РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 45 (19 листопада 2010) 

  • Великі справи на малому мості

    Призначення Мостопоїзда-36 особливе - підтримувати в надійному стані інженерні споруди на нашій магістралі. Оскільки таких споруд у колійному господарстві залізниці понад 1000, то, зрозуміло, що без роботи мостовикам нудьгувати не доводиться. Впродовж року будні їх насичені напруженою працею, причому на будь-якому з напрямків столичної магістралі. Дізнавшись про те, що мостовики проводитимуть роботи по заміні прогонів мосту на 86 км перегону Тетерів - Ірша, кореспонденти «Рабочего слова» поквапилися до місця події.

    І хоч зазначений об’єкт виявився досить невеличким містком, призначеним для пропуску весняних вод, роботи тут розгорнулися чималі. Для їх виконання окрім Мостопоїзда-36 було задіяно бригади з відбудовного поїзда ст. Дарниця і Коростенської дистанції колії. Долучилися також Київська та Коростенська дистанції електропостачання, в «особі» Тетерівського та Малинського районів контактної мережі.

    Головний інженер мостопоїзда Олександр КУПЧИК розповів, що нинішнє «вікно» для оновлення цього об’єкта - друге. Тиждень тому було замінено прогонові споруди на непарній колії, тепер настала черга їх міняти на парній. Для цього з 9.40 до 20.00 було закрито рух на дільниці Тетерів - Коростень. Чому на такій великій відстані? Справа в тому, що подібні роботи водночас

    заплановано й на ст. Чоповичі. Таким чином, під час одного «вікна» поновлюватимуться дві інженерні споруди.

    Роботи розпочалися із знеструмлення й «відсторонення» контактної мережі на двох напрямках: на парному це зробили енергетики Малинського ЕЧК, на непарному - Тетерівського. Коли контактна мережа лягла на землю, було розгвинчено та знято рейко-шпальну решітку, на «бойову позицію» вийшов залізничний кран, «озброєний» грейферним ковшем. Його завдання - очистити поверхню моста від щебеню. Для надійної техніки і досвідчених працівників - завдання не вельми складне. Та ось за розпорядженням начальника відбудовного поїзда Олександра КОРНІЙЧУКА в дію вступає 80-тонний кран ЕДК-500, і старі прогони, що понад півстоліття служили залізниці, відправляються «на пенсію». Тим часом до місця робіт маневровий тепловоз доставив платформу з двома новими прогоновими балками, виготовленими на Старокостянтинівському заводі залізобетонних шпал. Довжина кожної - 3,2 м, вага - 15 т. Проте, аби зайняти своє законне місце, конструкціям доводиться «чекати», поки монтажники МП-36 на чолі з бригадиром Петром Тукайлом його підготують. Адже опорні блоки під прогоновими конструкціями, які теж належало замінити, попри свій понад півстолітній вік, виявилися напрочуд міцними. Тож мостовикам довелося добре попотіти, орудуючи відбійними молотками. Та врешті залізобетон відступив під людським натиском. Коли справу було зроблено, на місце старих опорних блоків лягли нові, а потім за допомоги потужного крана дві прогонові конструкції теж зайняли свої місця. А далі - на відновлену баластну призму знову укладається рейко-шпальна решітка і… шлях поїздам відкрито.

    Спостерігаючи напружену і злагоджену працю мостових справ майстрів нашої магістралі, ось про що подумалося. Звичайно, це лише один епізод, взятий навмання із обширної та різноманітної діяльності колективу мостопоїзда із забезпечення надійного функціонування інженерних споруд на столичній магістралі. За плечима мостовиків - тисячі подібних, яскравих сторінок. А їх сукупність - це вже історія. Історія окремого підрозділу нашої залізниці. От було б чудово, якби знайшовся «залізничний Нестор», який би повів «звідки єсть і пішла мостова організація на Південно-Західній?» І, уявляєте, такий літописець знайшовся. Проте це тема окремої оповіді, яка, певне, буде цікава залізничникам.

    Фото Олега КАЗИКІНА

    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05