РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 46 (26 листопада 2010) 

  • І знову Хутір Михайлівський, і знову Дружба

    Станція Хутір Михайлівський має винятково важливе значення для залізничного руху між столицями України й Росії. І коли говорять, що це північно-східні ворота нашої держави, то жодного перебільшення немає. Це дійсно так. Тут за будь-якої пори - десятки поїздів і локомотивів із Брянська, Конотопа, Дарниці, Козятина, спільно працюють українські та російські оглядачі вагонів, здійснюється прикордонний контроль, фітосанітарний… Найменший збій у роботі Хутора відразу ж відчувають обидві магістралі - Південно-Західна й Московська залізниці. Тому роботі станції завжди надавалася велика увага. Ось і на черговій нараді керівників залізниць, яка відбулася нещодавно, йшлося переважно про роботу Хутора - цього важливого міждержавного пункту передачі вагонів (МППВ).

    Українську сторону на нараді представляли заступник начальника Південно-Західної залізниці - начальник галузевої служби перевезень Іван ФЕДОРКО, начальник Конотопської дирекції залізнич-них перевезень - заступник начальника залізниці Дмитро КУШНІР, заступник начальника головного управління перевезень Укрзалізниці Володимир ПЕТРЕНКО, начальники служб Олександр ПІДКОПАЛОВ, Геннадій МАЙДАНИК, Дмитро ФОРСЮК, Володимир ЛАПІН, керівники Конотопської дирекції і залізничних підрозділів транспортного регіону. Російську - начальник дирекції управління руху Московської залізниці Валерій НІКІТІН, начальник служби вагонного господарства Володимир ІВАШОВ, заступник начальника дирекції тяги Володимир КОРОСТИЛЬОВ, начальник Брянського відділка Володимир КОБЗАРЬ та інші керівники Московської залізниці.

    Отже, основні підсумки. За десять місяців поточного року Хутір прийняв із Московської залізниці 3960 транзитних вантажних поїздів і відправив у Росію 4878, затримано прийнятих зі станції Брянськ-Льговський 3910 вагонів. Із непарного боку виявлено та затримано 2070 вагонів з комерційними несправностями, що удвічі більше, ніж за такий же період минулого року. Причина - переважно недостача вантажу (1873 вагонів). Затримки через комерційну несправність парних вагонів становили 299 одиниць або 5382 вагоно-години, що фактично не перевищує минулорічного рівня. Торік за 10 місяців було 217, але у вагоно-годинах 5848.

    Статистика вимагає фактажу. Відчеплення ускладнюють залізничну роботу. І тому заступник начальника залізниці Іван Федорко під час наради кілька разів наголошував: «У Хуторі не повинно бути ніяких відчеплень, тобто якісніше має працювати тил, у першу чергу станція Брянськ».

    На нараді обговорювалася забезпеченість електровозами вантажного руху на дільницях Брянськ - Конотоп і Конотоп - Брянськ. Вона, за угодами між головними залізничними відомствами держав, має здійснюватися на паритетній основі - 50 на 50. Але з боку Московської залізниці проти минулого року кіль-кість електровозів знизилася на 12,4%.

    Звичайно, це не всі проблемні питання, які прозвучали в Хуторі 18 листопада. Для автора цих рядків куди цікавіше було спостерігати, як вони вирішувалися. Вирішувалися легко й швидко, по-діловому, без взаємних надуманих звинувачень. Тут говорили професіонали, які розуміли один одного з півслова. Говорили партнери, що зацікавлені усунути перешкоди та бар’єри для зростаючих потоків залізничних вантажів. Говорили друзі, бо нарада проводилася у місті Дружба і під відповідним гаслом «Дружба!», одностайно прийнятим у перші хвилини зустрічі.

    До речі, такий підхід - доброзичливе партнерство утвердилося ще на початку дев’яностих років минулого століття. Саме тоді, коли між країнами постали кордони, коли, за висловом Івана Федорка, виникло питання «Як бути і як їздити?». Знайшли оптимальний варіант - Хутір Михайлівський, міждержавний пункт передачі вагонів, який, без перебільшення, швидко став одним із кращих залізничних переходів на українсько-російському рубежі. І буде таким, бо альтернативи Хутору поки що немає.

    Нарада керівників залізниць схвалила постанову, яка дасть можливість і надалі ст. Хутір Михайлівський працювати ритмічно та чітко. Один із пунктів постанови вимагає, аби на МППВ вагони з Російської Федерації прибували без таких комерційних несправностей, як недостача вантажу чи надмірне навантаження. В інших пунктах говориться, що станція Брянськ-Льговський на Хутір має формувати поїзди, в яких не більше 59 вагонів і вагою не більше 6000 тонн, вагонній та комерційній службам Московської залізниці рекомендовано «укомплектувати штат працівників ПКО, ПТО з урахуванням специфіки роботи ст. Хутір Михайлівський».

    Микола Пацак
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05