РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 43 (2 листопада 2007) 

  • Напередодні професійного свята - Дня залізничника

    Напередодні професійного свята - Дня залізничника - начальник Південно-Західної магістралі Олексій КРИВОПІШИН розповів кореспонденту «Рабочего слова» про низку чудових перетворень на столичній магістралі, які відбулися впродовж 2007 року.



    Олексій КРИВОПІШИН, начальник Південно-Західної магістралі:

    «ЗАЛІЗНИЧНИКИ НАЛАШТОВАНІ НЕ КОНСТАТУВАТИ ФАКТИ, А ЗМІНЮВАТИ


    - Олексію Мефодійовичу, зазвичай напередодні галузевого світлого свята кожний причетний до виконання, без сумніву, грандіозних справ в ім`я розвитку залізничного транспорту намагається вповні уявити масштаби спільної роботи. Яких виробничих успіхів досягнуто працівниками Південно-Західної магістралі?

    - Спершу про те, що мені приємно зазначити: я задоволений роботою понад 70-тисячного колективу. Констатую: виконано усі виробничі зобов`язан-ня перед державою. Впевнений: ми і надалі зможемо виконувати важкі виробничі завдання не гірше, аніж це роблять на сусідніх магістралях. І навіть за кордоном. А ось і яскраві приклади звитяжної праці. Протягом дев`яти місяців основні показники роботи магістралі перевиконано у порівнянні з плановою і минулорічною виробничою статистикою. Зокрема, відправлення вантажів у порівнянні з плановим рівнем зросло на 7%. А якщо порівняти ці дані із минулорічною статистикою, то тут цифри красномовніші - на 16,5% зріс цей показник. Про що говорить цей чисельний ряд? У першу чергу, про те, що вітчизняна промисловість, гірничодобувна галузь - на підйомі. Відповідно до цього зростав і вантажообіг на залізниці. Плюс 8,3% - до плану. Відчутний результат. А згадуючи рік минулий, маємо у позитиві майже 15%. Вантажообіг збільшено на 5,2 млрд. тонно-кілометрів. Приємно зазначити: процес зростання має динаміку. Впродовж дев`яти місяців поточного року перевезено понад 100 млн. вантажів. Обсяг вантажних перевезень у порівнянні з аналогічним періодом минулого року збільшився на 14,5%.

    Залізниця заробляє, як ми кажемо, з колеса. Чим швидше обертатиметься вагон, тим краще працюватиме транспортний конвеєр. Врешті-решт зростатиме і зарплата колійника, локомотивника, зв`язківця, енергетика, представників інших категорій із залізничної когорти.

    Безперечний факт: маємо непогані результати. Оборот вантажного вагона пришвидшено на 11 годин. За умов дефіциту рухомого складу щодоби для додаткового навантаження вивільнялося понад 2 тисячі вагонів. У той же час за рахунок підвищення продуктивності на 3,1% у локомотивному русі на Південно-Західній магістралі щодоби додатково експлуатуються 5 локомотивів. Це яскравий доказ чіткої взаємодії фахівців підрозділів перевезень і локомотивних служб.

    Варто підкреслити: за умов збільшення обсягів ремонту на головних коліях залізниці, колектив Південно-Західної магістралі виконав планові показники з дільничної та технічної швидкості. Пришвидшення поїздів відповідно - на 0,3 км/год та 0,4 км/год. Це показові цифри.

    - Олексію Мефодійовичу, на порядку денному кожної наради при начальникові залізниці значне місце відводиться обговоренню питань із забезпечення безпеки руху поїздів.

    - Маєте рацію, адже гарантія безпеки руху - величезний комплекс питань, які не розв`язуються впродовж короткого часу. Говорячи про безпеку руху поїздів, аж ніяк не оминути величезні досягнення у справі ремонту та модернізації колійного господарства. Здається, не так давно відбулися урочистості з нагоди модернізації 1000 км українських залізничних магістралей. Нагадаю, та подія відбулася на перегоні між станціями Ірпінь та Буча Південно-Західної залізниці.

    Уявіть: до кінця року плануємо модернізувати 314 км «хворих» сталевих ниток. Чудові показники маємо і у царині середнього і капітального, комплексно-оздоровчого видів ремонту. Основні обсяги модернізації виконуються на напрямках: Київ - Конотоп, Зернове - Фастів, Козятин - Шепетівка - Здолбунів, Київ - Тетерів, Козятин - Жмеринка.

    В колійному господарстві залізниці впроваджуються передові методи вкладання безстикової колії довжиною в перегін шляхом зварювання рейок в одну нитку, що дає змогу підвищити швидкість руху та комфортність перевезення пасажирів.

    Технічний прогрес крокує магістраллю. Впровадження передових технологій ремонту колії із застосуванням сучасних машин для очистки забрудненого баласту, стабілізації, виправки та рихтовки колії за допомогою нових комп`ютерних технологій дозволить автоматизувати технологічний процес та відмовитись від ручної праці, а також покращити бальність колії.

    Але на цьому розмову про гарантію безпеки руху не варто закінчувати. Адже зараз у межах залізниці ведуться роботи з впровадження приладів безпеки. Так відповідною програмою передбачено впровадження у 2007 році 18 приладів автоматичної системи дистанційного контролю букс КТСМ-01Д. На даний час побудовано відповідну інфраструктуру для дев`яти електронних пристроїв. Також у 2007 році заплановано обладнання цих приладів мовними інформаторами та світловими покажчиками. У той же час в локомотивному господарстві ведуться роботи з обладнання локомотивів системою гальмування від самовідчеплення рухомого складу та бортовими реєстраторами переговорів локомотивних бригад. Виконано модернізацію 12 локомотивів, на яких встановлено додаткові пристрої безпеки УКБМ «Сніжинка». Це додатковий контроль за пильністю локомотивних бригад під час руху поїздів. Між іншим, приладами автоматичної локомотивної сигналізації у найближчий час буде обладнано також автомотриси, що працюють у колійному господарстві.

    Дбаємо й про наведення порядку на залізничних переїздах. Відповідно до програми облаштування на даний час 20 переїздів обладнуємо спеціальними шлагбаумами, які забезпечують перекриття на всю ширину проїзної частини. А ще будуємо та ремонтуємо пости чергових по переїзду. Удосконалюємо відповідні інженерні мережі.

    Хотів би наголосити: забезпеченням безпеки руху поїздів залізниця займається, використовуючи власні резерви. З кожною новацією ми досягаємо у цьому плані відчутних позитивних результатів.

    - Науково-технічним проривом називають колеги-журналісти процес організації прискореного руху пасажирських поїздів. Розкажіть, будь ласка, докладніше про забезпечення попиту населення на цей вид соціально значущих транспортних послуг.

    - Починаючи з 2002 року залізницею забезпечено прискорений рух на напрямку Київ - Харків, Київ - Дніпропетровськ, Київ - Львів.

    Крім курсування денних прискорених поїздів, на нашій залізниці впроваджуються у рух поїзди підвищеної комфортності. У цьому році кількість швидких маршрутів збільшилася. Тепер відстань від столиці до Кам`янця-Подільського та Могильова-Подільського подорожани можуть здолати впродовж 5 - 6 годин. У перевагах комфортних умов у електропоїздах підвищеної комфортності, що курсують за маршрутами з Києва до Вінниці, Луцька, Гребінки, Білої Церкви (Ротка) та у зворотних напрямках, змогли пересвідчитися тисячі пасажирів.

    Виникає цілком виправдане запитання: у чому причина пришвидшення, вибачте за тавтологію, впровадження швидкісного руху? Це обумовлено підготовкою до проведення в Україні чемпіонату з футболу «Євро-2012». Організувавши вантажний рух за паралельними з пасажирськими маршрутами, зможемо вже у найближчий час впровадити рух пасажирських поїздів із швидкістю до 160 км/год. Це перший етап відчутних перетворень. А на другому етапі плануємо впровадити експреси, які курсуватимуть із швидкістю 200 км/год. Підкреслюю, напрямок Київ - Полтава визначено як дослідний. Саме тут і «літатимуть» поїзди із швидкістю 200 км/год. Ясна річ, для реалізації даного проекту необхідно впроваджувати пасажирський рухомий склад з примусовим нахилом кузова. У віддаленій перспективі, а саме впродовж 2010–2012 років, Укрзалізниця планує «накрити» швидкісним рухом напрямки Київ - Жмеринка - Львів та Київ - Вапнярка - Одеса. Ясна річ, без звитяжної праці залізничників Південно-Західної тут не обійдешся.

    - Олексію Мефодійовичу, пасажири, які скористалися послугами пришвидшених поїздів та електропоїздів Південно-Західної залізниці переконалися у комфортних умовах, які створено у цих експресах. Але подорожани прагнуть не лише швидко пересуватися. Знаю, що на даний час завершено роботи на багатьох вокзалах.

    - Дійсно, впродовж поточного року завершено роботи з реконструкції вокзалу на ст. Вінниця. На даний час займаємося реконструкцією вокзалів на ст. Біла Церква, Конотоп. А на ст. Біличі, Бердичів, Комарівці, Овруч, Путєйська проводиться капітальний ремонт.

    У нових технологіях обслуговування гарантується безпека пасажирів на вокзальних платформах. Належний рівень безпеки досягається завдяки якісному інформаційному обслуговуванню пасажирів.

    - Олексію Мефодійовичу, нещодавно відбулися урочистості з нагоди завершення першої черги будівництва залізнично-автомобільного мосту через Дніпро. На скільки тернистим був шлях до успіху?

    - Нагадаю, що на початку 2005 року фінансування будівництва мостового переходу було призупинено, що призвело до значної затримки проектно-вишукувальних робіт і, як наслідок, до відставання від графіка на 18 місяців. Будівництво поновлено лише у 2006 році, для чого було виділено 1 млн. 865 тис. грн. Для розрахунків із проектними організаціями та з метою вирішення виробничих питань. Будівництво триває цілодобово. До кінця 2007 року плануємо влаштувати верховий автомобільний проїзд на мосту, а також завершити роботи з монтажу верхньої будови колії на підхідних естакадах до цієї величної споруди. Вірю в те, що пройде небагато часу і перші експреси помчать по цьому красивому шляхопроводу через Славутич.

    - Читачів цікавить «фронт робіт» на будівництві вокзального комплексу на станції Дарниця.

    - Згідно з проектом першої черги цього пасажирського терміналу вже збудовано два вестибюлі, де розташовано 15 квиткових кас, зала очікування для подорожан, службово-технічні приміщення тощо. З точки зору інфраструктури вокзал - складний інженерний комплекс. Тут вже функціонує наскрізний тунель довжиною 272 м із шістьма виходами, чотири з яких обладнано ескалаторами. Виходи до кожної високої платформи.

    А ще функціонують дві платформи з навісами довжиною 650 м. Вздовж них одночасно можуть розміститися 24 вагони. Виходи на платформи обладнано турнікетами.

    У колійному господарстві цієї станції також є зміни. Проведено капітальний ремонт 4720 м колії. Укладено 21 стрілочний перевід. Змонтовано понад 14 тисяч м контактної мережі. Шана умільцям!

    Щоденно на будівництві вокзалу працювало близько 200 чоловік.

    Сьогодні завершено перший етап будівництва і створено передумови для повного закінчення робіт із залученням сторонніх інвесторів.

    Попереду - суттєві перетво-рення у пасажирському госпо-дарстві. Рівень обслуговування подорожан помітно підвищився, але можливості для покращення є завжди. Вартість наших послуг обходиться громадянам України найдешевше з-поміж сусідніх держав. Тому вітчизняні залізничники сподіваються: те, що вони дбають про свого пасажира, без уваги з його боку не залишатиметься. Хай у наших стосунках завжди панують взаємоповага і взаєморозуміння!

    - Діловий календар добрих справ має чимало цікавих сторінок. Олексію Мефодійовичу, нещодавно керівництво Південно-Західної залізниці зробило ветеранам столичної магістралі приємний подарунок у День людей похилого віку. Додаткові кошти на оздоровлення ветеранів - то суттєва підтримка. А які соціальні питання на сьогодні вирішуються під Вашим керівництвом?

    - З метою поліпшення житлових умов залізничників виконано передпроектні роботи по будівництву 117-квартирного будинку по вул. Привокзальній, 10, по вул. Алма-Атинській у Дарницькому районі м. Києва. Придбано 10 квартир на суму 6,77 млн. грн. Виділено та освоєно 2 млн. грн. на ремонт житлових будинків та гуртожитків.

    Не забуваємо і про галузеву медицину. З метою забезпечення належного рівня медичної допомоги, більш ретельного якісного медичного обстеження працівників залізничного транспорту Південно-Західна залізниця в липні 2007 року надала лікарні ДКЛ-2 фінансову допомогу у сумі 27 млн. грн. на реконструкцію терапевтичного корпусу. В цілому у цьому році на утримання медичних закладів залізниці передбачено фінансової допомоги 39002 тис. грн., у т.ч. на капітальні видатки 33942,9 тис. грн. та на поточні видатки 5059,1 тис. грн., які направлено на придбання медикаментів, вугілля, овочів, погашення кредиторської заборгованості за комунальні послуги та енергоносії.

    У 2007 році на реконструкцію МЦРЗ «Хмільник» витрачено 2,1 млн. грн., а для ремонту спальних корпусів у ДОТ «Променистий» - 247 тис. грн.

    Виконано ескізний проект на будівництво лікувально-оздоровчого корпусу пансіонату «Світязянка» (м. Трускавець). До того ж, на кошти залізниці придбано медичне обладнання для МЦРЗ «Хмільник» на суму 137 тис. грн., для пансіонату «Світязянка» - 130 тис. грн., ДОТ «Променистий» - 42 тис. грн.

    - Сьогодні є добра нагода замислитись над долею нашої транспортної галузі, над новими горизонтами, які відкриваються перед нами. Чи не так?

    - Нам судилося творити в зореносний час розбудови незалежності України, розвитку національної мережі залізничного транспорту. Це час становлення та реформування галузі.

    Висловлюю щиру подяку кожному працівникові Південно-Західної залізниці за відданість у роботі з метою забезпечення безперервного руху велетенського транспортного конвеєра. Спільно ми багато зробили, щоб наблизити наші вокзали та рухомий склад до європейських стандартів, забезпечити повний спектр послуг та комфортні умови проїзду.

    Шановні колеги, прийміть найщиріші вітання. Бажаю нових звершень у праці, доброго здоров`я. Нехай здійсняться усі ваші бажання і доля завжди посміхається вам!

    - Дякую Вам за розмову.

    Інтерв`ю провів


    Віктор ЗАДВОРНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05