РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 48 (17 грудня 2010) 

  • Взаємодіяти і спільно дбати

    Нещодавно завершилася перевірка залізничних переїздів на Коростенському вузлі, в якій взяли участь керівництво дирекції, апарат головного ревізора з безпеки руху поїздів та автотранспорту Коростенської дільниці, керівники дистанцій колії, дистанцій сигналізації та зв’язку, електропостачання, дистанції захисних лісонасаджень, представники Державтоінспекції, шляхоексплуатаційних організацій.

    ПІд Час огляду переїздів зверталася увага на забезпечення безпеки руху поїздів та автотранспорту, улаштування та експлуатацію залізничних переїздів згідно з вимогами нормативних інструкцій, дотримання Правил дорожнього руху та інших нормативних документів. Як повідомили ревізори з безпеки руху Коростенської дільниці, всього було виявлено 364 зауваження. Сьогодні лишаються ще неусуненими зауваження, що стосуються переїздів підприємств, не підпорядкованих Укрзалізниці.

    Поцікавилася у ревізорському апараті і тим, які ж зауваження були найбільш поширеними. Виявилося, що це - потреба в заміні непридатних дерев’яних розпірних брусів переїзного настилу, «ямковість» шосе на підходах до переїзду, відсутність дорожніх знаків «Наближення до переїзду» тощо.

    Штрафом по порушниках?

    Безперечно, проблема запобігання аваріям на переїздах вимагає комплексного вирішення і співпраці як з органами Державтоінспекції України, так і з представниками місцевого самоврядування. Про позитивний приклад такої спільної роботи нещодавно прочитала у пресі.

    Могла призвести до катастрофи ситуація, що сталася шостого листопада нинішнього року в Закарпатті на перегоні Дубриничі - Великий Березний. Під’їжджаючи до переїзду, машиніст дивом устиг загальмувати й не допустив зіткнення з маршрутним автобусом ЛАЗ. Водій ЛАЗу бачив і наближення поїзда, і заборонні сигнали світлофора, та все одно намагався проїхати. Інформацію про номери автобуса передали до ДАІ, і буквально через годину черговий екіпаж правоохоронців розшукав горе-водія. Відносно нього склали протокол, але проблема полягає в тому, що сума штрафу не настільки велика, щоб відбити бажання порушувати правила дорожнього руху: максимальна сума не перевищує 800 грн, а в більшості випадків становить від 250 до 340 грн. Можливо, збільшення суми штрафів за подібні порушення і вплинуло б на поведінку водіїв. Хоча...

    Будь пильним, водІю!

    Ще один приклад спільної взаємодії для запобігання аваріям - робота з перевізниками. Хвиля резонансних ДТП за участю пасажирського транспорту, що нещодавно сколихнула Україну, вкотре засвідчила актуальність питання безпеки пасажирських перевезень. Відтак на території усіх регіонів країни розпочато комплексну цільову профілактичну роботу, що включає в себе принципові перевірки пасажироперевізників.

    Не стала винятком і Житомирщина. Було створено спеціальні робочі групи з числа працівників Державтоінспекції, співробітників територіальних підрозділів Голов-автотрансінспекції тогочасного Мінтрансзв’язку Укрзалізниці та інших представників контролюючих органів. Як розповів під час нещодавньої прес-конференції заступник начальника Управління ДАІ УМВС України в Житомирській області Іван ПРОХОРЕНКО, загалом кількість дорожньо-транспортних пригод із постраждалими на Житомирщині, порівняно з аналогічним періодом минулого року, зменшилася з 797 до 712. Проте на фоні зниження загальної аварійності стурбованість працівників ДАІ викликають якість та умови надання послуг пасажироперевізниками. Так з початку року зареєстровано 40 дорожньо-транспортних пригод за участю маршрутних транспортних засобів різної форми власності, при цьому кожний третій сумний випадок стався з вини водіїв автобусів.

    Тож перевірки, що проводяться безпосередньо на вулично-шляховій мережі, направлені на виявлення фактів порушень перевізниками транспортного законодавства, правил перевезення людей, у т.ч. дітей, перевищення водіями встановлених обмежень швидкості руху через залізничні переїзди, керування транспортними засобами у стані сп’яніння… До речі, неординарний випадок 24 жовтня о 7.00 ранку в селищі Попільня зафіксовано інспекторами ДАІ. Вони зупинили автобус ЛАЗ під керуванням 32-річного чоловіка. Водій перебував за кермом із явними ознаками алкогольного сп’яніння. Від медичного обстеження відмовився. Наразі чоловіка притягнено до адміністративної відповідальності, автобус, яким він керував, поставлено на штрафмайданчик. Матеріали цієї справи передано до суду.

    Окремо Іван Михайлович зауважив, що на території області розташовано 379 залізничних переїздів, поточного року жодної дорожньо-транспортної пригоди на залізничних переїздах зафіксовано не було. Однак за результатами проведених перевірок на переїздах, залишається низка проблемних питань, над вирішенням яких слід спільно працювати.

    «Тату, не поспІшай…»

    Сьогодні задля вирішення проблеми аварій на переїздах є ініціативи уряду, зокрема, щоб на напрямках руху швидкісних поїздів замінити переїзди на шляхопроводи. Ще один проект передбачає впровадження технологій, які зроблять повністю неможливим в’їзд на переїзд на червоне світло світлофора. Йдеться про так звані бар’єрні установки. Звісно, є й дешевші способи перекриття переїздів. Наприклад, за допомогою чотирьох шлагбаумів. До речі, останнім часом кількість обладнаних таким чином переїздів на Південно-Західній залізниці зростає. Нещодавно такий переїзд запрацював і біля ст. Малин.

    Зрозуміло, тема безпеки руху на переїздах сьогодні непокоїть не тільки фахівців, але й загалом громадськість. Через те, можливо, саме у суспільстві охоче сприймаються проекти відносно навчання молодшого покоління правилам безпеки на залізниці.

    Загалом же, практика навчати передусім дітей, які й допоможуть донести потрібні постулати дорослим, показала свою ефективність і в інших справах. До речі, коли коростенці разом із німецькою фірмою запроваджували в місті роздільний збір сміття, що було людям мало зрозумілим, західні колеги запропонували піти по школах і дитсадках, щоб розповісти про цю систему передусім дітям, які потім... навчать і своїх батьків. На подив скептиків це спрацювало.

    …Коли дивилася, як проходили нещодавно заняття у вагоні-тренажері столичної магістралі з охорони праці з юними коростенцями, яким розповідали, як вести себе на залізниці, подумала, що, дійсно, говорити про безпеку значно ефективніше слухачам такого віку, вони це сприймають і запам’ятають. Можливо, хтось із цих хлопчиків та дівчаток, які з цікавістю переглядали відеофільми, стримає і свого батька, коли той намагатиметься об’їхати закритий шлагбаум на переїзді…

    Оксана КЛИМЧУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05