РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 47 (3 грудня 2010) 

  • Програма модернізації - у дії

    Прикрі випадки, що трапились нещодавно на залізничних переїздах, стали додатковим поштовхом для активізації виконання програми модернізації цих залізничних об'єктів.

    Зазначимо, що вже декілька років поспіль на нашій залізниці проводиться заміна старих шлагбаумів на нові, які перекривають з двох боків весь автомобільний шлях, що перетинає залізницю. Тепер вирішено на тих переїздах, де доволі інтенсивний рух автотранспорту і проходить багато рейсових автобусів, встановлювати ще й загороджувально-бар’єрні установки (ЗБУ). Першу із них нещодавно облаштовано на перетині залізничної колії та автошляху поруч із ст. Сосонка, що на дільниці Вінниця - Козятин.

    Варто додати, що таку ж ЗБУ заплановано встановити на переїзді поблизу ст. Тюшки (дільниця Вінниця - Жмеринка), якою також опікуються вінницькі фахівці із СЦБ. Тут доволі інтенсивний рух автотранспорту через залізничну магістраль. Уже складено проектну документацію і при надходженні обладнання його буде встановлено на переїзді.

    Також нові, двосторонні шлагбауми вже обладнано на переїздах біля станцій Калинівка та Кордишівка. Таким чином завершено оснащення ними усіх переїздів із інтенсивним рухом на дільниці від Козятина до Жмеринки. Над цим чимало потрудились фахівці вінницьких дистанцій колії та сигналізації і зв’язку. І варто зауважити, що роботи виконували не спеціальні підрозділи (будівельні, монтажні), а ті, хто має займатись лише експлуатацією та обслуговуванням обладнання. Зокрема монтери колії під керівництвом начальників дільниць Анатолія ЧЕРНАТИ та Федора ШАЛАТИ, шляхових майстрів Олександра Чорного та Валерія Шалатюка. А електронне обладнання,

    автоматичні пристрої монтували старший електромеханік Павло Гіжа, електромеханіки Микола Постоюк, Василь Чорненький під керівництвом начальника дільниці СЦБ Олександра РОЗГОНЮКА та заступника начальника дистанції Сергія РЄЗНІКА. Встановлене ними обладнання значно підвищить безпеку руху поїздів та автотранспорту, запобігатиме нещасним випадкам на залізниці. Тож програма модернізації переїздів на столичній магістралі - в дії.

    Никифор ЛИСИЦЯ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05