РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 47 (3 грудня 2010) 

  • Переїзд на лінійці готовності


    монтери колії Анатолій ОЛІЗАРІВСЬКИЙ та Сергій ЧЕКАПИВСЬКИЙ під час модернізації залізничного переїзду

    Одим з ефективних засобів гарантування безпеки руху на залізничних переїздах є впровадження загороджувально-бар’єрних установок (ЗБУ). Така установка впродовж кількох років в експериментальному порядку експлуатувалася на залізничному переїзді ст. Ірпінь. Днями експериментальну модель було замінено на постійну, більш досконалу.

    Впровадженням нового обладнання на переїзді займалися працівники Київської дистанції колії. До процесу долучилися монтери колії з Ірпінського околодку Бучанської дільниці, а також колієремонтної колони, а саме: Анатолій Олізарівський, Сергій Чекапивський, Анатолій Мельниченко, Петро Сокур, Сергій Товкач на чолі з дорожнім майстром Костянтином Пушкарем. Клопоти з підключення обладнання взяли на себе начальник виробничої дільниці Київської дистанції сигналізації та зв’язку Максим Головня та електромеханік СЦБ Володимир Багнюк.

    …Один за одним чотири комплекти ЗБУ за допомоги автокрана, керованого Анатолієм Григоренком, лягають на призначені місця, перекриваючи обидві смуги автомобільного руху з обох боків переїзду.

    Кореспонденти «Рабочего слова» поцікавилися: що ж являє собою ця установка?

    ЗБУ забезпечує унеможливлення несанкціонованого виїзду автотранспорту на залізничну колію. Це прямокутна швелерна конструкція з підйомною кришкою, закріплена на залізобетонному фундаменті. Габарити «капкану» для любителів ризикнути перед стрімким поїздом дозволяють стверджувати: «Проскочити або об’їхати таку перепону - годі й сподіватися!»

    - Зручність та переваги цієї установки у тому, що деталі автоматичного управління та приводу в ній є аналогічними деталям стрілочних переводів, так що цілком можуть взаємозамінятися. Хіба що електродвигун потужніше, - поінформував нас Максим Головня. - Для унеможливлення функціонування установки, коли на ній перебуває транспортний засіб, застосовано спеціальні датчики, які діють за принципом акустичної локації різних об’єктів у заданій зоні виявлення «сюрпризу». Наявність такого об’єкта викликає розмикання контактів сигнального реле, тобто припинення роботи електричної схеми.


    начальник виробничої дільниці Київської дистанції сигналізації та зв’язку Максим ГОЛОВНЯ (праворуч) та електромеханік СЦБ Володимир БАГНЮК

    Свій коментар щодо модернізації залізничних переїздів надав головний інженер галузевої служби колії залізниці Віталій Калюжний. Він зазначив, що ЗБУ на ст. Ірпінь і ст. Сосонка - перші ластівки великої програми технічного удосконалення залізничних переїздів на нашій магістралі. В наступному році передбачається такими установками обладнати ще шість переїздів. У першу чергу - на напрямку Київ - Волочиськ, де впроваджується швидкісний рух. Програма модернізації переїздів передбачає впровадження й інших технічних засобів. Зокрема застосування на неохоронних переїздах камер відео-спостереження, на переїздах з автобусним рухом - автоматичних шлагбаумів. На контролі галузевої служби - всі переїзди. Ведеться ретельний аналіз їх функціонування з метою визначення першочергових для проведення модернізації. Складено перелік переїздів, які підлягають капітальному ремонту. Звичайно, найнадійніший засіб для гарантування безпеки руху на перетинах залізниці з автотрасами - шляхопровід. Проте він вимагає й найбільших коштів. Будівництво шляхопроводу у наступному році передбачається біля зупиночної платформи Тарасівка (Київська дирекція залізничних перевезень).

    Повторимось: програма технічного удосконалення залізничних переїздів потребує великих коштів, проте представники місцевих влад не дуже поспішають з інвестиціями. На жаль, фінансовий тягар майже цілком лягає на плечі столичної залізниці. І залізничники свідомо йдуть на ці витрати, адже мова йде про безпеку руху поїздів та автотранспорту, аби зберегти не одне людське життя.

    Фото Олега КАЗИКІНА

    Анатолій РОМАНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05