РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 4 (28 січня 2011) 

  • Проводити обдуману тарифну політику

    В період новорічних та різдвяних свят значно зросли пасажиропотоки, тому додалося роботи фахівцям залізниці. А от у працівників, так би мовити, вантажного цеху, навпаки, у першій декаді, та й у першій половині січня були своєрідні канікули.

    На роботу товарні касири, прийомоздавальники виходять, але їм доводиться нудьгувати. І все через те, що дуже мало відправлень вантажів із залізничних станцій. Виробники готової продукції та й постачальники сировини не поспішають до вантажних кас зі своїми замовленнями на вагони. Зате у кінці місяця від них, як кажуть, відбою не буде, та от рухомого складу, який на свята простоює, може не вистачити.

    Чи можна змінити ситуацію, «примусити» промисловців та підприємців співпрацювати із залізницею однаково активно протягом усього часу, зокрема й на свята? Відносно цього прошу поділитись своїми міркуваннями начальника Жмеринської дирекції залізничних перевезень - заступника начальника залізниці Анатолія ЛЮБІНІНА

    - Ми уже давно працюємо за ринкових умов, тому жодному із наших потенційних замовників вантажних вагонів, а вірніше, - нашим партнерам, ми не маємо права наказати, щоб вони відправляли вантажі тоді, коли нам це вигідно. А от застосувати економічні важелі за ринковими правилами є можливість. Адже ні для кого не є таємницею, що кожен, хто займається бізнесом, завжди шукає свою вигоду, намагається купити дешевше, а продати - дорожче. Це і варто врахувати.

    Багаторічний досвід, - продовжує Анатолій Олексійович, - показує, що замовлення на вантажний рухомий склад, не лише знижуються на період свят, їх кількість не є однаковою й протягом кожного місяця. У першій декаді найменше партнерів звертається до нас за рухомим складом. У другій - попит на нього зростає. А у третій десятиденці, особливо наприкінці місяця, у мене телефони не замовкають - із них лунають прохання виділити вагони. Кожен із підприємців поспішає виконати зобов’язання перед тим, з ким уклав угоду, і відправити їм обіцяну продукцію до завершення календарного місяця. Залізниці такий ритм, вірніше аритмія в роботі не вигідна. Виникають проблеми з рухомим складом. Щоб виправити ситуацію та запросити наших партнерів до співпраці за галузевими правилами гри на ринку перевезень, варто, на мій погляд, проводити гнучку тарифну політику.

    Кожен громадянин нашої країни уже звик до сезонних та передноворічних розпродажів, усіляких знижок на товари та послуги, які уміло застосовують продавці. А на залізниці протягом року тарифи на перевезення вантажів залишаються незмінними. То чому б у першій декаді кожного місяця не зробити знижку, скажімо, на десять відсотків, у другій - залишити незмінними, а у третій - підвищити на такі ж відсотки, на які знижено у першій. А під час святкових днів, особливо на початку року, запровадити ще більшу знижку.

    Таким чином, значною мірою вирівняється попит на рухомий склад, покращаться показники з обігу вантажного вагона, а значить, й надійде більше прибутків. Підприємці завжди шукають власну вигоду. Тож ті, хто захоче скоротити свої витрати на транспортні перевезення, відправлятимуть вантажі тоді, коли діють нижчі тарифи. Тому робота для залізниці буде і в святкові дні, і на початку кожного місяця. Значить, й зростуть показники з вантажних перевезень.

    До висловленого Анатолієм Олексійовичем варто додати лише одне - закони ринку діють не залежно від того, чи на них звертають увагу. Але у виграші той, хто враховує їх у своїй діяльності. Думається, і залізничники будуть діяти за ринковими правилами і, проводячи обдуману тарифну політику, до галузевої скарбниці надходитимуть значні прибутки.

    Никифор ЛИСИЦЯ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05