РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 14 (7 квітня 2011) 

  • Історія та сьогодення Південно-Західної

    (Продовження. Початок у №39 - 48 за 2009 р., №1 - 35, 37 - 39, 41 – 48 за 2010 р., №1 - 13 за 2011 р.)

    Із впровадженням комплексу з обслуговування приміських перевезень на базі Чернігівського депо було створено спеціалізоване підприємство з обслуговування приміських поїздів. Подібну виробничу базу було створено й у Коростенському депо, але вже для дизель-поїздів.

    Цій службі було підпорядковано низку вокзалів. Для створення комфорту подорожуючих давно працює Приміський вокзал станції Київ-Пасажирський. За ініціативи начальника Південно-Західної залізниці у столичному регіоні успішно функціонують приміські вокзали на станціях Дарниця та Караваєві Дачі. Вони стали технологічною складовою столичного регіонального центру з обслуговування пасажирів у приміському сполученні. Контроль за якістю обслуговування подорожуючих на приміських вокзалах, укладення договорів з головами обласних, міських адміністрацій щодо обслуговування залізничних пасажирів у приміському сполученні - основні обов’язки фахівців центру.

    Відновленням руху на дільниці між Глуховом - Терещенською - Шосткою на початку січня розпочався календар цікавих подій 2008 року на Південно-Західній залізниці. Враховуючи нагальну потребу у приміських перевезеннях у цьому регіоні, залізничники столичної магістралі здійснили капітальний ремонт колійного господарства на дільниці довжиною 35 кілометрів. Це дозволило 16 січня 2008 року відкрити безпересадковий рух від Глухова до Шостки. Того дня від перону станції Глухів відправився у перший рейс рейковий автобус, створений для пасажирських перевезень на малодіяльних дільницях. На сидячих місцях розмістилося 222 пасажири, а всього ж автобус розрахований на одночасне перевезення 600 подорожніх. Відкриваючи урочистості, присвячені події, начальник Південно-Західної залізниці О.М. КривопІшин наголосив, що, взявши до уваги прохання губернатора Сумщини і мера міста Глухова щодо відновлення пасажирських перевезень між Глуховом і Шосткою, залізничники розв’язали низку питань з виконання соціальної програми регіону. Місцеві ЗМІ назвали рейковий автобус справжнім подарунком мешканцям Сумщини.

    Дещо змінимо хронологію задля того, щоб більш повно розповісти про добрі перетворення у галузі приміських пасажирських перевезень у 2009 році. У середу, 2 вересня, сталася подія, яка на багато років визначила стратегію розвитку й модернізації транспортної мережі у такому мегаполісі, як Київ. В урочистій обстановці за участю керівництва Південно-Західної залізниці та високопосадовців столиці відбулося впровадження в експлуатацію першої міської електрички сполученням платформа Троєщина (колишня Городня) - станція Київ-Петрівка. Відтепер мешканці найбільшого «спального» району мають змогу перетинати Дніпро, не вистоюючи в автомобільних пробках і заторах на Московському мосту. Таким чином з пуском міського електропоїзда Південно-Західна залізниця зробила ще один крок на шляху до розв’язання гострої проблеми перевезення міських пасажирів.

    Для залізничників з моторвагонного депо Фастів - машиніста Сергія Малиновського та його помічника Юрія НелІпи - день 2 вересня 2009 року запам’ятається на все життя. Адже саме вони керували першим міським електропоїздом за маршрутом - зупинна платформа Троєщина - станція Київ-Петрівка. Таким чином важливий транспортний проект, у створенні якого брали участь фахівці Південно-Західної залізниці спільно зі столичною мерією, успішно завершено. Південно-Західна залізниця за галузеві кошти відремонтувала рухомий склад. Ініціативу з приводу підготовки та подальшого обслуговування залізничної інфраструктури, розробки зручного графіка курсування електропоїздів з боку керівництва столичної магістралі тепер підтримали і пасажири. Столичні автобуси, які «закільцьовано» між лівобережними масивами мають доставляти киян і гостей міста за призначенням, тобто до залізниці.

    Швидкість електропоїздів на цій дільниці - 100 км/год. Для того, щоб здійснити цей транспортний проект у моторвагонному депо Фастів здійснено капітально-відновлювальний ремонт електропоїзда ЕПЛ-9Т.

    - Перший етап великого транспортного проекту, - сказав у бесіді з журналістами начальник Південно-Західної залізниці О.М. Кривопішин, завершено. - Попереду - об’єднання в єдину транспортну мережу дев’яти залізничних станцій і зупинних платформ, які розташовано поблизу зі станціями київського метрополітену. За умов, якщо столична мерія віднайде кошти на закупівлю ще семи електропоїздів, залізничники зможуть об’єднати станції і зупинні платформи Північного півкільця.

    (Далі буде)

    Віктор ЗАДВОРНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05