РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 45 (19 листопада 2010) 

  • Зросли на одну головну колію

    Пліч-о-пліч з трудівниками столичного вокзалу працює колектив потужної ст. Київ-Пасажирський. Ця позакласна станція з особливо інтенсивним рухом поїздів має перонний та приміський парки і пов’язану з ними єдиним технологічним процесом Технічну станцію.

    Вона працює у трьох напрямках. Для приймання та відправлення пасажирів тут є 12 платформ і 23 колії. У середньому за добу ст. Київ-Пасажирський відправляє 185 поїздів. Із них: дальнього сполучення - 69, транзитних - 38 та 78 - приміських. Цього року загалом відправлено майже 50 тисяч поїздів, що забезпечило виконання пасажирських перевезень у повному обсязі. Тож така станція разом із вокзальним комплексом у житті Південно-Західної залізниці і держави в цілому відіграє важливу роль.


    Чергова по ст. Київ-Пасажирський Ірина ШИРОКОВА

    - Щороку на ст. Київ-Пасажирський відбуваються позитивні зміни, - говорить головний інженер станції Віталій САБАДАШ. - Так минулого року централізували 12 стрілок із ручним переводом. Цього року, після відкриття нового залізнично-автомобільного мостового переходу через Дніпро, завершується реконструкція Східної горловини, після чого між станціями Київ-Пасажирський та Київ-Московський буде три головних колії. Це зробить можливим збільшити обсяги відправлення та прийому поїздів. Скажімо, зараз ми маємо дві головні колії, парну і непарну, а буде ще одна головна колія. Тоді один поїзд може йти в Гребінківському напрямку, а інший - до Київ-Московського, а потім повертати на Миронівку. До реконструкції це все було неможливо.

    Чимала територія ст. Київ-Пасажирський, як завжди, - у належному порядку. Проходячи пероном першої платформи, видно, що справді закінчуються роботи по Східній горловині. Тож можна впевнено говорити, що пасажири отримають хороший подарунок.

    Слід зазначити, що колектив на станції молодий, освічений, амбітний на чолі з начальником станції Віктором КОСТЮШКОМ. Молодь дорожить своєю роботою, розуміючи, що залізниця - це стабільність. Тож вони прагнуть досягти майстерності і для цього сумлінно працюють. Як наслідок такого ставлення до професії - той факт, що сьогодні штат робітників на станції укомплектований - 229 чоловік.

    Знайомлюсь з роботою поста ЕЦ. Скрізь чистота і порядок, у кімнаті - робоча атмосфера. Чергова по станції Ірина ШИРОКОВА контролює за допомогою сучасного світлодіодного пульта-табло приймання та відправлення поїздів. Поряд на моніторах оператори слідкують за рухом. Через кожні чотири години відбувається зміна чергового по станції. А координує роботу на посту станційний диспетчер Григорій ЦЕХАНСЬКИЙ. Колектив працює синхронно, відчувається, що тут кожен володіє секретами професійної майстерності. Адже робота оперативна, а це - увага і координація всіх дій пасажирської роботи на станції.

    На питання, які проблеми ще не вирішено, головний інженер відповів, що в основному питання вирішуються практично усі, щойно вони виникають.

    - Ще зовсім недавно, - розповів Віталій Сабадаш, - нас непокоїла велика плинність кадрів серед складачів поїздів. Ця професія має свою специфіку, бо вони працюють у зоні підвищеного ризику і за будь-якої погоди повинні належно виконувати свої професійні обов’язки. Звичайно, залізничники за таку відповідальну роботу хотіли б мати більшу зарплату. До того ж раніше був дуже вагомий стимул - гуртожитки, службові квартири, і вони із задоволенням йшли на роботу. Нині цього немає. І якщо в маленьких містах вибір робочих місць невеликий, то в Києві він є. Тому молодь шукає, де, на їх думку, краще. Тут доречно зауважити, що залізниця все робить, що від неї залежить, аби зацікавити складачів поїздів триматися свого місця роботи. Завдяки низці заходів, додатковій відпустці, збільшенню преміальних виплат, нам вдалося повністю укомплектувати штат фахівцями цієї професії - 42 робітники.

    Сьогодні програми, які затверджено керівництвом залізниці, реалізовуються незважаючи на економічні складнощі. Зрештою, все те, що будується, відновлюється на залізниці, робиться для наступних поколінь. Так найближчим часом планується електрифікувати «оборотний» парк ст. Київ-Пасажирський (Технічної). Такі удосконалення (а вони постійно здійснюються на столичній магістралі) допомагають наближати Південно-Західну і водночас ст. Київ-Пасажирський - візитну картку нашої держави - до європейських стандартів.

    Фото Валентини ЧЕЛЮСКІНОЇ

    Ольга ЛИХАЧОВА
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05