РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ УЗ
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 44 (12 листопада 2010) 

  • «Секрет» Володимира Білика

    Зміна Володимира Білика - знову попереду! Звичайно, його колеги зраділи цій звістці, але не здивувались, адже пожинати переможні лаври в галузевому змаганні серед підрозділів ст. Дарниця для працелюбного колективу, можна сказати, стало вже традицією.

    Про лідерську вдачу станційного диспетчера, керівника зміни №1 знаємо не з чуток. Знаємо й про те, що на колектив, очолюваний ним, рівняються всі дарницькі залізничники. Залізнична газета неодноразово висвітлювала виробничі досягнення його та його колег. Та захотілося дізнатися: в чому ж таки секрет такої завидної сталості виробничих успіхів зміни №1 та її керівника?

    - Скажу відверто, - відповів Володимир Миколайович, - ніякої «чемпіонської амбітності» у мене немає. Я щиро радію й за виробничі досягнення колег з інших змін, адже колектив станції - це єдине братерство. Це, запевняю, не пусті слова. Звик до дорученої справи ставитися з підвищеною відповідальністю. Прагну, щоби все робилося надійно, на професійному рівні. Цього вимагаю й від підлеглих. Працювати на нашій станції дуже не просто. Кожному треба викладатися на сто відсотків.

    Ви знаєте, хто такий станційний диспетчер і що від нього вимагається? Я б назвав його правицею начальника станції. Адже він відповідає за організацію чіткої діяльності всього підрозділу: як за вантажну роботу, так і за пропуск поїздів на всіх чотирьох напрямках. Основний закон для залізничників - графік розкладу руху поїздів - станційний диспетчер має дотримувати беззастережно.

    Робочий день у станційного диспетчера завжди насичений. Зазвичай, приходжу за годину до початку зміни, аби докладно дізнатися про ситуацію на станції, ознайомитися з різноманітною службовою інформацією. Зокрема, маю дізнатися, скільки в наявності вагонів з місцевими вантажами, скільки поїздів уже готові до відправлення. Оперуючи отриманими даними, даю вказівки своїм колегам. Проте обов’язково робочу зміну починаю з інструктажів з охорони праці. Аби всі працівники були цілі і здорові - ось невсипна турбота з боку станційного диспетчера.

    Станційний диспетчер має координувати поїзну роботу суміжних залізничних підрозділів Дарницького вузла. А це: локомотивне та вагонне депо, дистанції колії, електропостачання, сигналізації та зв’язку, відновний та пожежний поїзди, вантажна станція Київ-Ліски... До речі, щодо останньої, то вона забезпечує досить вагомі обсяги вантажної роботи - в середньому до 40 контейнерних платформ за зміну.

    Ось цифри, які сприяють піднесеному настрою: впродовж поточного року на парній гірці було перероблено вагонів на 114,3% до плану, на непарній - 108,1%. При нормі переробки на парній гірці 730 вагонів переробляємо в середньому 1100 за зміну, а на непарній при нормі 800 переробляємо 1150. Відправлення вагонів виконали на 103,6% до плану.

    Красномовний факт: якщо на парній гірці півроку тому було задіяно два маневрових локомотиви, то зараз їх тут чотири, а всього, враховуючи непарну та місцеві перевезення, зараз на станції працює дев’ять маневрових тепловозів.

    Важливу роль у діяльності станції відіграють місцеві перевезення. Під керівництвом маневрового диспетчера Сергія Блажка вони значно перевиконані.

    Продовжує зміна й «кувати кадри». Ось і тепер вихованець нашого колективу Вадим КАРПЄЄВ, який працює диспетчером, за короткий період сповна освоїв парну й непарну системи станції. На початку року ми взяли добрий старт. Ці темпи витримуємо й дотепер.

    Отож, є всі підстави сподіватися на вагомі результати по завершенні року. Як бачите, робота станційного диспетчера нелегка, адже працювати доводиться з людьми, у кожного своя вдача, рівень підготовки, досвід тож треба підбирати ключ до кожного. Люди - це головне в нашій праці, завершує оповідь Володимир Білик.

    Фото з архіву г. «Рабочее слово»

    Спілкувався Анатолій РОМАНОВ
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05