РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 40 (12 жовтня 2007) 

  • Це бентежить

    «Крива крадіжок повзе угору»,- до такого висновку прийшли учасники наради, яка нещодавно відбулась у Жмеринській дирекції залізничних перевезень

    Для участі в нараді було запрошено керівників транспортних прокуратур, лінійних відділень міліції та окремих залізничних підприємств. Відкриваючи її, начальник Жмеринської дирекції залізничних перевезень Анатолій ЛюбІнІн зазначив, що останнім часом почастішали випадки крадіжок залізничного майна, в тому числі й деталей верхньої будови колії. Що особливо небезпечно, адже це може призвести до катастроф.

    Більш детально ситуацію проаналізував перший заступник начальника дирекції Василь Богінський. Він назвав конкретні приклади, що засвідчують небезпечну тенденцію: крива крадіжок пішла угору. Так за перше півріччя нинішнього року сталось 38 випадків викрадення матеріальних цінностей та деталей верхньої будови колії на суму понад 30 тис. грн. Для порівняння зазначимо, що минулого року було зафіксовано 11 таких крадіжок, збитки від яких склали понад 10 тис. грн.

    Найнебезпечніші з них - викрадено 26 підкладок Р-65 та 160 костилів на перегоні Вороновиця - Фердінандівка, чотири акумуляторні батареї з панелі ПРЛ-2 з бази колії на станції Калинівка, 43 підкладки Р-50 та 202 костилі в ранжирному парку станції Жмеринка, 82 закладні болти на перегоні Ярошенка - Рахни, 36 підкладок Р-65 на перегоні Скібнево - Буйволівці та деякі інші. Зафіксовано також випадки пошкодження та крадіжки засобів сигналізації та автоблокування. Зокрема на станції Деражня побито світлофільтр, а на перегоні Вікторія - Лісоводи викрадено три металеві приставки (рубки)… І лише завдяки пильності працівників залізниці, які вчасно помітили і належним чином відреагували на несанкціоновані втручання сторонніх осіб в роботу залізниці, ці злодіяння не призвели до важких наслідків.

    Варто назвати й крадіжки, які нанесли найбільшого матеріального збитку нашій залізниці, це - викрадення двох рейок довжиною по 25 метрів, загальною вартістю понад чотири тисячі гривень та сорока залізничних підкладок на базі комплектації матеріалів на станції Гречани. На жаль, ці матеріали не повернуто і крадіїв не виявлено. А скільки ж тоді порушено кримінальних справ? Лише дев`ять. Чому?

    Річ у тім, що відповідно до нашого законодавства кримінальна справа порушується за умов, коли загальна сума викраденого сягає шестисот гривень. Так вирішили наші законодавці. Але ж в більшості із названих вище випадків йдеться не про викрадення простого залізяччя, а деталей верхньої будови колії чи обладнання, відсутність або несправність яких можуть призвести до надзвичайно важких наслідків. Не враховуються при цьому й затрати на відновлення тих чи інших пошкоджень, а вони чималі.

    У той же час на нараді відзначалось, що на окремих підприємствах, а це дистанції колії, сигналізації та зв`язку, що розташовані на території дирекції, недостатньо кваліфіковано здійснювалось реєстрування фактів крадіжок. А це не відповідає вимогам інструкції про «Порядок документування фактів крадіжок, пошкоджень, псувань рухомого складу, елементів верхньої будови колії, засобів енергопостачання, сигналізації та зв`язку», яку впроваджено в березні нинішнього року, і цей документ має №Ц-1/313. А відтак, то й окремі кримінальні справи не було порушено.

    Однак проблема полягає не лише у вірному оформленні паперів. Як зазначив у своєму виступі на нараді начальник Жмеринського відділу міліції на залізничному транспорті Олександр Прозоровський, крадуть здебільшого те, що погано лежить і не надійно охороняється. За його свідченнями, викрадають у багатьох випадках ті матеріали, які залізничники залишають після завершення ремонтних робіт. Такі випадки були на дільниці Гречани - Кам`янець-Подільський, при проведенні там ремонту колії. Є чимало крадіжок деталей на під`їзних коліях, що знаходяться у незадовільному стані. Працівник міліції навів приклад, коли затриманого привели на місце скоєння злочину для проведення слідчого експерименту. І той на під`їзній колії, без застосування знаряддя, повибивав ногою із-під рейок накладки та руками повитягував із прогнилих дерев`яних шпал костилі.

    Звертали правоохоронці увагу залізничників і на те, щоб їх вчасно попереджали про скоєні злодіями крадіжки та пошкодження, адже за «свіжими» слідами легше розкрити той чи інший злочин. Просили й про допомогу в наданні автотранспорту. Коли до місця умисного пошкодження колії чи засобів сигналізації та зв`язку виїздять ремонтники, то не зайвим було б повідомляти про це й чергового по відділку міліції. Це задля того, щоб він координував роботу слідчих. Це дозволяло б своєчасно провести розслідування та й скористатись залізничним транспортним засобом. А то в міліції своїх «моторів» не багато, та й з пальним сутужно. А відстані, на які необхідно їздити, чималі.

    Утім, на нараді лунали не лише взаємні звинувачення, а й відзначались успішні спільні дії. Рейди воєнізованої охорони та міліції з перевірки пунктів прийому металобрухту часто-густо дозволяють виявити серед зданого деталі від рухомого складу залізниці та верхньої будови колії. Проводились спільні рейди в парках станцій, а також операції під назвами «Вантаж», «Метал», «Вугілля». Під час проведення цих заходів оперативними групами попереджено дев`ять крадіжок матеріальних цінностей на загальну суму понад вісім тисяч гривень. Затримано й крадіїв.

    Під час наради було визначено напрямки спільної роботи та конкретні заходи. Тому є сподівання, що крадіжок в подальшому поменшає.

    Никифор ЛИСИЦЯ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05