РОЗДІЛИ
ПРО НАС
ІСТОРІЯ
НОВИНИ та ІНТЕРВ'Ю
ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ВАНТАЖІВ
ПОСЛУГИ
ЦІННІ ПАПЕРИ
ЗАКУПІВЛІ
МІСЦЯ ВІДПОЧИНКУ
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ
АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА
Внутрішній ринок працi
РЕКЛАМА
ПОСИЛАННЯ
ПРЕЗЕНТАЦІЇ
ГАЗЕТА «Робітниче слово»
Інформація про газету
Зворотній зв`язок
Передплата «Робітниче слово»
РОЗКЛАД РУХУ
На вашу думку
Schedule
Мапа сайту
Працевлаштування
Запрошуємо
на роботу
Пошук вакансій
та реєстрація кандидатів
Звернення громадян
Отримання вiдповiдей на актуальнi питання



  • Перелік випусків » № 44 (12 листопада 2010) 

  • І борги повертати, і про комфорт дбати

    Не секрет, що залізничники постійно шукають ефективні схеми розвитку сектору приміських перевезень. Адже на сьогодні він вкрай збитковий. Зокрема, як свідчать цифри, з початку поточного року українські залізниці перевезли у приміському сполученні понад 247 млн. осіб, при цьому експлуатаційні витрати на тягу, ремонт рухомого складу, енергоносії та заробітну плату склали 2 млрд. 100 млн. грн., а доходів отримано лише 244 млн. грн. Процент покриття витрат доходами становить менше 12%.

    Така ситуація призводить до загального недофінансування комплексу приміських пасажирських перевезень. Через нестачу коштів не ремонтуються в достатньому обсязі приміські станції та посадочні платформи, не вистачає наявного рухомого складу. Щоб приміський пасажирський сектор почав розвиватись і оновлюватися, потрібно вирішити низку проблем. Серед них і позбутися «традиції» недоотримання залізницями компенсації за пільгові перевезення. Як же працюють конкретно над вирішенням цього питання в залізничних підрозділах?

    У потоці щоденних актуальних питань роботи залізничників Коростенської дирекції постійно на вістрі ділового кута саме повернення компенсацій за пільговий проїзд у приміському транспорті. Загальновідомо, що електро-, дизель-поїзди є найбільш вигідним видом транспорту для пенсіонерів та представників пільгових категорій. Залізничники сумлінно забезпечують перевезення цих, як кажуть, прошарків суспільства, взявши на себе досить важкий тягар. Звичайно, держава, в межах можливостей бюджету, надає підтримку галузі, зокрема, шляхом компенсації збитків від перевезення пільговиків. У Коростенській дирекції залізничних перевезень мають позитивний досвід роботи з повернення коштів за проїзд пільговиків, хоча в цьому процесі й виникають окремі проблеми. Зокрема, механізм перерахування субвенцій місцевим бюджетам із держбюджету визначено відповідними постановами Кабінету Міністрів України. Для того, аби проводити розрахунки за надані послуги, на початку кожного року укладаються договори з усіма райдержадміністраціями Житомирської області. Згідно із цими документами, визначаються передбачувані суми відшкодування.

    З початку нинішнього року, як повідомив начальник пасажирського сектору Коростенської дирекції Олексій ДРАГІЦИН, до залізничної скарбниці надійшло за цією статтею більше трьох мільйонів гривень, за дев’ять місяців минулого - понад 2 мільйони 442 тисяч. Хоч і тоді пасажирів не менше було.

    Яким чином пришвидшити надходження коштів від місцевої влади? За кожною держадміністрацією закріплені відповідальні особи з керівницт-ва дирекції. Вони, в першу чергу, й займаються контролем за грошовими розрахунками. Діловий підхід дав, цілком зрозуміло, позитивний результат. Хоча для розв’язання усіх фінансових проблем пасажирських перевезень ще треба ліквідувати чимало «вузьких місць».

    Якщо говорити про конкретні цифри, стверджує Олексій Драгіцин, то, починаючи з минулого року, поліпшилася співпраця з Житомирською адміністрацією, яка за 9 місяців 2010-го компенсувала понад 900 тисяч українських грошових одиниць.

    Пригадаємо: протягом останніх кількох років виникали проблеми з даного приводу з цією адміністрацією, яка, розподіляючи кошти, їх левову частку направляла на міський транспорт, і лиш дещицю - на залізничний. Стосовно такого несправедливого поділу тривалий час велася претензійна робота. Сьогодні ситуацію вдалося змінити на краще - представники керівництва дирекції неодноразово зустрічалися з очільниками Житомирської міської адміністрації, і порозуміння досягнуто.

    Звісно, це приємний факт, коли місцева влада таким чином виявляє турботу про своїх громадян. Хоча в цілому в питанні повернення компенсацій ще є багато над чим працювати. Адже, хоч з року в рік і є деяке зростання необхідних надходжень, від суми виставлених рахунків адміністраціям по дирекції повертається лише трохи більше половини. Позитивний досвід цієї співпраці має допомогти впливати на те, щоб залізничники поліпшували пасажирське обслуговування.

    До речі, О. Драгіцин у нашій розмові повідомив і про те, що у межах Коростенської дирекції зроблені вагомі кроки стосовно того, щоб і людям було комфортно їхати, і залізниця отримувала кошти від перевезень. Так, починаючи з кінця серпня п. р. задля підвищення якості обслуговування пасажирів та зменшення часу перебування в дорозі впроваджено новий маршрут місцевого сполучення - дизель-поїзд №877/878 Коростень - Фастів - Коростень. Поїзд

    складається з вагонів 3-го класу. Час прямування дизель-поїзда від ст. Коростень до ст. Фастів, відстань між якими складає близько 183 км, скоротився на 25 хвилин і на сьогодні становить 3 год. 43 хв. Раніше ж, пасажирам для того, аби доїхати з Коростеня у Фастів, потрібно було скористатися двома залізничними маршрутами.

    Оксана КЛИМЧУК
    Контактна інформація
    Україна, 01601, м. Київ, вул.Лисенка, 6
    Приймальня директора регіональної філії: 0(44)-4654410 факс 0(44)-4654107
    Прес-служба тел.: 0(44)-4069708 факс: 0(44)-4069175 email: pres@sw.uz.gov.ua
    Розклад руху поїздів (цілодобово): 0-900-90-80-05 (послуги платні), 0(44) 309-70-05