РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 48 (17 грудня 2010) 

  • Завдання для першозимників

    Нещодавно Коростенська дистанція електропостачання відзначила 50-річчя. Літопис свідчить: відповідно до наказу міністерства шляхів сполучення та керівництва Південно-Західної залізниці, енергетичне господарство Коростенського відділка було відокремлене у самостійне госпрозрахункове підприємство - Коростенську дільницю енергопостачання. Дату визначено 27 жовтня 1960 р.

    Як свідчать історичні дані, дбайливо зібрані фахівцями ЕЧ-4, постачання електричною енергією залізничних споживачів у Коростенському відділку започатковане у 1934 р. Тоді силу струму забезпечували малопотужні електростанції із нафтовими і тракторними двигунами, побудованими на ст. Коростень-Подільський, Новоград-Волинський, Овруч, Малин, Білокоровичі, Ігнатпіль. У післявоєнний час працівники дільниці енергопостачання докладали великих зусиль для відбудови енергетичного господарства залізниці. На 1960 р. припадає початок будівництва поздовжніх ліній електропостачання, створюються власні будівельно-монтажні бригади. Наприкінці 70-х - початку 80-х рр. значну роботу здійснено енергетиками для впровадження електрифікації дільниці Коростень - Тетерів, а 5 листопада 1983 р. відкрито постійний рух електропоїздів на дільниці Коростень - Київ. У 1987 р. дільницю енергопостачання перейменовано в Коростенську дистанцію електропостачання. 1990 р. почалася реконструкція повітряних ліній повздовжнього електропостачання із заміною дерев’яних опор на залізобетонні, будівництво ліній автоблокування.

    Серед низки різних важливих справ минулих років, які нині вже стали яскравою сторінкою біографії підприємства, варто відзначити роботу з електрифікації напрямку Коростень - Яблунець, яку завершено в 2004 р. А в 2006 р. електрифіковано дільницю Яблунець - Новоград-Волинський - Шепетівка та розпочато її експлуатацію. Що дало змогу відкрити швидкісний маршрут пасажирського поїзда Київ - Львів та маршрути електропоїздів сполученням Коростень - Шепетівка…

    НинІ, як і в попередні роки, колектив Коростенської дистанції електропостачання, очолюваний Юрієм Жубинським, докладає усіх зусиль, щоб електропостачання пристроїв електротяги поїздів, засобів сигналізації, централізації, блокування і зв’язку було безперебійним. Працює у дистанції понад дві з половиною сотні фахівців-енергетиків, які обслуговують залізничні вузли Коростеня, Житомира, Новограда-Волинського, Овруча та інших споживачів.

    Нинішній і минулий рік для працівників дистанції електропостачання позначений цілою низкою важливих справ, запровадженням нового обладнання. Знаковою подією було для дистанції впровадження в роботу тягової підстанції «Звягель» (ст. Новоград-Волинський). Акт готовності було підписано наприкінці 2009-го, а офіційною датою введення її в роботу стало 20 січня 2010 р. Нині це сучасний об’єкт з новітнім устаткуванням, рівних якому в Україні важко знайти.

    Щоб довідатися про те, які ж технічні новації відбулися на підприємстві останнім часом, звертаюся до головного інженера Володимира ЗАГОРОВСЬКОГО. Передусім Володимир Броніславович говорить, що на тяговій підстанції «Іскорость» проведено заміну тягового трансформатора 1964 р. випуску на новий. Займалися цією справою начальник цеху Іван КОРКУШКО, начальник підстанції Микола ВАЩУК, електромеханіки Олег МАТВЄЄВ, Анатолій КРАВЧУК. Завдяки заміні значно зменшилися втрати електроенергії, що постачається для залізниці та сторонніх споживачів. На цій тяговій підстанції проведено реконструкцію пристроїв електропостачання.

    Крім того, на тягових підстанціях і постах секціонування впроваджено в експлуатацію мікропроцесорні комплекси захисту фідерів контактної мережі, камери відеонагляду за роботою пристроїв електропостачання та охорони об’єктів.

    Завдяки зусиллям залізничних енергетиків почав отримувати струм від тягової підстанції «Іскоростень» завод МДФ, потужне промислове підприємство, яке тільки починає свою роботу в Коростені. Отож передбачають, що надходитимуть чималі кошти до скарбниці магістралі за постачання електроенергії цьому споживачеві.

    У поточному вирі щоденних справ є в енергетиків і проблеми. Найбільше, непокоїть те, щоби було вчасним і в повному обсязі постачання матеріалів і запасних частин.

    Що там у найближчій перспективі? Згідно з планом капітального будівництва залізниці передбачено комплекс робіт з електрифікації дільниці Фастів - Житомир - Новоград-Волинський. Це не лише сприятиме позитивному вирішенню низки соціальних питань, не тільки поліпшить культуру обслуговування пасажирів за рахунок запровадження в обіг сучасних видів приміських поїздів, а й дозволить певною мірою розмежувати рух пасажирського і вантажного транспорту. Щодо практичних конкретних справ з електрифікації, то колектив готовий до їх виконання. Адже досвіду роботи у коростенських енергетиків на важливих об’єктах залізниці вистачає. Ще одним із завдань, яке поставлене перед колективом ЕЧ, є закінчення телемеханізації пристроїв електропостачання дільниці Коростень - Шепетівка.

    На порядку денному в енергетиків з великим виробничим стажем - виконання почесної місії: потрібно поділитися навичками роботи у складних погодних умовах з першозимниками. Для електромонтерів Юрія КИРИЧЕНКА, Олексія МЕЛЬНИЧУКА, Олексія ВОЛОДЬКА, Олексія ВАХОВСЬКОГО, інженера технічного відділу Дмитра ЖУБІНСЬКОГО та інших їхніх колег є окреме завдання - трудитися пліч-о-пліч із перевіреними часом фахівцями, які досягають відмінних результатів без браку і порушень правил безпеки.

    Оксана КЛИМЧУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05