РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 41 (19 жовтня 2007) 

  • Іспити для професіоналів і початківців

    Минає рік, як на Південно-Західній залізниці було впроваджено професійне тестування залізничників. У розмові з інженером І категорії відділу перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів служби кадрів залізниці Оленою ОГОРОДНІЧУК наш кореспондент довідався про користь та переваги даного нововведення.


    Олена ОГОРОДНІЧУК обговорює проблеми тестування з начальником відділу перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів служби кадрів залізниці Гургеном Вартаняном

    Мета професійного тестування - оцінка рівня фахової підготовки, необхідних теоретичних знань кадрів масових професій, керівників середньої ланки, кадрового резерву номенклатури начальника залізниці, а також тих, хто проходить стажування в трудових колективах столичної магістралі. Налагоджується робота і з молодими спеціалістами, точніше, з тими, хто працевлаштовується на залізницю за цільовими направленнями. На даний час розробляються тести і для інженерно-технічних працівників.

    Ризикну зробити припущення, що це найкращим чином позначиться на результатах життєдіяльності залізничної галузі, адже відоме у широких колах працюючих прислів’я «кадри вирішують усе» не втратило актуальності. Воно наповнюється новим змістом згідно із сучасними вимогами до працівників магістралі.

    З чого ж складається тест? До нього входять декілька блоків запитань: професійних, з охорони праці, пожежної безпеки, безпеки руху тощо. Якщо ви газоелектрозварник, то маєте знати правила технічної експлуатації залізниць, якщо зв’язківець, то потрібно досконально вивчити інструкцію з сигналізації, бо в тестах обов’язково є місце для запитань з даного документа.

    За дев’ять місяців поточного року професійне тестування пройшли близько семи тисяч осіб (нагадаємо, що річний план - 9129 залізничників). Отже, є можливість не тільки укластися в рамки завдання, але й перевиконати його.

    Результати професійного тестування можна розглядати як допоміжний фактор або як додаткове джерело інформації роботодавцю при прийомі на роботу чи призначенні на посаду працівника, уточнила Олена Анатоліївна. На жаль (а можливо, на щастя), даний вид перевірки знань відрізняєтья від тих, які запроваджені у школах та вищих навчальних закладах і використовується під час здачі екзаменів. Завжди вирішальне слово залишається за керівником підприємства. Навіть, якщо ви не набрали достатню кількість балів за результатами тестування - це не означає, що не можете бути прийнятим на роботу, чи не займете відповідну посаду. Адже головна мета профтестування - підвищення рівня професійної підготовки працівника, а не спосіб звільнити його.

    На залізниці також впроваджено і набирає обертів процес психологічного тестування. Його мета - формування кадрового резерву номенклатури начальника залізниці, оцінка професійних знань. Мова йде про командний склад. Робота проводиться як з керівниками, так і з новопризначеними на керівні посади. Психологами розроблено блоки тестів (усього їх п’ять) для визначення організаційних здібностей кандидатів. За результатами «досліджень» складається соціально-психологічна характеристика, а в кінці року робиться аналіз кадрового резерву з тим, аби у наступний рік увійти з оновленим та посиленим кадровим складом.

    Володимир ЦАСЮК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05