РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 45 (19 листопада 2010) 

  • Увага, залізничний переїзд!

    Трагедія, яка сталася на переїзді у м. Марганець, глибоким болем відгукнулася у серцях залізничників України. Бо, попри всі застереження й нагадування, що перетин із залізничною колією є зоною підвищеної небезпеки, що локомотив одномоментно не зупиниш і він не має можливості з’їхати на узбіччя, водії автотранспорту продовжують нехтувати нормами дорожнього руху, ставлячи при цьому під загрозу здоров’я і життя своє й інших людей.

    На жаль, такі факти трапляються скрізь. У Конотопській дирекці залізничних перевезень 3 січня поточного року на переїзді без чергового перегону Терещенська - Шостка сталося зіткнення приватного автомобіля УАЗ із поїздом. Травмовано трьох осіб. Через два тижні, 18 січня, приватний автомобіль ГАЗ на станції Макошине не розминувся із поїздом №5951. Не постраждав ніхто. 26 січня на переїзді між Семенівкою та Угли-Заводом водій автомобіля ВАЗ «в’їхав у бік тепловоза», постраждалих не було. 6 лютого на переїзді без чергового між станцією Мена та постом примикання «64 кілометр» службовий ВАЗ потрапив під дизель-поїзд Ворожба - Щорс. Травмовано три особи. Як засвідчили документи розслідування ДТП, в усіх чотирьох випадках винними були водії.

    Залізничний рух на дільниці Терещенська - Шостка - Семенівка інтенсивним не назвеш - усього лиш кілька поїздів на добу. Між Бахмачем та Щорсом - більше, та не настільки, щоб вони, бодай, якимось чином заважали автотранспорту. До-тримуйся правила зупинятися на червоне світло - і все буде гаразд. Якщо мені не зраджує пам’ять, водій, перш ніж переїхати колії, має переконатися, чи не наближається поїзд, точніше, чи немає його в зоні видимості. Так ні ж!

    ДТП на переїздах можна уникнути, якщо розвести перетин колії із дорогою в просторі, тобто прокласти шляхопровід. Справа ця досить дорога, та затрати виправдовують себе. Або закривати переїзди. Малодіяльні, звичайно. Тільки тут необхідна згода органів місцевого самоврядування, які, як правило, проти. Досить знайома ситуація, коли польовою дорогою, що перетинає колії, практично ніхто не їздить. Але закрити не можна, бо весною та у жнива тракторам довелося б об’їжджати іншою. Дистанції колії ведуть із сільрадами переговори роками. Трапляється, що переконують. У 2010-му на терені Конотопської дирекції закрито чотири малодіяльні переїзди: два на дільниці Конотоп - Ворожба і два на дільниці Шостка - Семенівка. Але є ще 19, питання про закриття яких не зняте.

    Переїзди ніколи не випадали з поля зору ні ревізорів, ні керівників дистанцій та дирекції. Комісійні огляди, планові і позапланові перевірки - все спрямоване на те, аби робота переїздів стовідсотково відповідала інструкції. По-іншому не можна. В разі, не дай Боже, ДТП слідчі органи відразу ж перевірять, чи була справна сигналізація, чи достатня видимість поїзда тощо. Трагедія, яка сталася в Марганці, змусила працівників дистанцій колії, сигналізації та зв’язку ще ретельніше зайнятися переїздами. Аби все було в ідеальному стані.

    Микола ПАЦАК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05