РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 36 (14 вересня 2007) 

  • Які зміни відбулися на залізниці за останній рік?


    На це запитання у коротких бліц-інтерв`ю відповідають:


    Олександр БРАЙОН,

    заступник начальника Козятинської дистанції сигналізації та зв`язку:


    - Перш за все, хотів би відзначити, що на залізниці дедалі чіткіше помітно роботу з модернізації галузі. Нарешті ми починаємо серйозно займатися автоматизацією виробництва, розвитком електронних систем управління. У нас з`явилась можливість придбати сучасне обладнання, бо вже маємо за що. Відчувається: потихеньку залізниця набирає сил. Це відчувають й наші працівники. А саме, через зростання зарплати. Хоча воно ще і не таке значне, але, приємно зазначити, відбулося. Тим більше, що ми починаємо забувати, що таке затримки із виплати заробітної платні, як це було у недавні часи. У людей з`явилася надія на краще.


    Владислав Яновський, начальник станції Святошин:


    - Без сумніву, залізниця зараз на підйомі. Модернізується колійне господарство, оновлюється рухомий склад, впроваджуються новітні технології, пов`язані з автоматизацією та комп`ютеризацією робочих місць залізничників, зводяться та відновлюються залізничні будови. Все це торкнулося й станції Святошин, яку я очолив кілька місяців тому. Інтенсивність вантажних перевезень зростає прямо на очах. А в зв`язку з реконструкцією станції Дарниця значну частку сортувальної роботи доводиться виконувати нам, хоча станція наша вантажна, вона не має ані сортувальної гірки, ні витяжних колій. Обсяги вантажної роботи теж у цьому році досягли свого «піку». Останнім часом доводиться вивантажувати щомісяця понад 1000 вагонів, навантажуємо до 40, це теж більше, ніж звичайно. Ми обслуговуємо, згідно з 15 договорами, постійних клієнтів, котрі мають власні під`їзні колії. А контрагентів у нас понад 100. Все це дозволяє дивитися в майбутнє з оптимізмом.

    До речі, одна подія виявилася найбільш радісною для колективу станції. Нарешті, мабуть, вперше за все існування нашого підрозділу, розпочалися роботи з капітального ремонту її техноло-гічних приміщень та прилеглої території.

    На жаль, розвиток колійного господарства станції відстає від обсягів вантажних робіт. Сподіваємося, що в наступному році цю проблему, хоча б частково, але буде вирішено. Очевидно, буде розв`язано й кадрову проблему. Адже зараз доводиться запрошувати до себе фахівців з інших станцій.

    Що ще турбує нас? Колектив станції бореться за скорочення часу простою вагонів (і не без успіху). Проте відволікання маневрового тепловоза - на роботи до станції Біличі та кожні п`ять діб на технічне обслуговування до рідного депо - ніяк не сприяє нашим прагненням.

    Колектив нашої станції молодий. Він сповнений енергії і не боїться труднощів.


    Юрій ПОДАРЕВСЬКИЙ,

    машиніст крана локомотивного депо Конотоп:


    - У великій мірі ритмічна робота залізниці залежить від кваліфікації кадрів, зайнятих у перевізному процесі. І приємно, що сьогодні цей фактор знову стає визначальним у залізничному житті. Генеральний директор Укрзалізниці Володимир Козак в інтерв`ю газеті «Магістраль» сказав: «Для мене головний критерій - професіоналізм».

    Я уважно прочитав його відповіді. Мені теж прикро, що на галузь, на її керівництво останнім часом ллється багато невиваженої критики. Розумію - вибори, і комусь потрібно подібним чином здобувати політичний капітал. Та я - залізничник. Я звик судити по справах, а не по словах. Володимир Васильович в інтерв`ю наводить красномовні дані, які підтверджують, що галузь виходить із прориву. Так, Укрзалізницею придбано 1600 нових вантажних вагонів, уже модернізовано 1000 кілометрів колії, надходять нові локомотиви і пасажирські вагони. Чи було це кілька років тому? Не буду кривити душею, було, та основна увага все ж таки переключалася на інше. З приходом на посаду гендиректора Володимира Козака ці питання - ремонт колії й оновлення рухомого складу - стали вирішуватися швидше, а у нас, залізничників, розвіюється тривога за прийдешнє: завтра буде чим возити.

    Я підтримую ще одну позицію генерального - в ході реформування залізничної системи зберегти її інфраструктуру. Бо клуби залізничників, лікарні, бібліотеки, пільги ветеранам тощо тягарем для економіки можуть вважати лише недалекоглядні люди. Люди, які не бачать перспективи. А у нас, як підсумував Володимир Козак, інша мета: «Процвітаюча залізнична галузь, благополуччя її співробітників і сильна Україна».


    Олександр МАЗУР,

    начальник Ніжинської дистанції колії:


    - За вісім місяців поточного року дистанція має, вважаю, непогані результати. Так, балова оцінка склала 33 при плані 42, що становить 121% від завдання. За цей період не було допущено інцидентів; порівняно із минулим роком зменшилося число відмов рейкових кіл - 8 проти 13. Але в той же час залишається гострим питання ремонту колії - кожен п`ятий кілометр потрібно модернізувати.

    З великим інтересом прочитав у пресі розмову з генеральним директором Укрзалізниці Володимиром Васильовичем Козаком. В інтерв`ю керівник нашої галузі сказав, що до кінця року заплановано модернізацію ще 350 кілометрів колії. Із цих кілометрів 10% припадає саме на Ніжинську дистанцію. Ремонтні роботи виконуватимуть КМС-285 і цех капітального ремонту Конотопської дистанції, працюватимуть машини Українського центру механізації колійних робіт. Звичайно, проти зими ремонтувати буде складніше, але сподіваємося, що погода дозволить справитися із завданням.


    Іван Виговський,

    колійник, ст. Коростень:


    - Якщо говорити про ситуацію, що нині склалася в нашій галузі, то, за оцінкою керівництва, вона доволі непроста. Але з усього спектру проблем і досягнень я, як людина, котра на залізниці вже не один рік, хочу зазначити наступне. Правильним кроком є початок модернізації в галузі. Із застарілим обладнанням і рухомим складом трудно вже виконувати сьогочасні масштабні завдання. Нещодавно прочитав у пресі, що нинішнього року по всій мережі залізниць придбано 1 тисячу 600 нових вантажних вагонів, ще мають отримати 43 одиниці тягового рухомого складу. До того ж, значно збільшено й обсяги ремонту колій. Тільки за сім місяців модернізовано тисячу кілометрів, і це ще не межа. Така інформація вселяє надію, що залізнична галузь поступово покращуватиме свій імідж.


    Олександр ОСТРОВСЬКИЙ, черговий Одеського парку станції Козятин:


    - Зміни на краще видно хоча б за таким показником, як збільшення обсягів перевезень. На нашій станції вони помітно зросли. І мова не лише про транзитні вантажі. Адже збільшилась і кількість формування вантажних поїздів на станції. А є вантажі - є й прибуток для залізниці. Навіть по тому, як і з якою якістю обладнано нашу кімнату чергового, як на краще змінилися наші побутові умови, коли у нас тут є і мікрохвильова піч для приготування гарячої їжі під час чергування, і кондиціонер у кімнаті оглядачів вагонів, і вентилятор, що так виручили нас цьогорічного спекотного літа, можна судити про покращення ситуації. Та і давно пора вже виходити з того стану, куди потрапила залізниця за останні півтора десятка років.

    Петро МИКОЛАЙЧУК,

    колишній електромеханік Коростенської дистанції сигналізації та зв`язку:

    - Серед усіх проблем, які сьогодні є в залізничній галузі, кадрове питання не можна назвати другорядним. І, як свідчать виступи в пресі, керівництво Укрзалізниці сьогодні розробляє програму закріплення кадрів. На мою думку, це якраз на часі. Адже залізниця - галузь, де мають працювати не просто фахівці, а люди високоосвічені й обов`язково відповідальні, віддані своїй професії. А щоб такі лишалися й не думали, де шукати кращих умов, повинна бути, найперше, достойна оплата й пакет соціальних гарантій. Сьогодні мої сини навчаються в залізничних вузах, і я хочу, аби вони йшли трудитися на сталеву магістраль, продовжуючи нашу родинну справу. Впевнений, що все ж таки буде докладено усіх зусиль, аби молодь лишалася задоволеною своїм професійним вибором.

    Анна СЕМЕНІЙ,

    бригадир провідників електропоїзда підвищеної комфортності:


    - Крім того, що у нас за останній рік дещо зросла зарплата і отримувати її ми стали стабільно, без затримок, я б хотіла відзначити покращення технічного стану наших електропоїздів. І разом з тим оперативність і якість роботи бригад моторвагонного депо, де цим поїздам проводять технічне обслуговування та поточний ремонт. Нам гріх жалітися на їхню роботу. Від них ми завжди отримуємо у рейс справні та укомплектовані поїзди. Останнім часом не маємо проблем із забезпеченням службовою формою, її якістю. Мабуть, єдине, що не зазнало змін, а, може, навіть і погіршилося, це поведінка деяких наших пасажирів, їхня невихованість, іноді навіть і хамство. Буває дуже прикро і боляче, коли тебе ображають, а ти нічого не можеш вдіяти. Знайти захисту від інших пасажирів не завжди можемо, бо мало хто бажає зв`язуватися з цими грубіянами. А от наряди міліції не часті гості на таких поїздах.


    Максим ПАЦАК,

    студент ІІ курсу Конотопського політехнічного технікуму:


    - Я студент. Через кілька років стану фахівцем колійної справи. Але вже сьогодні стежу за подіями, які відбуваються на транспорті. Прочитав я й інтерв`ю генерального директора Укрзалізниці Володимира Козака. Зрозуміло, що в першу чергу звернув увагу на висловлювання про колію. У нинішньому році Укрзалізниця планує модернізувати 1350 кілометрів. Як сказав Володимир Васильович, у такому обсязі ремонт верхньої будови колії впродовж останніх дванадцяти літ не виконувався. Але ще масштабніші плани галузі на наступні роки - на той час, коли я маю закінчити навчання.

    В інтерв`ю говориться про програму закріплення кадрів залізниці. Ця програма, як підкреслив Володимир Козак, включає забезпечення залізничників житлом та медичне обслуговування. Якщо медичне обслуговування для молодих спеціалістів гостроти ще не має, то житлова проблема - одна із найважливіших. І найскладніших, бо молоді, яка тільки-но розпочинає працювати, самотужки її не вирішити - настільки дорого сьогодні купити квартиру чи звести будинок. Підтримка і допомога від магістралі молодим залізничникам тут просто необхідна.

    До речі, житлове питання залізниця завжди тримала у полі зору. На Конотопському вузлі збережено будинки, які зведено за кошти Московсько-Київської магістралі для машиністів, спеціалістів депо і паровозоремонтного заводу. Будинки ще стоятимуть не одне десятиліття - вони міцні, надійні, як і вся залізнична галузь.


    Василь МЕЛЕНІВСЬКИЙ,

    ветеран війни, ст. Коростень:


    - Прочитав інтерв`ю з генеральним директором Укрзалізниці Володимиром Козаком і повинен сказати, вселяє довіру його професійний підхід до вирішення багатьох проблем. Зрозуміло, що нині одним із ключових завдань є створення економічної основи для подальшого розвитку, оновлення техніки, покращення ситуації з безпекою руху... Та, поруч з усіма цими важливими питаннями, хочу нагадати й про соціальний захист. Зокрема, щоб не забували керівники різних рівнів про нас, ветеранів. Адже ми зробили достойний внесок за роки своєї праці у становлення галузі. Сьогодні ж маємо право на те, щоб до наших турбот ставилися з розумінням. Дуже добре, що керівництво потурбувалося про відновлення безкоштовних медичних страхових полісів для ветеранів. Тож не забувайте й надалі про наші проблеми.

    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05