РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 46 (26 листопада 2010) 

  • Змарнований час - великі витрати

    Північна частина Житомирщини має чимало різних природних багатств. Скажімо, її надра багаті покладами граніту, який використовують навіть далеко за межами цього поліського краю. А його густі буйнолисті ліси не тільки забезпечують чистоту атмосфери й естетичну насолоду від спілкування з природою, а й сприяють промисловому розвитку регіону. Адже відправляють свою продукцію лісгоспи замовникам і по Україні, і за кордон. Коростенська дирекція залізничних перевезень вже тривалий час плідно співпрацює з відправниками лісопродукції. Останнім часом ця співпраця значно пожвавилася.

    Так, з початку 2010 р., в порівняні з відповідним періодом 2009-го, відправлення лісових вантажів з Коростенської дирекції зросло майже на 250 тис. тонн, або на 5500 вагонів. Особливо відчутно зросли відправлення на експорт. У порівнянні з аналогічним торішнім періодом експортні відправки лісу збільшилися на 4735 вагонів. Додам, що торік середня відстань перевезення лісових вантажів складала 677 км, а в 2010-му - 716 км. Маршрут збільшується - вагонне колесо крутиться, котиться копійка до галузевої скарбниці.

    Водночас із зростанням обсягів відправлень виникають і деякі проблемні питання у співпраці з підприємствами лісової галузі. Щоб спільно знайти шляхи для вирішення, зібралися нещодавно на нараду в актовій залі Коростенської дирекції разом із залізничниками керівники ряду лісгоспів, лісомисливських господарств Житомирщини, прибули й заступник начальника Житомирської митниці В.А. Щербань, в.о. начальника митного поста «Коростень» Ю.Ф. Постіженко, заступник начальника Держінспекції з карантину рослин М.П. Бех та інші керівники.

    Виступаючи на нараді, начальник дирекції і заступник начальника Південно-Західної залізниці Василь Яременко окреслив коло проблем, які виникають сьогодні. Водночас наголошувалося, що залізничники прагнуть зробити співпрацю взаємовигідною, про що свідчить і той факт, що дев’яти підприємствам лісової галузі надавалася навіть можливість відтермінування платежів за перевезення вантажу на п’ять діб.

    Однак сьогодні, не зважаючи на оптимістичні показники роботи та прогнози щодо подальшої співпраці, майже всі підприємства лісової галузі збільшили час користування вагонами. Приміром, по підприємству ДП «Білокоровицький лісгосп» середній час користування вагонами в 2009 р. складав 21,63 години, а цьогоріч - 35,63 години. По ДП «Малинський лісгосп» зростання середнього часу користування вагонами становить понад 12 годин, по ДП «Словечанське ЛГ» - понад 3 години, по ДП «Овруцьке ЛГ» - понад 6 годин. При цьому слід додати, що із збільшенням часу користування вагонами за це зростає і оплата, яку вносять підприємства. Отже напрошується висновок, що нинішня ситуація з використанням вагонного парку не задовольняє не лише залізницю, а й впливає на зайві фінансові витрати підприємств.

    Виступаючи, представники митної, фітосанітарної, екологічної служб, інспекції з карантину рослин, які задіяні в оформлені необхідних документів при відправленні вантажів на експорт, засвідчили, що терміни на оформлення відповідної документації практично не впливають на час перебування вагонів на під’їзних коліях. Що ж є основною причиною збільшення часу простою вагонів на під’їзних коліях? Із почутих на нараді виступів можна стверджувати, що це організаційні недоопрацювання - відсутність продукції на нижніх складах та завантаження вагонів з «підвозу». І сам стан техніки, зокрема кранів, бажає бути кращим. Серед причин, які озвучувалися на нараді, називалося те, що деякі підприємства не на всі сто відсотків забезпечені рухомим складом на початку залізничної звітної доби. Стосовно останнього, то залізничники завірили клієнтів-лісівників, що докладатимуть усіх зусиль, щоб забезпечити вагонами відправників на початку залізничної звітної доби. Керівники ж держлісгоспів мають обов’язково внести зміни до технологічних процесів підприємств, а також подбати про те, щоб раціонально розподілити обов’язки своїх фахівців для зменшення часу на оформлення документації при відправці лісопродукції на експорт. Потрібно менеджерам лісгоспів звернути увагу й на поліпшення стану навантажувальної техніки. І ще не менш важливо забезпечити цілодобову роботу, що пов’язана з навантаженням продукції.

    Оксана КЛИМЧУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05