РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 9-10 (4 березня 2011) 

  • Історія та сьогодення Південно-Західної

    (Продовження. Початок у №39 - 48 за 2009 р., №1 - 35, 37 - 39, 41 – 48 за 2010 р., №1 - 8 за 2011 р.)


    Сучасна обробка поверхонь колісних пар вантажних вагонів

    НОВЕ СЛОВО У ТЕХНОЛОГІЯХ

    Час не стоїть на місці. Сучасні умови експлуатації вимагають удосконалення процесів ремонту рухомого складу. Саме через те у 2008 році було проведено реконструкцію механізованого пункту поточного ремонту вагонів на станції Гнівань, що дозволило вдвічі збільшити фронт робіт. Згідно із розпорядженням першого заступника начальника Південно-Західної залізниці Віталія Олександровича Жураківського прийнято низку заходів для зменшення пошкоджень вагонів та посилення контролю за їхнім технічним станом після вивантаження, покращення відповідного рівня профілактичної роботи. Цим розпорядженням відповідальні завдання покладалися на інспекцію зі збереження вантажного вагонного парку залізниці. Чи варто нагадувати, наскільки важливо тримати під контролем виробничі процеси, аби вантажні вагони були справними?! Фахівці здійснюють постійний контроль у межах залізниці за дотриманням вимог нормативно-технічної документації щодо збереження парку рухомого складу в структурних підрозділах залізниці та на під’їзних коліях промислових підприємств усіх форм власності, які експлуатуються в загальній мережі залізниці при виконанні вантажних операцій і маневрових робіт. Інспекція підпорядковується безпосередньо першому заступнику начальника залізниці та оперативно - головному управлінню вагонного господарства Укрзалізниці.

    На порядку денному фахівців з пасажирського господарства у 2009 - 2010 роках, зокрема трудівників депо Київ-Пасажирський, було впровадження у цехах підрозділу технологічного процесу з ремонту та реконструкції візків з дисковими гальмами. Рухомий склад з такими візками - нове слово у вагонному господарстві. На початку 2010 року у приписному парку депо перебувало 10 одиниць. Але у перспективі їхня кількість мала зростати. Саме у ті дні йшла підготовка дільниці для їхнього ремонту. Планувалося, що у кінці 2010 року технологія мала б працювати як швейцарський годинник.

    Пасажирська вагонна підгалузь перебувала на порозі широкого впровадження рухомого складу нового покоління, який має бути обладнано візками сучасної конструкції з дисковими гальмами, колісними парами з касетними підшипниками, вакуумними туалетами, кондиціонерами, електронною апаратурою. Вдалося досягти збільшення терміну міжремонтного пробігу вагонів. Це відбулося за рахунок наплавлення металу на поверхні деяких частин вагонів, таких як автозчеп, буферні комплекти. Таким чином збільшилася можливість здійснювати міжремонтний пробіг від 300 до 450 тисяч кілометрів.

    При розробці заходів з метою економії витрат паливно-енергетичних ресурсів віддано перевагу зменшенню випадків з неграфікових зупинок поїздів. Це стало одним з основних завдань для фахівців із відділів перевезень залізничних дирекцій. Факт: пропозиції з боку спеціалістів господарства перевезень було враховано під час створення загальногалузевої програми з покращення фінансово-економічного стану залізниці на 2009 рік. До кожної дирекції було доведено завдання зі зменшення випадків неграфікових зупинок. До уваги бралися результати як у фізичних одиницях, так і у грошовому еквіваленті. У результаті стали помітними позитивні зрушення.


    Його величність піввагон - невтомний трудівник сталевих колій

    На столичній магістралі впроваджувалась технологія з водіння вантажних поїздів вагою понад шість тисяч тонн від Конотопа до Здолбунова через Коростень і Козятин. Починаючи з червня 2009 року, на залізниці курсували важковагові поїзди, які без зміни ваги поїзда прямують на подовжених плечах. На важких перегонах від Дарниці до Святошина застосовувались для підштовхування додаткові локомотиви.

    Тепер ще про один прогресивний метод, який набув широкого впровадження. Мова про роботу локомотивників на подовжених плечах без зміни локомотивів та бригад на сортувальній станції Дарниця. Машиністам і помічникам з локомотивного депо станції Коростень вдавалося успішно обслуговувати відстані від Коростеня до Конотопа. Такі ж успіхи у козятинців, які водили поїзди до Конотопа і у зворотному напрямку згідно із розробленими нитками графіка. Керівництво оперативно-розпорядчого відділу служби перевезень постійно працювало над новими варіантами з прокладення ниток графіка руху для прямих поїздів від Дарниці до Хутора Михайлівського без зміни локомотивних бригад на станції Конотоп. Незабаром подібний досвід був і у машиністів та їхніх помічників з локомотивного депо станції Дарниця, які водили важковагові та довгосоставні поїзди до Хутора Михайлівського.

    Відомі суттєві досягнення із заощадження пального у маневровій роботі. Враховуючи те, що дизельне пальне різко підскочило у ціні, за пропозицією галузевої служби перевезень на залізничних дирекціях було переглянуто технології роботи вивізних та передаточних тепловозів, що використовувалися для розвезення місцевого вантажу на малодіяльних дільницях. Їхнє обслуговування здійснювалось лише в денний період. Практика роботи цього тягового рухомого складу передбачала такий графік: через день та за умов необхідності. Саме завдяки цьому щодобово відставлялось від функціонування до 25 тепловозів.

    (Далі буде)

    Фото з архіву «Рабочего слова»

    Віктор ЗАДВОРНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05