РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 38 (28 вересня 2007) 

  • Є вагоме підґрунтя для подальшого розвитку

    Трудова біографія локомотивного депо Коростень сягає сивої давнини. Адже відкривалося депо восени 1902 р., і якраз у вересні підприємство святкує 105-ту річницю. Звісно, за такий тривалий час пройдено чимало етапів його розвитку. Депо поступово модернізувалося й освоювало експлуатацію нових видів тяги. У 70-ті - тепловозну, а ще згодом і електротягу.

    Зустріч з генеральним директором Укрзалізниці Володимиром Козаком на минулому тижні додала сучасному колективу упевненості, що вагомі зміни відбудуться неодмінно. Володимир Васильович завітав на підприємство у супроводі багатьох керівників галузі, в тому числі й начальника нашої залізниці Олексія Кривопішина. Спочатку відбулося знайомство з виробництвом, побував генеральний директор і в музеї депо. А тим часом у цеху зібралися не тільки деповчани, а й залізничники з Коростенського вузла, щоб поспілкуватися з керівником галузі. Тим більше, що зустрітися з чільниками такого рангу в попередні роки нагоди в Коростені їм не випадало.

    Займаються тут ремонтом колісних пар, запчастин, успішно освоюють капітально-відновлювальний ремонт вагонів дизель-поїздів. Саме ця робота почалася в депо в середині 90-х. Словом, залізничне потужне підприємство здійснює важливе й необхідне завдання - забезпечує перевізний процес і виконує ремонт тягового рухомого складу (ТРС) та його обладнання. Звичайний пасажир зможе оцінити роботу коростенських локомотивників. Зокрема, завдяки тому, наскільки вчасно і безперебійно рухаються поїзди. А ще через якісні зовнішні і внутрішні ознаки дизель-поїздів. Що стосується зовнішності поїздів і зручності для пасажирів, то для цього у кузовному цеху замінюють практично все у вагоні, обшиваючи всередині, встановлюючи нові сидіння, фарбуючи зовні тощо.

    Серед оновлених дизель-поїздів є й такі, де не тільки змінено зовнішність. Заміну проведено у «серці» ТРС. Минулоріч такий дизель-поїзд побував навіть на виставці рухомого складу на ст. Київ-Московський. Його обладнано новим дизелем фірми «МТУ» (Німеччина) і гідравлічною коробкою передач угорського виробництва. Ця сучасна система має низку переваг. Зокрема, економія палива більша, удвічі зменшено рівень шуму, та й норма викиду шкідливих речовин рівняється європейським стандартам...

    Це тільки невеликі штрихи з життя півторатисячного колективу коростенських локомотивників. А загалом же робота з вдосконалення існуючого рухомого складу триває постійно. Зокрема, впроваджується система АСІРС (автоматизована система ідентифікації рухомого складу). Тут готуються впровадити й системи БІС-Р, що допомагатиме економити енергоресурси. В депо готові до впевнених кроків з оновлення й модернізації.

    У своєму виступі перед коростенськими залізничниками В. Козак відмітив, що заплановано провести масштабне перетво-рення галузі. Лише зараз, вперше за роки незалежності України, галузь почала вкладати значні кошти в придбання рухомого складу. Вже в цьому році з урахуванням усіх труднощів придбано 1 тисячу 600 нових вантажних вагонів, до кінця року буде отримано 43 одиниці тягового рухомого складу. І ця робота триватиме й надалі. Сьогодні набирає значних темпів модернізація колії, вже зараз оновлено понад тисячу кілометрів, і сміливі плани складено на 2008 р. Не менша за обсягами робота має бути і в інших підрозділах галузі. Нині проробляються варіанти, наскільки підвищуватиметься швидкість руху і на яких лініях. Моделюються швидкості руху 160 і 200 км/год. Виступаючи перед працівниками Коростенського залізничного вузла, генеральний директор зупинився і на питаннях зростання заробітної плати, яка вчергове збільшується з 1 жовтня, підняття престижу професії залізничника, підвищення уваги до кадрових питань. Хоча графік перебування керівника галузі був стислим, та він з увагою вислухав і представників Коростенського вузла, зокрема начальника дирекції Василя Яременка, начальника дистанції електропостачання Юрія Жубинського, заступника начальника локомотивного депо з ремонту Анатолія Хавіна, мостового майстра Коростенської дистанції колії Олександра Семенка. Виступаючі подякували генеральному директору за увагу до турбот регіону, коротко розповіли про досягнення й проблеми своїх підрозділів. У переконливих зверненнях до В. В. Козака коростенці запевняли, що не підведуть його і зроблять усе, аби виконати поставлені завдання.

    Ця не тривала, але важлива й цікава зустріч додала людям оптимізму і дозволила ще раз ствердитися у тому, що наша галузь розвивається впевненими темпами і спільними зусиллями ми зможемо підняти її до ще вищого рівня.

    Оксана КЛИМЧУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05