РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 41 (19 жовтня 2007) 

  • Безпека руху: Відновним поїздам – «зелену вулицю»

    Обговорити нагальні проблеми, що накопичились останнім часом у діяльності відновних поїздів, намітити оперативні заходи щодо її покращення - з такою метою в актовому залі відновного поїзда ст. Дарниця зібралися на нараду заступники головних ревізорів з безпеки руху поїздів і автотранспорту усіх українських залізниць. Від Південно-Західної залізниці в нараді взяли участь головний ревізор з безпеки руху Костянтин Азаренко, заступник головного ревізора по відновних поїздах Володимир Логвин, головний інженер Київської дирекції залізничних перевезень Ян Кравцов, начальник відновного поїзда ст. Дарниця Микола Скопенко. Вів нараду в. о. першого заступника начальника головного управління безпеки руху поїздів і автотранспорту Укрзалізниці Володимир Крот.

    Промені «Світлової вежі»

    Перед початком наради гостям було запропоновано ознайомитися з деякими технічними винаходами, запатентованими в Україні та Росії. Чи знайдуть вони застосування в роботі відновних поїздів? Учасники зустрічі уважно роздивилися експериментальний зразок пристосування, призначеного перекривати витікання рідини з пробитої ємності будь-якої форми. Стрижнева ідея винаходу - у магнітних «присосках», якими пристрій міцно кріпиться до аварійної ємності. «Цікаво, але практичне застосування у відновних поїздах - під сумнівом!» - чулися думки фахівців. Макет варіатора - механізму безступінчастої передачі, здатного плавно змінювати частоту обертання веденого вала, здається, теж особливого захвату в присутніх не викликав. Хоча втілення в життя технічної ідеї цього винаходу дозволило б створити пристрій, за допомогою якого одна людина здатна пересувати навантажений вагон, запевняли автори. А ось мобільна аварійна установка «Світлова вежа» - річ корисна, дійшли висновку фахівці. До речі, така установка вже є в усіх відновних поїздах Південно-Західної залізниці.

    Потрібні нестандартні підходи

    Та більшість часу наради пройшло в обговоренні злободенних поточних проблем відновних поїздів. Було зроблено наголос на тому, що у відновних поїздах особливі і техніка (таких потужних кранів, на-приклад, немає на жодному іншому підприємстві), і умови праці. Доводиться працювати завжди в нестандартних умовах, які неможливо передбачити. До того ж техніка під час ліквідації наслідків від надзвичайних подій вимушено працює «до виснаження». У таких умовах, зазвичай, буває важко уникнути порушень в її експлуатації, інших технічних та організаційних похибок. Ось коли в нагоді може стати узагальнений практичний досвід. Тому важливим завданням для фахівців відновних поїздів мають стати підготовка та видання спеціальних настанов, які б дозволили уникати в подальшому найбільш типові помилки.

    Бути готовими до несподіванок

    Актуальне питання для колективів відновних поїздів - своєчасний ремонт кранів. Кранова техніка в них - дійсно унікальна, заміни їй поки що нема. Тому необхідно ревно стежити за експлуатацією механізмів, чітко дотримуватись планів капітальних ремонтів. Повністю програму ремонтів мають виконати до 2012 р., тобто, до початку чемпіонату Європи з футболу. На залізницю очікують величезні навантаження. Передбачається, що понад 20% вболівальників скористаються залізничним транспортом. Тому треба бути готовим до усіляких несподіванок.

    Ремонтом кранів відновних поїздів Південно-Західної залізниці займається фастівський «Рефтранс». Представник «Рефтрансу» виклав присутнім цілу низку проблем свого підприємства, зокрема щодо заміни таких важливих вузлів, як редуктори, ходові пружини, підкранові букси тощо. Підприємству самотужки не по силах виготовляти ці вузли в достатній кількості, тож доводиться шукати допомоги. А проблема заміни дизельних силових установок породжує питання: до кого звертатися за цими двигунами? Чи до німців - «батьків» цих потужних кранів, чи до виробника аналогічної техніки з Росії? Не обійшли увагою учасники зборів й обговорення такого «делікатного» питання, як передоплата коштів за ремонт кранової техніки.

    Не залишилась поза увагою й кадрова проблема. Особливо гостро вона постає в столиці й великих містах. У штаті майже кожного відновного поїзда існують вакантні посади. Кадрову проблему необхідно вирішити до кінця року - ось що бентежить фахівців.

    Жваво обговорювалась низка інших невідкладних питань. На докір деяким дирекціям залізничних перевезень було зауважено, що є керівники, які, здається, забули, про ці підрозділи.

    Велике значення мають полігонні навчання. Треба ставитись до них відповідально, відпрацьовувати різноманітні ситуації, використовувати всю техніку. І обов`язково проводити не рідше одного разу на місяць. Треба постійно вдосконалювати способи роботи, технічні знання, прагнути, аби всі працівники добре знали свої службові обов`язки. Технічний стан колій не дає підстав до самозаспокоєння.

    Торкнулися учасники наради й підготовки колективів відновних поїздів до зими. Необхідно провести огляди приміщень і стан техніки й надати звіти про виявлені недоліки для їх негайного усунення.

    Момент істини

    Дійшли й таких висновків: спільними зусиллями розробити настанову про профілактику порушень в роботі, в перспективі створити сервіс-центр в «Рефтрансі» для профілактичного обслуговування техніки, що задіяна у роботі відновних поїздів. До кінця року необхідно провести паспортизацію вантажозахоплювальних пристроїв. Зокрема мають бути паспортизованими траверси - пристосування для підйому пасажирських вагонів. До того ж на часі розроблення правил утримання кожного технічного засобу, який використовується у відновних поїздах, а ще - методичні рекомендації для установлення рухомого складу на рейки.

    Можна сподіватися, що колективам відновних поїздів ця нарада принесла чималу користь. Багато актуальних питань та проблем було висвітлено, намічено низку конструктивних заходів щодо їх вирішення. Узагальнюючи рішення наради, можна сказати: треба, аби і люди, і техніка відновлювальних поїздів завжди були напоготові до будь-яких несподіваних випробувань. І дух у людей був би бойовитий.

    Анатолій РОМАНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05