РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 48 (17 грудня 2010) 

  • Начальник локомотивного депо Київ-Пасажирський Олег ЗОЛОТАРЬОВ:

    «Наші локомотиви прямують п'ятьма залізницями»

    Локомотивне депо ст. Київ-Пасажирський на столичній магістралі по-своєму особливе. Колектив спеціалізується виключно на роботі із пасажирськими локомотивами. Певною мірою від цього діяльність підприємства завжди організована по-діловому: чітко і професійно. Підтвердженням цих слів є, зокрема, результати проходження тут осіннього комісійного огляду локомотивів. За п’ятибальною шкалою приписний парк локомотивного депо одержав оцінку «4». Хоча тут є цілковита можливість стати відмінниками з підготовки рухомого складу до експлуатації. При цьому є й прагнення до досягнення кращих успіхів. У будь-якому разі можна стверджувати, що іспит здано успішно і колектив готовий працювати в зимовий період. Про роботу колективу сьогодні, під час літніх перевезень, перспективні напрямки на майбутнє ведемо розмову з начальником локомотивного депо Київ-Пасажирський Олегом ЗОЛОТАРЬОВИМ.

    - Олеже Вікторовичу, ми маємо з Вами говорити не тільки про підготовку до зимових перевезень, тим більш, що вже всі підрозділи залізниці готові до виконання цих завдань. Хотілося б також дізнатися, як спрацював колектив під час літніх перевезень і якими є найближчі завдання колективу?

    - Передусім зазначу, що нинішній сезон літних пасажирських перевезень був для нашого колективу успішним. Щоправда, колеги із Жмеринки нам допомагали у цьому питанні. Хоча й ми самі влітку надавали для забезпечення перевезень щодобово майже 100 локомотивів, а інколи й більше. З 174 електровозів середній експлуатаційний парк під час літніх перевезень складав 140 електровозів.

    Проте не всі зобов’язання щодо літніх пасажирських перевезень по Південно-Західній залізниці нам вдалося, як мовиться, закрити, бо маємо замало приписного парку. Крім того, одна з об’єктивних причин наявності певних недоліків - це нестача виробничих потужностей. Територія депо з одного боку затиснута станцією, а з іншого - Батиєвою горою. Тож розбудовуватися особливо нікуди.

    Що ж стосується найближчих планів, зупинюсь зокрема на окремих з них. Залізничники депо готові до значного зростання обсягів пасажирських перевезень під час новорічно-різдвяних свят. При цьому, зауважу, є певний досвід та уроки таких перевезень. Річ у тім, що взимку, коли пасажири повертаються з відпочинку, святкувань, так званий новорічний пік перевезень буває більший, ніж улітку. Пояснюється це тим, що у Кримському напрямку пасажиропотік має здебільшого плановий характер - упродовж усіх трьох місяців. А от у зимовий період практично всі хочуть вкласти термін своєї подорожі в один-два тижні, саме на ці свята.

    Якщо пригадати минулий рік, то доводилося на новорічні канікули видавати під пасажирські поїзди по 150 локомотивів щодня. До того ж у роботі нашого депо є відмінність від інших підрозділів локомотивної служби. Більшість пасажирів бажає до столиці приїхати вранці, а повернутися додому ввечері. Тому інтенсивність експлуатації електровозів досягає піку саме в ці часи. Одним словом, пік прийому - вранці, а видачі - з 18 до 23 години. На жаль, технічно зробити так, щоб поїзди використовувати тільки зранку і ввечері, неможливо. Хоча робимо все, що залежить від нас, щоб пасажири отримали змогу відпочити у зручний для них час.

    - Який на даний час приписний парк і територія покриття локомотивного депо?

    - Дільниця обслуговування у межах від станції Сухинічі (Калузька область Росії) до Одеси, а також від Львова до Долинської. Наші локомотиви, що перевозять пасажирів, експлуатуються на п’ятьох залізницях - чотирьох українських та Московській. Сьогодні чотирнадцять депо беруть участь у технічному обслуговуванні і забезпечують своїми бригадами експлуатацію наших електровозів. А також надають бригадні кімнати для відпочинку машиністів. Досягнуто середньодобовий високий пробіг локомотива - 700 км за добу. За останній час приписний парк депо дещо виріс. Парк локомотивів у депо Київ-Пасажирський складається із 174 електровозів, з них: 38 - серії ЧС8, 118 - ЧС4 (з яких 105 пройшли капітальний ремонт із продовженням терміну служби) та 18 нових ДС3 українського виробництва.

    Загалом термін служби електровоза триває тридцять років, але з 1999 року для електровозів серії ЧС4 проводиться капітально-відновлювальний ремонт, який продовжує термін експлуатації цих локомотивів ще на 15 років. Крім того, і це важливо, депо Київ-Пасажирський є першим в Україні, яке протягом п’яти років експлуатує 18 електровозів ДС3, виготовлених Дніпропетровським НВК «Електровозобудування». Це спільна з німецькою фірмою «Siemens» розробка. Особливість цього електровоза в тому, що він може слугувати для перевезення і пасажирів, і вантажів. За своїми технічними характеристиками вітчизняний електровоз не поступається західним зразкам. Звичайно, з ним є деякі проблеми при ремонті, бо це дослідна партія, проте поступово працівники депо освоюють процес його експлуатації. Для якісного обслуговування даного типу локомотивів створено спеціальну групу працівників. Загалом, ці електровози успішно експлуатуються в швидкісному русі у Харківському напрямку до Полтави та у Дніпропетровському до П’ятихаток.

    - Що, на Ваш погляд, допомагає колективу депо успішно вирішувати завдання, що ставляться перед ним? Особливо з точки зору якісного виконання ремонтів?

    - Нашим депо виконуються всі види деповських ремонтів і технічного обслуговування локомотивів серій ЧС4 і ЧС8, а також технічне обслуговування та поточний ремонт І ступеня локомотивам ДС3. Загальний пробіг локомотивів - 32861 тис. км. Річна програма ремонтів - 2748 приведених одиниць. З метою підвищення ефективності й якості ремонтів в умовах експлуатації локомотивів бригадами різних депо на великих відстанях, у депо Київ-Пасажирський створено комплексні бригади. Устаткування електровозів закріплено за спеціалізованими цехами. Зазвичай, всі види ремонту виконуються в нашому депо, а що стосується ремонту візків, тягових двигунів в обсязі ПР3 - все це виконується у локомотивному депо Козятин. Ми працюємо за чіткою виробничою програмою, яку розробила і контролює Укрзалізниця, і стараємося виконувати все те, що там заплановано. Щоправда, існує низка проблем - як об’єктивних, так і суб’єктивних. Тож тієї програми, яку нам доведено, на заводські ремонти недостатньо, нам потрібно більше. Виконання ремонту, як деповського, так і заводського, залежить від належного фінансування. На грудень всі перепробіги по деповському ремонту ліквідовані, залишилися електровози, які мають перепробіг по заводських ремонтах. На жаль, влітку, ми просто не встигаємо робити належне «оздоровлення» локомотивів. Дуже інтенсивний пробіг, і «вихопити» будь-яку машину на ремонт ми так просто не можемо.

    - А які проблеми доводиться вирішувати на підприємстві?

    - Головна проблема, яка весь час потребує нагального вирішення, - забезпечення запчастинами для ремонту локомотивів. За своєю структурою депо не може займатися цими питаннями. Звичайно, закупка запчастин не припиняється навіть з огляду на кризу. Доволі велику частину локомотивних запчастин виробляють українські заводи, але деталі та вузли коштують достатньо великі гроші. Для прикладу, в 2010 р. ми отримали 300 найменувань запчастин, а нам потрібно 900. Виконання плану та програм матеріально-технічного постачання - на контролі галузевої служби локомотивного господарства та головного управління локомотивного господарства Укрзалізниці.

    - Розкажіть, будь ласка, докладніше про склад колективу, який працює в локомотивному депо.

    - Основу нашого колективу, який налічує 1042 осіб, складають локомотивні бригади, в яких 439 спеціалістів, у тому числі 54 машиністи 1-го класу, 113 - 2-го класу, 126 - помічників машиністів з правом керування локомотивом. Це цех експлуатації. Також важливим підрозділом є цех ремонту локомотивів, про який ми з вами вже згадували раніше. Наші працівники - це слюсарі з ремонту рухомого складу, дефектоскопісти, машиністи мостових кранів, обробники колісних пар та й багато інших фахівців. Є також відділення контрольно-вимірювальних пристроїв, де здійснюється ремонт приладів безпеки. Крім того, існують і допоміжні дільниці, серед яких чільне місце займає мийний комплекс. Якщо узагальнити, то можу впевнено стверджувати: успіх колективу залежить повністю від професійності кожного.

    - Підготовку до зими завершено. Що зроблено для того, аби люди почувалися комфортно, мали належні умови для праці під час сильних морозів?

    - Безумовно, робота в зимових умовах - болюче питання для наших цехів. Утеплення цехів виконано. Проте, як не обігрівай приміщення, а коли розкриваються ворота і туди заїжджає електровоз, а з ним і двадцять градусів морозу, то теплова завіса не є дуже ефективною. Тому зараз розробляється проект, за яким за новою технологією буде обігріватися інфрачервоним випромінюванням не повітря, а тепло спрямовуватиметься безпосередньо на конкретні дільниці, де працює персонал. Проект готовий, наступного року будемо впроваджувати. Поточного року все наше господарство до зими готове. А на першому плані у нас, як завжди, - гарантування безпеки руху та турбота про людей.

    Але цю думку можна дещо уточнити, поставивши турботу про працівників на перше місце. Адже таким чином краще окреслимо коло наших обов’язків та першочергових завдань. Бо ці поняття доповнюють одне одного.

    Фото Олега КАЗИКІНА

    Ольга ЛИХАЧОВА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05