РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 37 (21 вересня 2007) 

  • Чи повертатимуться локомотиви хутко, мерщій та негайно?

    Останнім часом на Козятинській дирекції залізничних перевезень склалася непроста ситуація з перевезенням вантажів через недостатню кількість локомотивів. І це при тому, що саме тут, здавалося, по сусідству, знаходиться така потужна на залізниці структура, як локомотивне депо Козятин, чиї локомотивні бригади і здійснюють перевезення вантажів не лише на цій та інших дирекціях Південно-Західної залізниці, а й на сусідніх залізницях, зокрема на Львівській.


    Львів`яни, не ставте підніжку!


    Саме на цій магістралі задіяно левову частку локомотивів Козятинського депо, що забезпечують перевезення вантажів на змінному струмі. Згідно з діючими нормами у середньому на добу їх потрібно львів`янам трохи більше тридцяти. Фактично, як показав аналіз, який провели співробітники Козятинської дирекції, використання Львівською залізницею локомотивів та локомотивних бригад приписки Південно-Західної залізниці було більше майже у півтора рази. А звідси й одна з причин проблем козятинців. Сьогодні Південно-Західна відчуває нестачу електровозів для обслуговування вантажного руху. Тільки на залізничних вузлах Козятинської дирекції за перші п`ятнадцять днів серпня в очікуванні відправлення простояло 318 поїздів, що склало 59555 вагоногодин, а дирекція понесла втрати на суму понад 500 тисяч гривень.

    Крім того, козятинські сусіди, скажемо так, не завжди бувають джентльменами під час виконання домовленостей, досягнутих на спільній нараді представників локомотивного господарства та господарства перевезень Південно-Західної, Південної, Одеської та Львівської залізниць щодо спільної експлуатації електровозів серії ЧС. Згідно з цими домовленостями низка поїздів на дільниці Здолбунів - Львів має обслуговуватись електровозами приписки Львівської залізниці, однак, як свідчать результати перевірки, у першій декаді серпня ці поїзди (а їх більше тридцяти) прямували до Львова електровозами приписки депо столичної магістралі. Зрозуміло, львів`яни перш за все вирішували свої проблеми. Але ж що було добре для них, не зовсім добре позначалося на роботі козятинців.


    Локомотивних бригад не вистачає


    - А що можна зробити, щоб не допускати подібних ситуацій? - запитую у старшого локомотивного диспетчера Анатолія Шайдюка.

    - Реально дирекція вплинути на ситуацію не в змозі, - відповів той. - Ми відслідковуємо ситуацію, аналізуємо її та всі результати надсилаємо у відповідні структури залізниці. Там і ухвалюється рішення. А нам залишається добиватися від своїх львівських колег одного - щоб дотримувалися визначених графіків та домовленостей і повертали наші локомотиви, як кажуть, хутко, мерщій та негайно. Наскільки нам це вдається, то вже інша справа.

    Поки ж Львівська залізниця не повертає козятинцям локомотиви «хутко, мерщій та негайно», локомотивними бригадами депо Козятин за цей час витрачено 3028 годин на непродуктивні витрати, а це ціна роботи майже 15 локомотивних бригад. Можливо, саме їх сьогодні так не вистачає для перевезення вантажів на Козятинській дирекції залізничних перевезень.


    Як збалансувати нормальний поїздопотік


    У першому півріччі цього року по Козятинській дирекції залізничних перевезень середньодобовий пробіг локомотива склав 583 км. Результат наче і непоганий, однак у порівнянні з аналогічним періодом минулого року він склав лише 99, 1 %.

    Це, мабуть, один із небагатьох показників, де козятинці поступилися своїми позиціями, які мали минулого року. Аналізуючи причини відставання, керівники дирекції однією із причин називають нерівномірність поїздопотоку, що раз за разом виникає на двох основних станціях, де відбувається зовнішній прийом та передача поїздів на інші залізниці - Миронівка (Одеський напрямок) та Здолбунів (Львівський). І якщо Миронівку це стосувалося у меншій мірі, то Здолбунівський вузол все-таки попсував козятинцям показники.

    А як справи виглядають сьогодні? Адже з попередніх недоліків причетні мали б зробити висновки.

    - На жаль, наші львівські колеги так і не зуміли добитися виконання графіка, який узгоджено в наших заявках, - констатує Анатолій Шайдюк. - Аналіз роботи лише за першу декаду серпня свідчить про те, що в середньому щоденно з Козятинської дирекції по станції Здолбунів на Львівську залізницю здається 31 поїзд. У той час як у зворотному лише 26. А це значить, що локомотивним бригадам із Козятина доводиться чекати у Здолбунові вивозу. А це впливає на середньодобовий пробіг локомотивів. Упродовж десяти днів «перевідпочинок» локомотивних бригад склав 2024 години. При цьому збитки козятинців сягнули 13970 грн. Щоб зменшити цей «перевідпочинок» локомотивних бригад, за можливості машиністів локомотивів та помічників намагаються задіювати для роботи з «обороту», що складає майже 20% від тих, хто приводить поїзди до Здолбунова.

    Варто зазначити, що нерівномірність поїздопотоку зі Здолбунова на станції Південно-Західної залізниці простежується навіть протягом доби. До речі, доба на залізниці починається не з 0 годин, а з 17:00. Так от, з 17:00 до 5:00 Львівська залізниця передає до 30% поїздів, з 5:00 до 13:00 - майже 10%. А от з 13:00 до 17:00 розпочинається основний поїздопотік, що складає понад 60%. Внаслідок цього виникає велика скупченість поїздів, а разом із тим і завантаженість у роботі диспетчерської служби.

    Чи можна цей процес якось збалансувати? Однозначно старший локомотивний диспетчер відповісти на пересічне запитання не зміг. Річ у тім, що роботу львівських залізничників тісно пов`язано із пропуском поїздів із західного кордону країни і роботою там митних постів. От і виникає через це така скупченість на станції Здолбунів у другій половині дня. Козятинським локомотивникам від цього, звичайно, не легше, але поки будуть існувати ці, незалежні від них, причини, їм доведеться працювати в таких умовах.

    Анатолій САДОВЕНКО
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05