РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 46 (26 листопада 2010) 

  • Під постійним контролем

    Після низки резонансних надзвичайних подій, що трапилися останнім часом на залізничних переїздах країни, тема безпеки руху залишається однією з найактуальніших. Як вирішуються проблеми з безпекою руху на переїздах Козятинської дистанції колії, розповідає її начальник Олександр СТАРУШОК.

    - Одне із основних завдань для колективу колійників сьогодні - це проведення позапланової перевірки всіх залізничних переїздів. Для цього залучені працівники причетних служб - дистанцій колії, сигналізації та зв’язку, електропостачання тощо, фахівці місцевих підприємств автодору та державтоінспекції, деяких інших структур. Особлива увага - виявленню недоліків, що впливають на безпеку руху. Передусім - це стан самих переїздів і під’їздів до них, справність сигналізації та наявність сигнальних знаків, робота шлагбаумів, освітленість на переїздах тощо. За підсумками таких перевірок складено відповідні акти. Одразу хочу зазначити, що великих порушень на майже ста переїздах, які є на балансі нашої дистанції, не виявили. Однак і ті 162 несправності та зауваження, що зазначені в актах, викликають занепокоєння. Левову частку з них (а точніше - майже 90%) силами працівників дистанції колії вже усунуто. В цьому допомагає нам і галузева служба колії залізниці. Решту недоліків плануємо усунути вже найближчим часом.

    - Останнім часом у ЗМІ багато йдеться про те, що одним з ефективних запобіжних заходів безпеки руху через залізничні переїзди могло б стати облаштування їх спеціальними засобами, як-то 3БУ(загороджувально-бар’єрна установка) чи відеокамерами спостереження. Чи є вони на переїздах Козятинської дистанції, чи планується їхнє облаштування у майбутньому?

    - Облаштування переїздів загороджувальними пристроями - то річ, звичайно, добра, однак досить затратна для залізниці. Їх, зазвичай, поки що встановлюють на переїздах, де є інтенсивний рух автотранспорту і, разом з тим, де найчастіше трапляються випадки порушення правил безпеки. У нас на дистанції колії переїздів з інтенсивним рухом автотранспорту, в тому числі і таких, де здійснюється рух автобусів, нараховується майже сорок, на двох з них встановлюємо пристрій ЗБУ. Ще на двох будемо облаштовувати відеокамери спостереження. На решті переїздів подібні роботи - то вже на перспективу.

    - Майже сто залізничних переїздів на балансі дистанції колії - чи не забагато? Можливо, краще було б мати їх менше, але більш оснащеними?

    - Зараз лише на 22 переїздах у нас працюють чергові. Решта - в автоматичному режимі. Звісно, утримувати навіть на кожному п’ятому переїзді штат чергових - то є зайві витрати для залізниці. Однак поки що змінити що-небудь - не зовсім реально. Автоматика - автоматикою, але на переїздах з інтенсивним рухом автотранспорту ми ще змушені мати чергових.

    А от закриття переїздів на малодієвих напрямах - це цілком реальний шлях зменшення витрат на їхнє утримання. І ми над цим працюємо.

    - І наскільки успішно?

    - Якщо відверто, то є проблеми. Перш за все, на закриття таких переїздів дуже неохоче йдуть органи місцевої влади. Тож доводиться шукати аргументи, переконувати. Іноді це триває не один місяць і навіть не півроку. Проте намагаємось порозумітися. Так, наприклад, хоча й не без проблем вдалося переконати і людей, і органи місцевого самоврядування закрити переїзд на 12-му кілометрі магістралі Козятин - Погребище, що розташову-вався поблизу дачних ділянок. До нього вела звичайна ґрунтова дорога, хоча поруч у трьох кілометрах проходить автомобільна дорога з асфальтовим покриттям між селами Махаринці та Сестренівка.

    Є випадки, коли керівники сільськогосподарських підприємств разом з органами місцевої влади не погоджуються на закриття таких малодіяльних переїздів, мовляв, тут переїздить сільськогосподарська техніка у період необхідних робіт. У таких випадках пропонуємо їм укласти із залізницею угоду, щоб ми підтримували роботу таких переїздів, а от всі видатки на це повинні покриватися за рахунок господарів. Іноді вони погоджуються. Якщо ж ні, то добиваємося на законних підставах закриття переїзду. Хоча, повторюю, це досить не-просте питання, як і сам процес його вирішення.

    - Крім переїздів, що є на балансі дистанції колії, є ще й залізничні переїзди, що проходять через під’їзні колії приватних підприємств. Що зроблено із покращенням безпеки руху на них?

    - Перевірку дотримання вимог безпеки руху на таких переїздах здійснюють також наші фахівці на таких саме підставах, як і на переїздах нашої дистанції. До речі, позачергову перевірку переїздів на під’їзних коліях приватних підприємств незабаром буде проведено із залученням причетних працівників усіх служб залізниці, які перевіряли цими днями переїзди нашої дистанції. Тож вимоги однакові для всіх.

    - Останнім часом, коли безпека руху на залізничних переїздах перебуває в центрі уваги і громадськості, і керівництва залізниці, випадків порушень на переїздах поменшало?

    - Можливо, це пролунає дещо дивно, але стверджувати так я не можу. Випадків порушень дійсно стало менше, але зухвалість, з якою водії здійснюють ці порушення, здається, не має меж. Останній випадок стався тижня півтора тому. На переїзді 40-го кілометра дільниці Козятин - Демчин водій скутера, що віз пасажира та мішок картоплі, нехтуючи правилами дорожнього руху, поїхав на забороня-ючий сигнал світлофора і закритий основний шлагбаум, хоча, щоправда, поїзд вже встиг прослідувати через переїзд. Здійснюючи маневр, скутерист на швидкості вискочив на зустрічну смугу, зіткнувся спочатку із іномаркою, потім ще і з «Жигулями», а завершив свій проїзд зіткненням із основним шлагбаумом. Новий, встановлений лише минулого року дюралюмінієвий шлагбаум не витримав удару і зламався. Горе-водій та його пасажир отримали тілесні ушкодження.

    От і думай тепер, якими ще словами можна пояснити таким водіям, що залізничний переїзд - то зона підвищеної небезпеки?

    Анатолій САДОВЕНКО
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05