РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 23 (24 червня 2011) 

  • Не лише щебенем живе Полонне


    Черговий по станції Олександр МЕДВЕЦЬКИЙ.

    Майже 80% усіх вантажів, що квапляться зі ст. Полонне, складає продукція двох місцевих щебеневих заводів. Ще донедавна звідти відправлялися до споживачів щомісяця майже півтори тисячі вагонів щебеня. Для вантажної станції ІІ класу це - добрий показник, хоча ветерани цього колективу знали й кращі часи, коли залізничники Полонного могли відправити й до трьох з половиною тисяч вагонів.


    Станційний працівник Володимир ШКУРАН.

    - І до сьогодні наша станція залишається одним з основних відправників будівельних матеріалів (а це, перш за все, продукція каменевих кар’єрів) у нашій дирекції, - говорить начальник станції Полонне Валерій ПАСЕКА. - Левова частка з них йде до Росії, де ми співпрацюємо зі стабільними замовниками. І цей бізнес-рівень надає нам певні переваги та довгострокові контракти. До того ж такі угоди зобов’язують працювати так, щоб замовник завжди бачив, як кажуть, у нашій особі надійного партнера. І зізнаюсь, що робити це останнім часом стає дедалі важче.

    То що ж турбує нині начальника станції?

    Передусім, наявність справного рухомого складу. Піввагони, якими перевозиться щебінь, тепер на залізниці у великому дефіциті. Ще до початку цього року більшу частину будівельних матеріалів, в першу чергу на підприємства Росії, на ст. Полонне завантажували у рухомий склад власності російських залізниць, що йшли порожніми від західних кордонів нашої країни у попутному напрямку до Росії. Це влаштовувало всіх. Сьогодні ситуація змінилася. Російська сторона за використання свого рухомого складу вимагає перегляд попередніх угод і пропонує свої умови, які не влаштовують українську. Поки це питання залишається невирішеним, залізничникам Полонного доведеться працювати у доволі непростих умовах: потрібно виконувати не лише зобов’язання перед іноземними замовниками, а й перед своїми, вітчизняними.

    - Сьогодні ми відвантажуємо трохи більше 60% обсягів від того, що могли б зробити, - продовжує начальник станції. - А це, звісно, замало. Тому намагаємося шукати інші виходи зі становища. Варто згадати, що у цій справі нам дуже допомагає місцевий механізований пункт підготовки вагонів, де ремонтуються передусім кузови вагонів та піввагонів, а також проводиться заміна колісних пар. 10 - 15 вагонів на добу, погодьтеся, це суттєва допомога при нашому дефіциті рухомого складу. При цьому хочу зазначити, що цей невеличкий колектив відновлює вагони не лише для нашої, а й для інших станцій дирекції.

    Та не лише перевезеннями будівельного щебеня живе станція Полонне. Звідси відправляють до споживачів глину, лісоматеріали, металобрухт. Полонне стало для багатьох сільськогосподарських підприємств регіону місцем вивантаження та навантаження сипучих мінеральних добрив, що надходять з Білорусі та Росії. Для цього влаштували спеціальний майданчик на місці колишньої кондитерської. Звідси щоденно їдуть у справах сотні пасажирів. Словом, станція працює за призначенням. І трудяться тут чудові люди, для яких залізниця стала покликанням.

    Основу колективу складають місцеві, не для красного слова кажу, вихованці, які працюють тут вже 20 - 25 років. Серед них - черговий по станції Олександр МЕДВЕЦЬКИЙ, старший вантажний касир Ольга СНЄГІР, прийомоздавач Федір ЦИМБАЛЮК, начальник вантажного району Тамара ДРОБОТУН, товарний касир Лариса МОЛОДОЖЕНЯ, станційний працівник Володимир ШКУРАН.

    - Міг би назвати і ще 10 - 15 осіб, - говорить начальник станції, - бо всі вони заслуговують на це, та, мабуть, обмежуся тими, хто сьогодні на зміні. З ними, до речі, зможете і поспілкуватися.

    Анатолій САДОВЕНКО
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05