РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 45 (19 листопада 2010) 

  • Напружені будні Грибової Рудні

    На карті столичної магістралі всі проміжні станції мають вигляд однакових маленьких рисочок. Це тільки на карті. В дійсності, звичайно, кожна з них має свої особливості. «Родзинкою» Грибової Рудні є... кварцовий пісок. І саме завдяки цій «родзинці» невеличка проміжна станція має такі показники з вантажної роботи, що навіть багатьом станціям першого класу не снилися.

    Знають про станцію у Болгарії

    Ст. Грибова Рудня - одна з найвіддаленіших на нашій залізниці - «ховається» в густому бору майже на кордоні з Білоруссю. Місцевість живописна з блакитними озерами, щедрими дарунками лісів, які приваблюють туристів і любителів «тихого полювання». Проте «візитною карткою» Грибової Рудні можна вважати величезні кургани світлого золотавого піску, що височать поруч з її коліями. Пісок цей не простий, а кварцовий. Тому, без перебільшення, є справжнім скарбом для скляної промисловості, а відтак і для залізниці. Розробка сировинних запасів ведеться відкритим способом, і вантажівками пісок доставляється до станції. Лишень бери та завантажуй екскаватором прямісінько у вагони. І такий ритм панував багато років.

    Та минулого місяця біля колій станції було відкрито збагачувальний комбінат, на якому пісок промивається, сушиться і вже не екскаватором, а транспортером завантажується у вагони. Під навантаження використовуються різні види рухомого складу: піввагони, цементовози, мінераловози, котуновози. Завантажений рухомий склад виставляється на ваги, і таким чином ведеться точний облік відправленої сировини.


    Прийомоздавальниці Любов ЩЕЛКУН та Єлизавета ЖУКОВА

    - Відкриття комбінату стало помітною подією для нашого регіону, - каже начальник станції Тетяна КРИВОЛАП. - На урочистому мітингу були присутні керівники Чернігівської області і Репкинського району, а також посол Болгарії в Україні і посол України в Болгарії. Адже Болгарія інвестувала кошти в будівництво цього об’єкта. Завдяки цим інвестиціям комбінат було побудовано в досить короткий термін. У перспективі - відправлення кварцового піску до Болгарії. До речі, пробну партію сировини вже було відправлено до цієї країни. Комбінат тільки-но запрацював, він нарощуватиме свою виробничу потужність, а це обов’язково викличе необхідність технічного розвитку станції, її колійного господарства.


    Монтери колії Юрій ШЕВЧЕНКО та Ігор ГОЛОВАЧОВ

    - У зв’язку з відкриттям комбінату на станції збільшується кількість заявлених під навантаження вагонів, адже збільшуються виробничі обсяги та кількість вантажоодержувачів, - з ентузіазмом продовжує оповідь Тетяна Василівна. - І нас це радує. Колектив станції здатний справитись з підвищеними обсягами навантаження, аби тільки вагони надходили вчасно...

    Кварцовий пісок і ліс - ось основні вантажі, якими оперує станція. В середньому щомісяця відправляється понад 390 вагонів піску і понад 25 - лісоматеріалів. З керівниками підприємств-партнерів Андрієм Кушником і Володимиром Никончуком - стосунки конструктивні, ділові. У співпраці вирішуються всі проблеми, панують взаєморозуміння, взаємодопомога.

    Звідки береться сумління

    Оповідь Тетяни Василівни поступово переходить до так званих внутрішніх справ.

    - Влітку цього року приміщення станції оновлено. Як ззовні, так і зсередини, - із задоволенням зауважує вона. - І за це ми щиро вдячні начальнику Київської дирекції залізничних перевезень - заступнику начальника залізниці Володимиру ОСОВИКУ, він особисто потурбувався про це.


    Черговий по станції Сергій ПОНОМАРЕНКО

    Прошу Тетяну Василівну розповісти про себе і про рідний колектив. Вона родом із сусіднього села Ловинь, Репкинського р-ну. В 1989-му закінчила Білоруський інститут інженерів залізничного транспорту і ось вже понад 20 років не пориває з рідною станцією. Починала черговою, а через кілька років очолила колектив. Відзнака «Кращому працівнику Південно-Західної залізниці» - свідоцтво її ставлення до своїх обов’язків. Станція працює переважно в денному режимі, але коли виникає потреба попрацювати вночі (а таке через приріст обсягів роботи трапляється все частіше), для Тетяни Василівни проблем не виникає. Адже мешкає поруч у залізничному бараці. Разом із чоловіком і дочкою Ксенією. До речі, донька Ксенія Едуардівна після закінчення Київського технікуму залізничного транспорту працює тут черговою по станції.

    Колектив, хоч невеликий, але дружній. Тетяна Василівна запевняє, що пліч-о-пліч з нею працюють її надійні соратники та однодумці, які душею вболівають за успіхи рідної станції. Одна з найдосвідченіших працівниць - чергова по станції Людмила Дубина. Людмила Григорівна на залізниці з 1970-го. Сумлінна, відповідальна, старанна працівниця. Свою прихильність до залізниці передала й дітям - двом синам та дочці.

    Після закінчення Чернігівського залізничного училища у 1990-му прийшов на станцію Сергій Пономаренко. Він зараз працює черговим по станції. «Його вважаю своїм учнем, - каже співбесідниця. - Учнем тямущим, порядним, допитливим. Опанував свої обов’язки швидко і без особливих проблем. До речі, його мати, Надія Яківна, теж працювала черговою на нашій станції. Зараз - на заслуженному відпочинку, але час від часу навідується на станцію. «Сумую за колективом», - каже. Є у нас ще один Пономаренко - Анатолій Степанович, дядько Сергія, теж черговий. Він працює на станції понад двадцять років, починав складачем поїздів. Досвідчений, обізнаний, відповідальний. Коли у відпустці або у відрядженні, без вагань залишаю за себе. Впевнена - не підведе.

    Не можу не відзначити й товарного касира Валентину Губар. Вона працює не тільки добре, а, я б сказала, натхненно. За це її було нагороджено годинником від начальника залізниці.

    Має нагороди від керівництва й прийомоздавальниця Єлизавета Жукова. Свій багатющий досвід залюбки передає молоді. Молодь у нас представляють прийомоздавальник Олександр Отрошко, товарний касир Ольга Кобзар та чергова по станції Ксенія Криволап. Вони нещодавно влилися до колективу, але дорікань до їхньої роботи не маю. Ксеня та Оля - студентки Харківської державної академії залізничного транспорту.

    На чергову по станції Ірину Юркову лягають ще й громадські обов’язки: колектив обрав її профспілковим лідером.

    Не можу не згадати дуже шановану усіма нами людину - колишнього начальника станції Івана Михеєвича Глухова, який віддав все життя залізниці. А починав він складачем поїздів, черговим по станції. У нього було чому навчитися. Навіть, коли у 1998-му пішов на пенсію, не поривав зі станцією, часто приходив, цікавився справами, давав слушні поради. Чудова людина! На превеликий жаль, у минулому році він трагічно загинув».

    - Колектив у нас дуже дружній, - ще раз наголошує Тетяна Василівна, завершуючи оповідь. - Ми часто зустрічаємося поза службовим часом на свята або інші урочисті події. Аби організувати добрий відпочинок, далеко їхати не треба: у нас місця просто чудові.

    До відома. Грибова Рудня - станція 4 класу, проміжна, в штаті - 12 працівників: п’ять чергових, два товарних касири, три прийомоздавльники, станційний робітник і начальник станції. Основні виробничі партнери - ТОВ «Папернянський кар’єр скляних пісків» та ДП «Добрянське лісове господарство».

    Колійне господарство, окрім головної має дві прийомоздавальні та одну під’їзну колію. Пліч-о-пліч з працівниками станції - їхні суміжники: бригада колійників Чернігівської дистанції на чолі з Дмитром Бодякою та електромеханік Ніжинської дистанції сигналізації та зв’язку Андрій Луцай, який опікується централізацією 8 стрілочних переводів.

    Фото Олега КАЗИКІНА

    Анатолій РОМАНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05