбунів, на основному пасажирському напрямку Київ - Львів, звільняючи його для впровадження руху швидкісних поїздів. Така електрифікація дасть позитивні результати у кількох важливих соціальних та енергозберігаючій сферах. Наступний етап - електрифікація напрямку Житомир - Новоград-Волинський.

    Розвиток залізниці значно просуває удосконалення регіональної економіки. Іншими словами, між містами формуватиметься «економічна смуга з доступом одне до одного за півтори години».

    Слід зазначити, що при переведенні руху поїздів на електротягу на таких дільницях, як Фастів - Житомир, щороку буде зекономлено майже 6 тис. т. дизельного палива, а екологічна ситуація в прилеглих районах суттєво поліпшиться. До того ж й місцеві мешканці зможуть дістатись до Києва за значно коротший час.

    15 годин 36 хвилин. Начальник Південно-Західної залізниці Олексій КРИВОПІШИН разом з присутніми -першим заступником генерального директора «Укрзалізниці» Сергієм БОЛОБОЛІНИМ, головою облдержадміністрації Сергієм РИЖУКОМ, мером міста Житомира Володимиром ДЕБОЄМ - відправили у перший рейс електропоїзд сполученням Житомир - Київ - Житомир. Тепер пасажири електропоїзда № 862/861 підвищеного комфорту, з покращеним сервісом, зможуть без пересадок дістатися до столиці за півтори години (1 год. 34 хвил.).

    Протягом всієї подорожі до Фастова автор цих рядків за дозволом з боку першого заступника начальника галузевої служби приміських перевезень Юлія ВАСЬКОВСЬКОГО та начальника галузевої служби електропостачання Валерія СУХОМЛИНОВА (фото внизу) перебував у кабіні електропоїзда. На власні очі пересвідчився у тому, як добре попрацював згуртований колектив залізничників над перетворенням понад 100-кілометрової дільниці.

    Чіткі дії з боку машиніста-інструктора Фастівського моторвагонного депо Олега ЧАГОВЦЯ та машиніста Дмитра ЛАВРИНЕНКА, які вели експрес до Києва, дозволили прибути до столиці за графіком. Доведено: електропоїзд - надійний і зручний вид транспорту. Це, якщо бажаєте, вже аксіома у залізничній науці.

    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05