РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 37 (21 вересня 2007) 

  • «Активізувати процес трудового суперництва!»

    Начальник технічного відділу служби перевезень Уляна Столпакова: «Активізувати процес трудового суперництва!»


    - Шановна Уляно Петрівно, нещодавно відбувся семінар переможців єдиних диспетчерських змін Укрзалізниці. Зі схем, які було розміщено на стендах, добре видно, що Південно-Західна з багатьох показників випереджає інші залізниці. Як цього вдалося досягти?

    - Пройшов майже рік з моменту організації виробничого змагання серед змінного диспетчерського апарату залізниці, дирекцій залізничних перевезень та змінних працівників структурних підрозділів залізниці (базових станцій, пунктів технічного огляду вагонів та локомотивних депо).

    Підсумки роботи з впровадження та організації виробничого змагання підтвердили зацікавленість змінних колективів, які беруть участь у змаганні, в трудовому суперництві, у прагненні досягти високих результатів у роботі та підвищенні ефективності перевізного процесу. Змагання стало стимулюючим фактором у досягненні високих результатів експлуатаційної діяльності.

    За вісім місяців поточного року залізниця виконала всі об`ємні показники роботи. А саме: перевищено планові завдання з вантажообігу на 6,8%, навантаження - на 1,9%; покращено минулорічні показники з тонно-кілометрової роботи на 4,6 млрд. т-км, навантаження - на 3,2 млн. тонни, вивантаження - на 60 тис. вагонів.

    Досягненню таких високих показників сприяло підвищення якості роботи з використання рухомого складу та впровадження прогресивних заходів із заохочення працівників під час змагання за якісний кінцевий результат своєї трудової діяльності.

    Завдяки спільним зусиллям колективу диспетчерського апарату вдалося значно прискорити просування вагонопотоку, зменшити на 12 годин час знаходження вантажного вагона в межах залізниці та вивільняти в середньому на добу більше 3 тис. вагонів для додаткового навантаження.

    Злагоджена та ритмічна робота колективів базових станцій також є однією з основних складових елементів успішної роботи залізниці. Безумовно, труд кращих працівників має заохочуватись, і не лише матеріально, а й морально, у вигляді ушановування переможців, ознайомлення колективів з передовими методами праці. Саме з цією метою було розроблено положення про виробниче змагання єдиних диспетчерських змін залізниці, дирекцій залізничних перевезень та базових станцій, у склад яких входять сортувальні станції та вирішальні дільничні та вантажні станції.

    - За яких умов здійснюються виробничі змагання?

    - Для підбиття підсумків роботи та визначення переможців виробничого змагання умовами передбачено основні показники роботи, серед яких - обіг вантажного вагона, здача транзитних вагонів, розвіз місцевого вантажу, навантаження з встановленням бальності за кожен виконаний показник.

    Саме за підсумками роботи диспетчерської зміни залізниці визначається зміна-переможець по всіх дирекціях та базових станціях.

    Однак не завжди на дирекціях та станціях зміни, які визнано переможцем змагання за звітний місяць, заохочуються. Право на заохочення їх як переможців ці колективи набувають за умови виконання ними додаткових показників роботи, доведених «в розрізі» дирекції чи станції.

    Саме такий творчий підхід до підбиття підсумків роботи колективів, котрі беруть участь у змаганні, дає можливість активізувати процес трудового суперництва в структурних підрозділах, а не «пожинати» лаври чужої слави.

    - Але від одного з начальників дирекцій залізничних перевезень довелося почути, що на його підприємстві друга зміна не сама краща...

    - Дійсно, переможець визначається за підсумками роботи диспетчерського апарату залізниці.

    Працівники зміни-переможця в низових структурних підрозділах заохочуються лише за умов виконання всіх встановлених додаткових показників, або при умові займання першого місця серед виробничих змін свого колективу. Своєчасний та безперебійний пропуск вагонопотоку в повній мірі залежить як від диспетчерського апарату, так і від працівників суміжних господарств, вагонного та локомотивного, тому до складу учасників виробничого змагання залучено працівників пунктів технічного огляду вагонів, машиністів маневрових локомотивів та чергових по депо.

    31 липня 2007 р. з ініціативи Укрзалізниці на базі нашої магістралі відбулася нарада з підбиття підсумків змагання за перше півріччя, за участю кращих представників усіх залізниць.

    Представниками від нашої залізниці стали кращі працівники зміни №2 під керівництвом дорожнього диспетчера В`ячеслава Максименка, які в І півріччі 4 рази здобули перше місце і утримали першість у липні та серпні.

    Уміння злагоджено працювати, творчо та ініціативно вирішувати виробничі питання, однаково відповідально ставитись до роботи як з транзитним вагонопотоком, так і з місцевим вантажем, у цій зміні є давньою традицією, початок якої покладено ще почесним залізничником, з 50-річним стажем роботи на залізничному транспорті, Короновським Євгеном Михайловичем, нині - ветераном праці. Свої знання та професійний досвід він передав у спадщину своїм учням.

    Позитивні результати роботи від впровадження виробничого змагання відчуваються постійно, зростає зацікавленість працівників, які беруть участь у змаганні. Доволі часто від них надходять цікаві пропозиції щодо удосконалення окремих пунктів умов змагання, бажання окремих колективів залучитись до участі в галузевих перегонах.

    Так лише за останні два місяці до складу базових станцій приєдналися стикова станція Миронівка та дільничні станції Фастів і Київ-Волинський, експлуатаційна робота яких суттєво впливає на кінцевий результат залізниці з пропуску вагонопотоку.

    Розширено і склад учасників змагання, в перелік професій включено такі: оператор сортувальних гірок, оператор при черговому по станції, оператор пункта ПТО, агент з передачі вантажу прикордонних станцій.

    - Чи влаштовують працівників єдиних диспетчерських змін форми заохочення переможців?

    - Відповідно до поточної ситуації та з метою підвищення зацікавленості працівників, причетних до перевізного процесу, у високому кінцевому результаті, враховуючи ті досягнення, які здобуті в першому півріччі, представники колективів з різних залізниць звернулись до генерального директора Укрзалізниці з клопотанням щодо збільшення розміру заохочення кращих працівників у другому півріччі.

    Відповідь керівника Укрзалізниці не забарилась. Розуміючи, що саме ці люди заробляють «живі» гроші за перевезення вантажів, розмір щомісячної винагороди підвищено з 50 тис. грн. до 100 тисяч.

    - Дякую за змістовну бесіду.

    Сергій ГУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05