РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 47 (3 грудня 2010) 

  • Історія та сьогодення Південно-Західної

    (Продовження. Початок у №39 - 48 за 2009 р., №1 - 35, 37 - 39, 41 – 46 за 2010 р.)

    У вересні 1999-го Південно-Західна першою запропонувала запровадження гарантійних дільниць у межах залізниці та виходу на Південну та Одеську магістралі. «Плечі» мають бути довшими, щоб забезпечити гарантійне проходження поїздів.

    Були в тогочасній історії Південно-Західної й інші світлі події. Але є і сумні. 1 жовтня 1999 року від руки найманого вбивці загинув начальник столичної магістралі Борис Степанович Олійник. Багатотисячний колектив залізниці важко переживав цю трагедію. З ім’ям Б.С. Олійника пов’язано чимало добрих справ. Його шанували за уміння у надскладних умовах господарювання піклуватися про людину праці. За роки його керування у 80-х роках минулого століття залізниця досягла найвищих показників в експлуатаційній роботі впродовж усієї своєї історії. Колектив залізниці очолив син Б.С. Олійника - Володимир Борисович.

    Це був час швидких змін у керівництві столичної магістралі. Напередодні 130-ї річниці з дня заснування Південно-Західної залізниці її очолив Анатолій Слободян.

    А 24 серпня 1999 року народилася пісня-марш Південно-Західної залізниці, авторами якої були тогочасний головний редактор газети «Рабочее слово» Марат Погребцов та народний артист України художній керівник та головний диригент Ансамблю пісні і танцю Збройних Сил України Віталій Халавчук. Цікаво, що цьому прекрасному твору судилося довге життя. Приміром, під час виконання цієї пісні колективом Заслуженої хорової капели України Південно-Західної магістралі (керівник А. М. Ворошилов, хормейстер Т.М. Ярмак) на третьому огляді-конкурсі художньої самодіяльності Укрзалізниці, що відбувся у Харкові у 2008 році, аматори зі столичної залізниці завоювали почесне друге місце.

    З першого вересня 2000 року Київське державне підприємство по перевезенню вантажів і пасажирів, Козятинський, Жмеринський, Коростенський, Конотопський відділки магістралі реорганізовуються у відповідні відособлені структурні підрозділи - дирекції залізничних перевезень. Таким чином продовжувався безперервний процес реформування столичної залізниці.

    Прискорювалися темпи виробничих процесів, підвищувався і рівень заробітної плати працюючих залізничників, зростав їхній добробут.

    Віктор ЗАДВОРНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05