РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 24 (1 липня 2011) 

  • Чи зацікавляться електронним підписом комп’ютерні джентльмени удачі?


    Жваву дискусію про електронний підпис підтримали (зліва направо)
    головний інженер галузевої служби комерційної роботи та маркетингу В’ячеслав МИРОЛЮБОВ,
    начальник сектору механізації та АСУ галузевої служби Олена РУДНЄВА та провідний технолог НВФ «ТМ-Софт» Олена КРАВЧЕНКО.

    Кардинально новий рівень надання послуг під час вантажних перевезень залізницею - таку розлогу характеристику отримав під час робочої наради процес впровадження електронного документообігу у межах Південно-Західної магістралі. Останній процес, як відомо, діє з першого липня п.р. Організатори заходу під головуванням головного інженера галузевої служби комерційної роботи та маркетингу столичної магістралі В’ячеслава МИРОЛЮБОВА мали практичну мету. А саме - якомога докладніше ознайомити працівників залізничних підрозділів, представників клієнтів, експедиторських фірм та операторів перевезень з електронною програмою, що має красномовну назву АС Клієнт-УЗ.

    Кожне серйозне нововведення вимагає належної поінформованості й ґрунтовних знань. Тому не випадково великий інтерес викликала презентація технології застосування електронного документообігу під час перевезення вантажів у внутрішньому сполученні, проведена днями в актовій залі управління Південно-Західної. На переконання В. Миролюбова, впровадження електронної системи взаємодії з відправниками вантажу докорінно змінить якість роботи залізничників із клієнтами. Адже функціонування єдиної бази даних залізничних перевізних документів, вважає начальник сектору механізації та АСУ галузевої служби комерційної роботи та маркетингу Олена РУДНЄВА, дозволить істотно спростити роботу з відправниками й одержувачами вантажів.

    До впровадження електронних перевізних документів, як проінформували аудиторію, залізничні фахівці та підрядні фірми готувалися не один рік. Було розроблено потужний програмний комплекс АС Клієнт «УЗ», що тепер дозволяє відправникам вантажу оформлювати необхідні документи на перевезення безпосередньо зі свого робочого офісу, одержувати про продукцію докладну інформацію - від приймання вантажу до перевезення й до прибуття. Отже, умови співробітництва залізничників із клієнтами істотно покращаться, а спільна робота дозволить досягти максимальної ефективності.

    Організатори презентаційної акції звертали увагу клієнтів й на те, що 15 травня всі працівники комерційного господарства, пов’язані з оформленням перевізних документів, уже перейшли на роботу з електронним цифровим підписом (ЕЦП). На сьогодні всі АРМи товарного касира готові у своїй роботі використати електронний документ, завіряючи його особистим ЕЦП.

    В основу електронного документообігу покладено обмін даними автоматизованих систем залізниці й клієнта із застосуванням електронного цифрового підпису, який буде засвідчувати електронна накладна.

    До слова, переваги нововведення незаперечні, вважають експерти.

    - Якщо колись для перевезення вантажів доводилося вручну заповнювати численні паперові бланки, різноманітні форми, гаяти час на особисті візити для оформлення документів при відправленні або прибутті вантажів, - відзначали організатори заходу, - то впровадження сучасних електронних систем дозволить значно скоротити час на оформлення документів. Із запровадженням електронного документообігу клієнти, які на сьогодні змушені оформляти низку паперових документів на станціях, у дирекціях, управлінні залізниці і розрахункових центрах, набагато менше будуть контактувати із працівниками залізниць. Нарешті, це буде сприяти спрощенню ведення бізнесу й підвищенню ефективності роботи як залізниці, так і промислових підприємств.

    У ході діалогу виникло й багато різних питань від присутніх, жоден з яких не залишився без вичерпної відповіді. Втім, навіть тим, у кого нововведення все ще викликає якісь сумніви, побоюватися, мабуть, не варто. Як завірили присутніх під час жвавої дискусії В. Миролюбов та О. Руднєва, нічого страшного, якщо хтось не зможе на встановлений термін перейти на нову форму обміну інформацією між залізницею й клієнтом. Хоча першого липня й визначено точкою відліку даного масштабного нововведення, це не виходить, що зі згаданого дня остаточно скасовується паперовий документ. Поряд з електронним буде діяти й паперовий документ, що ніхто не збирається скасовувати. Клієнт вправі приймати самостійне рішення. Вже незабаром паперовий документообіг можна буде розцінювати анахронізмом епохи впровадження високих технологій.

    І ще про одне. З телевізійних екранів ТА газетних шпальт на звичайних громадян сьогодні все частіше висипаються сенсаційні новини про комп’ютерні злочини. Атаки хакерів, пошкодження комп’ютерних систем фінансових організацій та державних структур - це не зі сфери екзотики навіть для людей, які не мають нічого спільного з комп’ютерною індустрією. Слово «хакер» постійно входить у лексикон кожного. Цікаво, чи буде міцним горішком автоматична система Клієнт-УЗ для джентльменів удачі з комп’ютерного світу?

    Чи стане електронний документ цікавим для хакерів?!

    Іван СОТНИКОВ, Фото Валентини ЧЕЛЮСКІНОЇ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05