РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 1-2 (3 січня 2011) 

  • Збільшиться пропускна спроможність


    вкладання мостових брусів

    Проблема збільшення пропускної спроможності перегону між станціями київ-пасажирський та київ-московський вже давно чекала на вирішення з боку фахівців. Були часи, коли дві парні та непарні колії повністю забезпечували перевізний процес і маневрову роботу. Але, зі збільшенням вантажних та пасажирських потоків, цього виявилося замало.

    Нарешті розв’язання цього питання було знайдено: на відстані між Протасовим Яром та Байковим шляхопроводом між коліями було розташовано тупик, і за його рахунок вирішили покласти додаткову колію до Київ-Московського.

    Перше, що необхідно зробити для реалізації задуманого, - збудувати додаткову прогонову споруду на Байковому шляхопроводі. З цим завданням успішно справилися працівники мостопоїзда №36. У стислий термін виконано всі підготовчі роботи. На початку грудня насунули вісімдесятитонну громадину на несучі конструкції.

    Але це лише половина справи. Далі до роботи долучаються колійники. Кореспондент «Рабочего слова» побував на об’єкті в день, коли мостобудівельники закінчували роботу й передавали естафету робітникам мостового цеху Київської дистанції колії.

    Працівники мостопоїзда під керівництвом майстра Анатолія ШЕВЕЛЯ закінчували гідроізоляцію несучих споруд. Монтажник Віктор ЛУКАШОВ газовою горілкою розігрівав полімерний матеріал, і його кріпили до бетону. Робітники завірили, що міцність скріплювання бетонних та полімерних поверхонь така, що, як кажуть, «зубами не відгризеш». А тим часом колійники-мостовики вивантажували з мотовоза мостові балки. І одразу ж приступили до їх вкладання. Ремонтник штучних споруд Юрій ДМИТРЕНКО висвердлює пази для встановлення елементів кріплення, інші за допомогою засобів малої механізації відносять їх до прогонової споруди та встановлюють на належні місця. Мостовий майстер Вадим ЛЕВИЦЬКИЙ разом із ремонтником штучних споруд Сергієм КАПІНУСОМ постійно контролюють проміжок між брусами. Заповнено перший лоток, другий... настає час вкладати бруси над проїжджою автомобільною частиною. Монтери з поточного утримання земляного полотна Віктор ГНАТЕНКО і Сергій ПЄЛЄШЕНКО отримують від мостового майстра завдання. Їм належить забезпечити безпечний рух автотранспорту та пішоходів під шляхопроводом. Робиться це на випадок, якщо під час монтажу будь-який елемент кріплення вислизне з рук і впаде вниз. Вони бар’єром із вказівними знаками перегороджують полосу автомобільного руху, над якою веститимуться роботи. Звичайно, це дещо уповільнює транспортний потік. Проте водії ставляться до вжитих заходів із розумінням.

    Поступово встановлюються всі бруси. Згодом на них ляжуть рейки. І вперед - на Київ-Московський.

    Фото автора

    Сергій ГУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05